Sabah uyandığımda bana ait olan odalardan birindeydim. Başım çatlıyordu.bi duş alsam iyi olacaktı odamdaki duşa kabine girdim ve soğuk suyu açtım.başta vücudum tepki göstersede sonradan alıştı başımın ağrısini hissetmiyordum artık.duştan ciktiktan sonra üzerimi giyindim ve mekandan çıktım okula doğru sürmeye başladım.Okula girş yaptığımda bizimkiler her zamanki yerlerinde duruyorlardı.Arabayı park edip yanlarına doğru yürümeye başladım.Hepsi başlarıyla selam verdikten sonra konusmaya devam ettiler bende cebimden bi sigara cikarip içmeye başladım.Başım hala ağrıyordu ama ağrısı hafiflemişti.Kafamı kaldırdığımda hemen yan tarafımızda iki çocuk bir yere bakarak "off çok güzel kız acaba sevgilisi varmı?" dedi digeridr "Olum baksana su güzelliği olmaması münkün mü ? " dedi baktıkları yöne baktığımda elif yaninda arkadaşı ile okula giriyordu bi anda sinirlerim çıkmıştı bunlar Eliftenmi bahsediyirlardı.hemen ayağa kalktim ben aniden kalkınca bizimkilerde kalktılar aramızda pekte mesafe olmayan çocuklara dogru yürüdüm hala konuşuyorlardı ve beni görmemişlerdi."Oo beyler nasılsınız "dedim ikisininde kafasi bana döndü ve korku ile bakmaya başladılar " İyidir abi senden"dedi iclerinden biri "siz az önce kimin hakkinda konusuyordunuz" dedim yapmacık gülümsememle cocuj biraz rahatlar gibi oldu ve "Abi okula yeni gelen taş varya Elif onun hakkinda kız çok seksi " dedi sırıtarak sinir kat sayım artmıştı "demek öyle " dedim sırıtarak ve cocugun yakalarına yapıştım ve yumruğumu geçirdim cocuk yerde kıvranırken "Bana bak lan eğer bir daha Elife sulanırsan bir sn bile düşünmem seni öldürürüm anladın mı lan ?" dedim Cok fazla sinirlenmiştim diger arkadaşıda korkudan bişey diyemiyordu yerdeki "abi valla yengemiz olduğunu bilmiyorduk affet ne olur " dedi Cevap vermedim arkamı döndüm ve yerime doğru ilerledim bizimkiler hala ayakta dikiliyorlardı sanırım elifi korumamı garipsemişlerdi.Hiç takmadım ve yeni bir sigara yaktım derin bi nefes çektim içime ve tam üfleyecekken Elifi gördüm karşımda dumanı ona doğru üfledim.Hiçbir tepki göstermedi.Sonrada konuşmaya başladı."Sen ne hakla beni korursun ?"dedi sinirle bu nerden görmüştüki hic cevap vermedim ve bi nefes daha çektim sigaramdan hala bi cevap bekliyordu."İstediğimi yaparım sanane "dedim umursamaz bi şekilde " Benimle ilgili şeyleri yapamazsın ben kendimi korurum bir daha benle ilgili işlere burnunu sokma kendini bişey sanan gerizekalı "diye bağırdı herkes bize dönmüştü sinirlerim tepeme çıkmıştı bana bağırma hakkını kendinde nasıl bulurdu.Sigaramı yere attım ve kolundan sıkıcı tuttum bize bakan kalabalığada" dönün lan önünüze" dedim Elifi okulun arka tarafına doğru sürükledim arka tarafta kimse olmazdi genelde orasi bizimdi.Bakalim elif hanim dediğin o sözleri yalnızkende söyleyecekmisin..
Elif'ten
Kolumu çok fazla sıkıyordu.Moraracağından emindim beni çok fazla sinirlendirmişti normalde asla söyleyemeyeceğim sözleri söylemiştim.Ve açıkcası şuan çok korkuyorum okulun arka tarafına getirmişti beni ve kimseler yoktu lanet olsun beni duvara doğru ittikten sonra üzerime doğru gelmeye basladı.Sırtım cok fazla acımıştı ama belli etmedim bi mafya kılıklı adamın beni korkutmasına izin veremezdim.Başımı kaldırdım ve gözlerinin içine baktım.bana daha cok yaklaştı ve " Şimdi o söylediklerini bir daha söylesene "dedi kükreyerek " Sen kendini bişey sanan gerizekalının tekisin "dedim oha lan resmen ölüme bilet alıyom nerden geliyor bu cesaret anlamadım.Bana daha çok yaklaştı ve su an aramızda neredeyse hiç mesafe yok konuşsam dudaklarımız birbirine değecek itmeye çalıştım ama bir milim oynamadı.kafamı az da olsa yana cevirdim ve konuşmaya başladım." çekil üstümden "dedim konuşurken dudaklarım yanağına değiyordu icmdeki ses dudağına değmesinden iyidir dedi.Hala üstümden çekilmemişti kafamı ona doğru döndü ve " Benimle konuşurken emir verme bana sesini yükseltme Elif hanım inan hiç iyi şeyler olmaz dedi.Konuştukça dudakları dudaklarıma değiyordu.uzaklaşmaya caliştim ama sadece çalıştım izin vermedi "Gelelim bugün yaptığın şeye ne ceza versem acaba sana ?" dedi. Ne cezasından bahsediyordu bu sersem kafamı hafif kaldırdım ve ona baktım "Neyin cezasını verecekmişsin bana sen kimsin de bana ceza vereceksin" dedim dudaklarım dudaklarına değmişti kahretsin bi anda ne olduğunu anlamadan beni öpmeye başladı suan şoktaydım.Hemen kendime geldim ve onu itmeye çalıştım tabiki başarısız oldum oysa hiçbirsey olmamış gibi Öpmeye devam ediyordu.Dudaklarım sızlamaya başlamıştı.Artık dayanamadım ve kasıklarına tekme attım.O inlerken ben çoktan koşmaya başladım içimdeki ses işte şimdi sıctın kızım dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sadist çocuk
ChickLitHayattır bizi değiştiren ne yaparsak yapalım onun istediği gibi yaşarız ama bizi yaşatanda budur işte ne olursa olsun bi yaşama çabası içindeyiz sizcede değişme vakti gelmedi mi?