"မဂၤလာပါ ကိုကိုေလးေရ။ ဒီေန႕ေတာ့ ေက်ာင္းမွာ မေဟာ္သဓာရဲ႕ ဖြားဖက္ေတာ္ေတြအေၾကာင္း သင္ရတယ္။ ဒီလိုနဲ႕ ကိုကိုေလးကိုပါ သတိရသြားလို႔။ သားမွာလည္း ေမြးရက္တူတဲ့ ကိုကိုေလးရွိတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းေျပာျပေတာ့ ဆရာမက ခ်က္ခ်င္းျပန္ေမးတယ္။ ေနမ်ိဳးသူရိန္ မဟုတ္လားတဲ့။ ကိုကိုေလးက နာမည္ႀကီးပဲေနာ္။ ကိုကိုေလးသြားတာေတာင္ သုံးလေက်ာ္သြားၿပီ။ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ရည္ရရင္ အိမ္ကို ျပန္လာပါဦး"
"မဂၤလာပါ ကိုကိုေလးေရ။ ဒီေန႕အိမ္မွာ ဝက္သားနီခ်က္ ခ်က္တယ္။ အႀကီးေမခက္ က ေခါင္ကေလးကို ေဆးေတြထိုးေပးတယ္ဗ်ာ။ သား ဝက္သားနီေတြစားၿပီး အနီစက္ေတြ ေပၚလာလို႔။ "
"မဂၤလာပါ ကိုကိုေလးေရ။ ကိုကိုေလးရဲ႕စာေတြ အရင္အပတ္ကမွ စုၿပဳံၿပီးေရာက္တယ္။ ကိုခ်စ္သန္းအေဖႀကီးက တမင္အျမင္ကတ္လို႔ စုၿပီးမွ လာပို႔တာတဲ့။ သူအျမင္ကတ္လည္းကတ္ပါေစေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဘာလို႔ကတ္လဲေတာ့မသိပါဘူး။ ေမးၾကည့္ေတာ့ ေနမ်ိဳးက အိမ္ရွိလူေစ့တစ္ေယာက္တစ္ေစာင္ႏႈန္းနဲ႕ စာထည့္ေနတဲ့အခ်ိန္ သူ႕သားဆီက ဘာစာမွမလာလို႔တဲ့။ သားျဖင့္ရယ္ခ်င္တာပဲ။ ေဖေဖႀကီးကေတာ့ သူ႕ကိုေငါက္လႊတ္လိုက္တယ္ သိလား။ ကိုကိုေလးရဲ႕ စာေတြထဲမွာပါတဲ့ ဆူးေလလမ္းကို ေရာက္ဖူးခ်င္တယ္။ ေခါင္ကေလးကိုလည္း ရန္ကုန္ေခၚပါဦး"
စာလႊာသင္းပ်ံ့ေမႊးကေလးေတြ။ ႏွိပ္ေဘာပင္ကို တစ္ခ်က္ဖိၿပီး ေလာ္ကာအပုေလးနား အပ္က်မတ္က် ထိုင္လိုက္သည္။ ေဘးမွာခ်ထားတဲ့ ဓာတ္ပုံတစ္ပုံ။ ေမာင္မယ္သစ္လြင္ ႀကိဳဆိုပြဲေန႕တုန္းက သူတို႔ roll က လူေတြစုလို႔ ရိုက္ထားတဲ့ပုံေတြ။
ဓာတ္ပုံကိုေက်ာဘက္လွန္ၿပီး စာတစ္ခ်ိဳ႕ခ်ေရးလိုက္သည္။
"ဝဲ မွ ယာ..…..
ကိုခ်စ္သန္း၊ ကိုေကာင္းမြန္ ၊ သန္းျမင့္ေလး၊ ေဖသက္ရွိန္၊ မ်ိဳးၫြန႔္၊ ဇာမဏီေက်ာ္ေဆြ...."
ေဘာပင္ကိုႂကြကာ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ရွိုက္လိုက္မိ၏....။ဇာမဏီေက်ာ္ေဆြ....ၿပီးေတာ့။
ေမာင္ ။
ပင္လယ္နီေလးရဲ႕ ..ေမာင္။
"ဝုန္း! ဒုန္း!"
STAI LEGGENDO
မောင့်ပင်လယ်နီ
Casualeဘဝကတိုတိုကလေး။ ခဏကလေးပဲ ကြင်နာချင်ရုံလောဘမှာ ပျော်ရွှင်မှုလေး နည်းနည်းဖြည့်စွက်လို့ရမလား။