Aing nak habaq, read at your own risk okeh muachh
Previous chapter...
"Tu..." Hanma menunjuk kearah dada Draken. Sukses membuatkan si Draken memerah lalu mengetuk kepala Hanma.
"Bakayarou!!"
Enjoy!
" Aku tak kira.... Aku nak juga.... " Hanma mengangkat Draken seperti bridal style lalu membawanya kebilik tetamu. Hanma melempar Draken diatas katil. Draken mula ketakutan melihat Hanma memasang riak yang mengerikan.
"Han-Hanma.... N-nani shitteno omae.... Ah!" Draken terkejut apabila tangan Hanma mula memasuki bajunya. Draken mula ketakutan. Hanma tidak pernah bertindak begini.
Hanma menyungging smirknya. Tangannya masih berlegar ditubuh Draken. Draken menggeliat kegelian. Tiba-tiba Hanma merentap baju Draken hingga koyak. Dua tonjolan kecil di dada Draken menarik perhatian Hanma untuk memainkannya. Hanma menghisap puting Draken seperti mana Kiro lakukan namun dengan lebih agresif.
"Aah! H-han.... A-apa kau ah... Buat nihh...." Draken mendesah tidak terkawal kerana perlakuan Hanma. Hanma menatapnya tajam seperti harimau ingin membaham si mangsa Saking takutnya Draken menangis membuatkan Hanma terkedu. Selama ia bermusuhan/berkawan dengan draken tidak pernah ia melihat Draken menangis. Hanma yang melihat Draken menangis menjadi tidak tega ingin menusuk uhuk-uhuk- Draken. Diselimutkan badan Draken lalu baring disebelahnya. Draken memeluk Hanma.
"Hiks.... K-kau menakutkan...." Draken membenamkan wajahnya ke dada bidang Hanma. Hanma mengusap perlahan sehingga Draken terlena. Hanma menatap wajah Draken. Dilepaskan getah rambut Draken membuatkan rambutnya jatuh.
"Tak sangka cantik rupanya kau ini, sebab inilah aku suka kau.... Hehehe...." Hanma mencium dahi Draken lalu menyertai Draken ke alam mimpi.
//Kok kok kok #pagi
Draken menggeliat tidak selesa merasakan ada seseorang disampingnya. Dibuka mata perlahan dan terlihat wajah Hanma yang masih tidur. Draken blur seketika. Kemudian otaknya memainkan kejadian semalam membuatkan dia memerah lalu menendang Hanma hingga jatuh. Hanma yang terkejut langsung menjerit.
"Woy! Pagi lagi kot! Nak gaduh nanti lah!!" Hanma menahan marah.
"Nasib aku sayang kau! Kalau tak dah lama aku tusuk kau malam semalam sepuas hati! Sampai kau hamil!!" Hanma menatap Draken dengan smirk. Draken yang dengar itu tergamam. Ditarik selimut menutupi mukanya sambil menjerit tak jelas. Ingin sekali dia menyepak mukanya. Tiba-tiba mereka terdengar suara tangisan langsung mereka terburu buru ke bilik Kiro. Ya Draken pinjam baju Hanma lah.
"Kenapa Kiro? Sini mama peluk" Draken mengankat Kiro sambil memeluknya. Hanma seketika nosebleed melihat Draken yang berpakaian longgar terus memeluk Kiro sambil menepuk kecil. Sejibik macam emak-emak mengurus anak.
"Kawin dengan aku Draken...." Hanma berkata tanpa berfikir. Draken yang kurang dengar bertanya kembali.
"Apa kau kata tadi?!" Tanya Draken.
"Kawin dengan aku. Kita jaga Kiro sama-sama sampai kita jumpa ibunya." Hanma mendekati Draken. Draken yang mendengarnya langsung memerah. Memang tak tahu tengok situasi betul tiang letrik ini. Draken meletakkan Kiro semula dikatil. Hanma berlutut di depan Draken sambil memegang tangan Draken.
"Aku suka kau. Lebih tepat lagi aku dah jatuh cinta dengan kau. Kahwini aku selepas itu kita besarkan Kiro sama-sama. Kau mau?" Draken menutup mulutnya. Sama ada nak terharu atau muntah dengan perlakuan Hanma. Namun dia senang. Perasaannya terbalas. Draken berpaling ke tepi menghalang pandangan Hanma melihat wajah merahnya.
"Aku mau." Lirih Draken namun tetap didengari oleh Hanma. Hanma tersenyum bahagia. Hanma terus memeluk Draken. Rasa bahagianya tak dapat diungkap.
"Arigatou! Ureshii yooo!!" Hanma menjerit. Draken mengetuk kepala Hanma.
"Kiro tidur bodo! Dahlah!" Draken baring kembali disebelah Kiro lalu memeluknya. Hanma disebabkan pagi itu dia ada perjumpaan gang Valhalla ia terpaksa keluar untuk pergi.
"Cih baru nak sambung tidur dengan diorang...." Hanma bersiap kemudian mencium dahi Draken dan Kiro lalu keluar
Tbc
Aight aing gemesh ama mereka. Aing jumpa ship HanBaji and KenBaji aing gemesh ama merekaaaaa tapi HanDora tetap dihati. Nanti aing up lagi bai bai
- edited -
Author tukar kepada omegaverse okay? Keberatan? Author tidak kisah janji aku bahagia ..... Hahahaha gurau saja.
YOU ARE READING
Unexpected Family [HanDora] (Hiatus)
FanfictionKisah dimana dua orang musuh sejati yang sebenarnya menyimpan rasa antara satu sama lain namun tsundere tiba tiba terpaksa menjaga seorang kanak-kanak yang entah darimana datang. Apakah yang akan terjadi? Apakah mereka akan baik baik saja? Check la...