Salam asklarim
100 kisi falan yasiyor ama kimze yorum yapmiyor:((( kalp diye bir sey birakmadiniz...
Nova tekrar hıçkırdı. Korkunç hissediyordu,gözlerinden akan yaşlar yüzünde ince iki şerit halinde boynuna kadar uzanmıştı. Tombul elleri yumruk halinde gözlerindeydi,utanıyordu.
"Nova.." dedi Emre. O da en az Nova kadar korkmuş haldeydi. Ne oluyordu?
"Nova n'oluyor anlatacak mısın?" dedi yumuşak bir sesle. Onu daha fazla korkutmak istemiyordu.
"Ben.." hıçkırığı onu böldü. Daha şiddetli ağlamaya başladığında Emre sıkıca sarıldı yanındaki bedene. Her sarılışlarında kasılan kalpleri şimdi çok farklı bir nedenden gerim gerim gerilmişti.
"Ne olursa olsun ben buradayım." dedi Emre.
"Ben buradayım ve seni bu denli ağlatan şeyi yok et-" Emre'nin sözünü Nova kesti.
"H-Hayir,demeyin öyle..." dedi zorlukla. Abisine zarar vermişti ve daha fazla zarar görsün istemiyordu.
Emre'nin kaşları çatıldığında derin bir nefes aldı. Bu da neydi?
Sustu,yaklaşık yarım saat Nova'nın sakinleşmesini bekledi. Arada belini okşadı,boynuna tüy gibi öpücükler bıraktı. Bir bebeği sever gibi sevdi onu.
"Çok pişmanim yemin ederim." dedi Nova. Zaten bozuk Türkçesi içinde bulunduğu durumla derbeder olmuştu.
"Ne için?"
"Ben yapmak...Yapmak istememistim,aniden oldu" dedi.
"Ben korkagin tekiyim.. ona zarar verdim." diye devam etti.
"Kime?" dedi Emre. Sorularına bir cevap alamaması kanser ediyordu onu.
"Bir anda oldu,ona ve yaptiklarina hep öfkeliydim ama hic ona zarar verme seviyesine gelmemisti...Çok sinirlendim ve kafasina şişeyi geçirdim." Ağlamaktan zor konuşurken Emre duyduklarıyla kaşlarını çattı. Uzun kolları Nova'yı kavradığında Nova itiraz etmeden onun güven kokan kucağına sindi.
"Nova onu öylece bırakamayız,evde birileri var mıydı?" dediğinde Nova hızla başını salladı.
"Arkadaslari vardı." dedikten sonra duraksadı,hepsi sarhoştu. Çıkarken gördüğü kız ayık gibiydi ama içi endişeyle dolmuştu.
"Tamam sen uyu,ben gidip kontrol edeceğim." Dedi Emre.
Nova tereddütle ona baktığında Emre kocaman gülümseyip kendini işaret etti.
"Bana güvenmiyor musun? Mükemmel sevgilin her şeyi halledecek." Dediğinde Nova kızardı ve yavaşça tuttuğu tişörtü bıraktı. Emre bununla serbest kaldığında Nova koltuğa uzanmıştı. Emre ince pikeyle onun üzerini örtüp saçlarına öpücük kondurdu ve evden çıktı.
Kısa sürede arabasına ulaşıp çalıştırdığında dişlerini sıktı.
"Siktiğimin puştu kim bilir ne yaptı" dedi kendi kendine. Çünkü Nova hayatında tanıdığı en ürkek varlıktı,böyle bir şeyi yapabilmesi oldukça düşüktü.
**
Kapalı kapının karşısında dikilen Emre zile uzunca basıp saçlarını karıştırdı. Kısa bir süre sonra açılan kapıyla gördüğü kıza dik dik baktı.
"Sarışın burada mı?" Dedi. İsmini unuttuğu için kendine daha sonra kızacaktı.
Kız, "Sen kimsin?" dese de Emre umursamazca onu itip içeriye girdi. Aşina olduğu koridordan geçerek oturma odasına girdiğinde koltukta başı sarılı gözlerini kapatmış bir şekilde yatan adamı gördü. Ona yaklaşıp nabzına baktığında yaşadığını anlamıştı. Gözlerini bir anda açan adamla ellerini cebine koydu.
"Senin burada-"
"Nova geberdin sanmış kontrol etmeye gelmiştim. Ne yazık ki ölmemişsin,tüh o kadar cesedi nasıl saklayacağımızı tartışmıştık." dedi alay ederek.
"O küçük piç nerede?" dedi sinirle.
"Düzgün konuş." deyip kapıya ilerledi. Görevi başarıyla tamamlamıştı. Şimdi eve giderek Nova ile güzel bir gece geçirmek istiyordu. Evden ayrıldığında Nova'nın abisinin öfkesinin bu kadar az olmasını başına bağlamıştı. Sanırsa Nova birkaç gün onda kalmalıydı...
**
Yazım yanlisi varsa kb klavyeye alisamiyorumBir bolum sonra abiden kurtulup sevistirerek (iki bolum oldu) finale gidecegiz sanirim....
(っ˘з(˘⌣˘ ) gorusuruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Body ▪︎ bxb
De Todo0537...: Şey,bacaklarım Azerbaycan-Türkiye doğalgaz boru hattı gibi İncelsin istiyorum da,bunun için bana bir program yazar mısınız? [Eşcinsel içerik,küfür vardır. Rahatsız olacaksanız okumamanız tavsiye edilir.] [23 Ağustos 2021]