Apa khabar? Author udah pulang nih.
Sayang sekalian, author mahu kasi sedikit amaran.
Chapter ini mengandungi adegan seksual seperti, raped, penyeksaan dan sebagainya. Mohon kalau tidak suka atau tidak kuat, sila skip. Bijaklah memilih. Arigatou gozaimasu.
Previous chapter ....
Lima jam setelah itu Draken ingin pulang kerumah. Namun mungkin nasibnya dihari ini sangat malang, dirinya dipukul dengan menggunakan besi. Darah segar mengalir. Pandangannya semakin kabur. Benda terakhir yang dilihatnya ialah seorang lelaki yang lebih besar daripadanya sedang menggendongnya.
Sepasang mata beriris hitam melihat sekeliling dengan pandangan yang kabur. Kepalanya terasa sangat nyeri. Ia mengingatkan kejadian kembali. Seseorang menyerangnya dari belakang. Draken cuba bangun namun ia baru tersedar yang dia sedang diikat diatas katil. Lebih parahnya tanpa sehelai kain yang menutupi dirinya.
Sedang Draken panik tiba-tiba dia terdengar bunyi tapak kaki yang sedang menuju kesini. Pintu bilik itu dibuka seseorang. Raut wajah Draken langsung berubah ketakutan setelah mengetahui siapa didepannya.
" Lama tak jumpa ya? Ken. " South memandang tajam ke arah Draken. Sejujurnya Draken sangat takut. Alasannya mudah. Dia tidak mahu kejadian yang sama berulang lagi. South yang bengang kerana tidak mendapatkan sebuah kata dari Draken terus memasukkan sesuatu yang sangat besar kedalam lubang Draken. Draken menjerit kesakitan. Lubangnya juga berdarah.
" AAAARGHHH!!! SAKIT!!! KELUARKANNYA!!!!!! " Raungan Draken sedikit pun tidak mengganggu South yang masih memaju-mundurkan tangannya. Ya South dengan kejamnya memasukkan tangannya sekaligus. Draken mengerang kesakitan. Airmatanya mengalir laju.
" H-hanmaa.... "
South yang dengar langsung berang. Dia mengambil pisau diatas almari lalu menoreh sedikit pipi mulus Draken. Draken menjerit kesakitan lagi. Bukan hanya itu South juga menoreh mulut Draken sebelah kanan. Draken tidak mampu menjerit kerana terlalu sakit. Dia hanya mampu menangis tanpa suara.
South mengeluarkan tangannya lalu mendekati wajah Draken untuk menciumnya. Namun Draken mengalihkan pandangannya. Hal itu membuatkan South marah lalu menampar kuat pipi Draken sehingga mulutnya mengeluarkan darah. South mencium kasar bibir mungil Draken sehingga berdarah.
South kemudian memasukkan penisnya kedalam lubang Draken dengan kasar membuatkan Draken menjerit kembali. Tanpa menunggu Draken sesuaikan diri South terus melajukan temponya. Hal itu sama sekali tiada nikmat hanya kesakitan yang dialami Draken sekarang ini. Dia hanya mampu menjerit meraung. South melepaskan cairannya di dalam Draken.
South bermain dengan tubuhnya entah berapa lama. Draken sudah pengsan dahulu. Setelah itu dia terbangun melihat tangannya sudah tidak diikat. Disekelilingnya hanyalah dinding semata. Ia sedar bahawa dia telah dikurung. Ia memandang dirinya yang tanpa sehelai pakaian melekat dirinya. Cairan South masih mengalir keluar dari lubangnya. Dia menangis. Dirinya sudah kotor.
" Hanma.... Selamatkan aku..... " Draken memeluk dirinya sambil menangis.
//Hanma side
Hanma kehulu-kehilir menelefon seseorang. Dia sekarang berada di rumah Mitsuya untuk mengambil Akiro. Hanma menelefon Draken namun tiada sesiapa yang menjawab. Hanma sudah risau namun dia masih berfikiran positif.
" Ken... Angkatlah.... "
Mitsuya mengusap surai blonde Akiro dan surai hitam milik kekasih atau lebih tepatnya bakal isterinya Ran yang sedang tidur di atasnya. Mitsuya memerhatikan gelagat Hanma yang terlalu risau. Dia meletakkan Akiro dan Ran di sofa lalu berjalan kearah Hanma.
YOU ARE READING
Unexpected Family [HanDora] (Hiatus)
FanfictionKisah dimana dua orang musuh sejati yang sebenarnya menyimpan rasa antara satu sama lain namun tsundere tiba tiba terpaksa menjaga seorang kanak-kanak yang entah darimana datang. Apakah yang akan terjadi? Apakah mereka akan baik baik saja? Check la...