1.bölüm

650 40 7
                                    

"Anne bende ilerde babam gibi güçlü biri olacakmıyım?"
"Olacakasın oğlum hemde ondan bile güçlü"dedi annem evet olmuştum. Herkesten herşeyden daha güçlü ama böyle bir güç değil.
Babam sayesinde hayatım berbat bir yol aldı.Küçükken ona çok özenirdim.Onun gibi olmak isterdim ama yaptığı pis işleri öğrenene kadar.Adım Ushan Kara 18yaşındayım Poyraz Kara'nın pis işlerine bulaştırıp hayatını berbat ettiği biricik oğluyum. Aslında güçlü olmak hoşuma gidiyor.Kimsenin karşında sana birşey diyememesi güzel birsey aslinda. Ama babamın bana zorla bişeyler yaptırması yüzünden insanlara zarar vermekten zevk alır hale geldim. Tam olarak bir bir sadist sayilmam ama düşmanlarıma karşı bir sadisten daha kötü olduğum için herkes beni Poyraz Kara'nın oğlu Ushan Kara onların tabiriyle Sadist olarak görüyorlar bu yüzdende babam işlerinde yani pis işlerinde beni kullanıyor. Ama dikkat etmediği birsey var ben sadece insanlara degil ona karsida nefret besliyorum.

Sabahın lanet olası gün ışıkları yüzüme vurunca uyanmak Zorunda kaldım. Saate baktiğimda 8e gelmek üzereydi.yani okul vakti. Her ne kadar Poyraz Kara'nın oğlu olsamda onun pis işlerini yapmam için okula gitmem gerekiyor.elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdikten sonra aşağıya indim. Her zamanki gibi bizimkiler masaya oturmuş beni bekliyorlardı. Annem beni görünce "günaydın"dedi ama babam hic oralı olmadı."Geç otur senle birsey konusucam dedi soguk bir ses tonuyla masadaki yerimi alınca babam konuşmaya başladı."Soykanları kızı Elif Türkiye'ye dönüyormuş biliyorsun Soykanlarda bizim kadar güçlü ama tek güç olmak için Elif'i kendine aşık edip evlenmeni istiyorum."
"Ne evlenmesinden bahsediyorsun sen baba sırf güç yüzünden bir kızla mı evleneceğim "dedim. Çok sinirlenmiştim. Kesin kizlari şımarık boya küpünün biridir."Ne dediysem o yoksa olacakları biliyorsun bu akşam için Demir'i yemeğe davet ettim bir an önce kızı kendine aşık etmeye bak"dedi.Sinirden nerdeyse delirmek üzereydim.Her seferinde beni annemle tehdit etmesinden bıkmıştım.Babam annemi sevmiyordu bu yüzden her gece başka biriyle birlikte oluyordu.ama annem bunu bilmesine ragmen babamı seviyordu.ne aptallık ama masadan kalktığımda "Elif'i bizim okula yazdirdi Demir bundan sonra ayni okulda ve ayni siniftasiniz.avantajin var başkalarjna kaptirma "dedi Evden hızla çikip arabama bindim ve okula dogru hizla surmeye basladim.Okula girisinde arabayı ani bir frenle durdurup lastiklerin çığlık atmasına izin verdim.Tüm gözler bana çevrilmişti. Arabayı çekmeleri içi anahtari kapidaki güvenliğe atıp okulun içine dogru yürümeye başladım.Kara Koleji lanet olsun o soyadın ve getirdiklerinden nefret ediyorum.Arka bahçeye doğru yol aldım ve bizim çocukların Yanina gittim yerim herzamanki gibi boştu ve kimse oturmaya cesaret edemiyordu.Bizimkilerden başka onlarda zaten oturmuyorlardı.Yerime geçtiğimde Can konuşmaya başladı "abi bi sorun mu var? Eğer varsa hemen halledelim "dedi Can benim sağ kolum gibi bişey herseyimi bilir ve halimden anlar.bizim tayfa Koray,Umut,Pars,Kıvanç,Can'dan olusuyor ama iclerinden en cok Can'a guveniyorum.digerlerinede guveniyor ama Can'ın yeri ayrı "bisey yok"dedim. Can kafasini sallayip digerleriyle konusmaya basladı.Pars"Okula yeni bir kız geliyormuş Soykanları kızı Çok güzl ve seksi olduğu söyleniyor"dedi.sırıtarak "Bence hiç heveslenme o kız benim oğlum"dedi Koray.Can"bence ikinizde heveslenmeyi kizn size bakacagini nerden biliyorsunuz"dedi bu cocugu bu yuzdn seviyom iste zilin çalmasıyla herkes siniflara gidiyordu.Bende bi sigara yakip icmeye basladim.Akşam berbat bi yemk vardi bide şımarık bir kiz çenesi gercekten dedikleri kadar güzelmiydi acaba nediyorum ben ya banane o sadece benim avım.Parçalanmaya hazırlanmiş bir av hemde!

Okul çikisinda direk eve gittim malum yemek var.Eve geldigimde coktan yemeklerin hazirlandigi gordum. Direk odama ciktim ve uzerimi degistirdim.Aşağıya inip çok kıymetli misafirlerimizin gelmesini beklemeye başladım. Annem ve Babam nihayet hazirlanmalari bittiginde inebilmislerdi asagiya Babam yjne sabahları şeyleri tekrar ederken zil sesi bölmüştü konusmasini annem ve babam ayağa kalkarken bende nezaketen ayağa kalktım önce demir soykan arkasinda meryem soykan girmisti ama hala kizlari yoktu Meryem hanim once annemle selamlastjktan sonra babamla ve benle selamlasti babam hemen "kizniz elif nerde Demir"diye sordu .Demir bey "Telefonunu arabada unutmus gelir simdi "dedi.ahh bide unutgan ve salak ha tam o sırada zil tekrar çaldı ve zaman durdu sanki beyaz dizlerinin üzerinde biten bir elbise ile Elif girdi iceriye gercektende dedikleri kadar güzelmis.Ne diyorum ben ya Elif gulumseyerek yanimiza dogru geldi ve babamla ve annemle selamlasıp özür diledi sonradan girdigi icin sonra bana da başıyla selam verip anne ve babasinin yanina oturdu.Babam elife bir suru soru soruyor ve hakkinda biseyler ogrenmeye calisiyordu.Elifle dogru ve hizlica cevap verip konuyu uzatmiyor ve ksa ve netlikle acikliga kavusturuyordu.Babam Elifin cok zeki bir kiz oldugunu anlamis gibiydi. Yemeğe geçtiğimizde Elif İngilteredeki anılarini anlatip yemektki herkesi güldürüyordu.Bi kez olsun bana bakmamıştı. Onun yerjnde baska bi kiz olsaydi coktan bana sirnasmaya baslamisti.Babam "Elif kızım baban seni bizim okula yazdirdi bi derdin sıkıntın olursa Ushana söyle sana yardimci olr dedi.Elif ilk kez bana bakip "Ben kendi başımın çaresine bakarım Poyraz bey"dedi. Babam açıkçası Elifin tavirlarindan hoslanmadigi belli oluyordu ne zaman yakinlasmak icin birsey söylesene Elif nazikce reddediyordu.
Gecenin sonunda Elifler giderken elif once babamin sonra annemin elini sıkıp yemek için tsk etti ve sonra benim elimdwn sıkıp banada tsk ettikten sonra elini hizla cekip babasinin koluna girip yurumeye basladi.Onlar gittikten sonra Babam koltuguna gecip dusunmye basladi.Anneme iyi geceler deyip merdivenlere yoneldigimde Babam "kız cok zeki Ushan acikcasi bekledigim gibi saf ve simarik cikmadi isin zor ama pest etmek yok ne yap ne ed o kizi kendine aşık et"dedi. Sanki başka şansım varmış gibi

Psikopat Sadist çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin