9. fejezet

528 33 17
                                    

- ... Úgy, hogy Ben, nem tudom merre vagytok, de azt javaslom fogd a kölyköt és tűnjetek onnan. Kontel nem sokára ott lesz. Vagy már ott is van!

Ben keze görcsbe rándult, mikor meghallotta a hírt.

- Az nem lehet. Nem tudhatja, hol vagyunk. Azt mondtad elkaptátok a téglát.

- El is. A fickó, aki köpött, valami videofelvételről magyarázott.

Ben nem értette, hogy mire gondolhatott az az ember, de ha igazat beszélt, akkor tényleg el kellett tűnniük innen.

- Rendben, máris intézkedem.

- Várj Ben! Most már nekem is tudnom kell, hogy merre vagytok! Másképp nem tudok segíteni, ha baj van.

- Nem. Attól, hogy úton vannak ide, még nem jelenti, hogy biztosat tudnak, ez pedig még előny lehet. Amúgy meg úgy sem érne ide időben a segítséged.

- Várj Ben... - Ben kinyomta a hívást, és első dolga volt hazatelefonálni.

- Wulfger lakás – szólt bele Katy a kagylóba.

- Azonnal hívd fel Zacet és mondd meg neki, hogy menjenek haza!

- Ööö, jó, de mié...

- Ne kérdezd, csak csináld! Én is mindjárt ott vagyok!

Megszakította a hívást, és az értetlenül pislogó Haru felé fordult.

- Sajnálom Haru, de most el kell mennem. Te is menj haza, zárkózz be. Ha minden rendben lesz, megkereslek.

- Mi folyik itt Ben?! Hová kell menned?!

- Nem mondhatom el. Nem akarom, hogy te is belekeveredj! Csak csináld azt, amit mondtam. Kérlek! – Kinyúlt és megsimogatta a másik férfi arcát. Haru még mindig értetlenül nézett rá, de nem ellenkezett tovább, csak megértően bólintott. Ben elfordult és futva visszaindult a kocsijához. Együtt is mehettek volna, hisz az autója Haru lakásánál pihent, de most nem várhatott a másikra. Így is elég időt elvesztegetett azzal, hogy csak a saját problémáira koncentrált. Ha valami baja esik Nicknek, mert nem volt mellette, hogy megvédje, az csakis az ő hibája lesz.

Alig haladt azonban az autóval, mikor a házuktól nem messze kiszúrta Zacet és Henit. Nem voltak egyedül, velük volt Timothy, valamint Jorsen sheriff és az egyik embere. Nick nem volt sehol.

Ben azonnal megállt mellettük.

- Hol van Nick?! – ragadta meg Zac vállát. A fiú sápadt volt és csak hápogni volt képes.

- Elrabolták! – válaszolt helyette Timothy, mire Ben ránézett. Ő is sápadt volt, a homlokáról csöpögött az izzadság, mintha jó sokat futott volna. Szemei rémületet tükröztek. – Egy csapat férfi betuszkolta egy autóba és elvitték. Fegyver is volt náluk...

Heni ekkor felsírt, mire Zac próbálta megnyugtatni.

- Hányan voltak? – kérdezte Ben.

- Nem tudom... Öten vagy heten...

- Emlékszel az autó rendszámára?

- Nem! Minden olyan gyorsan történt... - Timothy hangja elcsuklott.

- Jól van gyerekek, most menjetek haza – szólalt meg Jorsen sheriff. Timothy azonnal hallgatott rá, Zac és Heni azonban kerek szemekkel néztek fel Benre, mintha azt várták volna, hogy férfi közli, az egész csak halloweeni tréfa.

- Ti is menjetek haza. Mozgás! – sürgette meg őket, mire végül ők is elindultak.

- Mi folyik itt? – nézett rá szúrósan Jorsen sheriff, a gyerekek távozta után. Ben hamar belátta, hogy a nem hallgathat tovább. Röviden elmondott mindent, és közben bízott benne, hogy a sheriff segíteni fog neki.

Megszoksz vagy megszöksz | Befejezett | [18+]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant