@8

63 7 4
                                    

Uhuk mari sambung UwU

Previous chapter....

" Masih hidup aja anjir. Tak apa. Aku akan cuba runtuhkan segalanya. Hanma hanya milikku dan selamanya milikku. " Seringai iblis muncul dibibirnya. Kisaki melangkah keluar dari sebuah bilik CCTV. Rancangannya kali ini pasti dapat menggugatkan rumah tangga mereka.

Enjoy













Pagi itu Hanma terjaga dahulu kerana terdengar bunyi ketukan pintu di bawah. Hanma turun ingin melihat siapa yang mengetuk pintu. Setelah dibuka terpampang susuk tubuh pemuda yang sangat dikenalinya. Siapa lagi kalau bukan?

Ya Kisaki! Siapa jawab Mitsuya!

Hanma menatap tajam Kisaki. Dalam fikirannya sudah berfikir yang bukan-bukan. Kisaki tersenyum sambil berkata.

" Hanma, aku mengandung. " Hanma hanya ber-oh ria. Dia menggelengkan kepalanya membuang semua fikiran negatif tadi. Dia tersenyum.

" Wah! Tahniah ya Saki. Mesti comel anak kau. " Hanma berkata gugup. Kisaki menghulurkan sepucuk surat. Hanma bingung lalu mengambil dan membacanya. Dirinya tergamam.

" Mestilah anak KITA kan.... " Hanma menggeleng laju. Bohong. Kenapa anaknya pula sedangkan dia sedikit pun tidak pernah menyentuh Kisaki. Apa lagi ingin buat hal yang sebegitu.

" Han, ada apa ni– siapa ini? " Draken melihat kearah Kisaki dengan pandangan pelik. Belum pernah dia melihat makhluk sepelik dia sebelum ini. (astaghfirullah Draken)

" Aku Kisaki, iste– umhhp?!! " Hanma menutup mulut Kisaki sambil tersenyum gugup.

" Ini Kisaki, kawan lama Han. Ken pergilah duduk di ruang tamu dahulu. Han nak bercakap dengan Kisaki. " Draken hanya mengangguk perlahan. Ia berjalan pergi dari situ. Hanma menampar Kisaki kuat lalu menarik kolar bajunya.

" Aku tak percaya. Stop pretending and get the fuck out of here! " Hanma menutup kuat pintu lalu berjalan keruang tamu. Hatinya masih panas dengan tingkah Kisaki. Hanma duduk disebelah Draken lalu memeluknya erat. Draken terkejut namun membiarkan sahaja. Dia tidak bertanya lebih.

Hanma melepaskan pelukannya dari Draken. Tangannya dihulur lalu menggenggam lembut tangan  kecil Draken. Dicium berulangkali. Kerana risih Draken menarik tangannya. Hanma hanya tertawa kecil.

" Kenapa ni? " Draken bertanya.

" Tiada, hanya rindu sentuhan Ken. " Hanma memeluk Draken. Draken membalas kembali. Tangan Hanma seketika menjadi liar lalu bergerak bebas ke seluruh tubuh Draken. Sentuhan Hanma sahaja manpu mengeluarkan suara Draken.

" Ken, Mari Kahwin. Kita dirikan rumah tangga kita sendiri. Akiro juga sudah hampir berusia 3 tahun. Tak mengapa sering berjalannya waktu Han dan Kiro akan bantu Ken untuk ingat kembali. " Hanma berbisik lembut ditelinga Draken. Tangannya masih liar bergerak disekitar tubuh Draken.

" Mhmm.... H-hanh... " Draken mengeliat geli. Hanma mencium leher mulus Draken. Hal itu membuatkan Draken mendesah dengan lebih agresif. Setelah puas, Hanma berbaring diatas paha Draken. Keduanya lenyap dalam pemikiran masing-masing.
























" Plan seterusnya telah dimulai, Kita lihat seberapa lamanya rumah tangga mereka akan tegak seperti itu. " - Kisaki









































To be continued

Sudaaah kamu mau ngapain lagi kisaketod! Resah!

Jan lupa vote dan comments okay!

Muah

Unexpected Family [HanDora] (Hiatus)Where stories live. Discover now