Elif'ten
Ushan'nın bana neden böyle davrandığını bilmiyordum.Onlara gittiğimiz gece benimle konuşmayan o çocuk şimdi benimle konuşmak ve bişeyler yapmak istiyordu.sınıftan çıktıktan sonra arkadaşım Büşranın yanına gittim.
B:Naber tatlımE:iyi senden Naber
B:Bende iyi birşeyler içelim mi?
E: olur
Büşrayla beraber kantine giderken yanımıza sabah benle tanışmaya gelen çocuk neydi adı hah Pars çıktı.
P: nereye böyle hanımlar
B: kantine
P: eh hadi beraber gidelim
B: olur
Ben hiç konusmuyordum. Parsta komik anılarından bahsediyordu.Gerçekten çok komik bir çocuktu sonunda bende sohbete katıldığımda gülerek kantinden içeri girdik biz bi masaya yerleşirken Pars'da bizim istediklerimizi almaya gitti.Büşra'da pars'ın çok komik biri olduğunu söyleyince başımla onayladım.Pars siparişlarimizi getirdiğinde masayaboturup konuşmamıza devam ettik.Sonra pars başından geçen komik bir olayı anlatinca dayanamadik ve hepimiz kahkahalara boğulduk galiba biraz fazla abarttikki herkes bize bakıyordu.Başımı yana çevirdiğimde bi masada arkadaslariyla oturan Ushan'ı gördüm.Arkadaşlarıyla beraber bi masada oturmuş bizim masaya sinirlenmiş bir ifadeyle bakıyordu.Neden böyle bakıyordu ki gözlerini benden çekip masamızda oturan Pars'a çevirdi be sinirle baktı.Çocuk ne yaptı da böyle bakıyordu bu aman banane be nedense neden dedim ve Parsla olan sohbetimize geri döndüm.Ushan'dan
Elif yanımdan ayrıldıktan sonra bende ayağa kalktım ve bizimkilerin yanına gittim hepsi her zamanki gibi kantindeki yerimize dizilmişlerdi Pars hariç kim bilir hangi kızı tavlıyordur.Bizimkilerle konuşurken Kantin kapısından gülüşerek gelen Elif,Pars ve adını bilmediğim kız benim tam karşimdaki masaya oturmuşlardı.Pars'da kantine gitmiş ve elinde birer kahveyle geri döndü ve masaya oturdu kaşlarım istemsiz olarak çatıldığında Can farketmiş olacakki " ne oldu abi b dedi (geçen bölüm demiştim Can Ushan'ın en yakını diye)
"Birşey yok" gibi birşeyler geveledikten sonra tekrar Eliflerin olduğu masaya yoğunlaştim Pars birşey dedikten sonra Hepsi bir anda gülmeye başladı ve kantini kahkaha sesleri doldurdu elif kantinde bi göz gezdirdi ve sonrada başını benden tarafa çevirdi gözlerimiz kesistiğinde gözlerini çevirmeden anlamsızca bakıyordu az önce o kadar güzel gülüyordu ki başımı yanındaki Parsa çevirdiğimde sinirle baktım. Tekrar elife baktığımda Sohbete geri döndüğünü gördüm.Pars kardeşim olmasa şuan onu öldürebilirim.İçimdeki öfke git gide artarken Kükrer gibi bi şekilde "PARS!" diye bağırdığımda Tüm gözler bana çevrilmişti.Pars başını bana çevirdiğinde anlamsızca bana bakıyordu.Yaptığım şeyin saçma olduğunu düşünüp daha sakin bi sesle "oğlum buraya gelsene" dedim ve sırıttım Pars eliflere bişey dedikten sonra yanımıza geldi."oğlum işin gücün karı kız lan "lan dedim.O da sırıtarak " Cazibeme dayanamiyorlar" dediğinde azcıkta olsa sinirlenmiştim.Elif etkilenmişmidir Pars'tan diye düşünmekten alamıyordum kendimi.Elifle arkadaşı kantinden çıktıktan bir süre sonra bizde çıktık ve bahçedeki yere gidip sigara içmeye başladık."USHAN!!" diye bir ses ciyakladiğında bizim grup ve ben yüzümü buruşturdum.Gelen cansuydu okulun sürtüğü ve kafayı bana takmiş durumda yanıma geldiğinde daha ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı.Aklım başıma geldiğinde onu ittim ve karşıdan bize bakan Elif ve arkadaşı büşrayı gördüm.Siktir! Ya görmüştü Elifin gözlerine baktığımda hiçbir duygu görememiştim.Normal birşeymiş gibi bakıyordu galiba cansuyla beni sevgili sevgili sandı ah lanet olsun ya herşey neden böyle zorlaşmaya başladı.Şimdi nasıl aşık edicem bu kızı kendime Cansuya döndüğümde "Ne yapıyon lan sen" dediğimde bahçedeki tüm gözler bana çevrilmişti.Herkes korkuyla bakıyordu.Cansuda korkmuş olmalı ki yerinden sıçradı."Ben şey.." diye gevelediğinde "seni eğer bir daha benim yanımda görürsem öldürürüm"dedim ve son olrakta daha sert bir sesle "Duydun mu lan?" diye bağırdım .Korkudan kafasını salladı ve yanımızdan ayrıldı hala bahçedekiler bize bakıyordu bu durumdan sıkıldığım için "Dönün lan önünüze!" diye bağırdım.Herkes önüne döndüğünde bir Elif dönmemişti gözlerinde ayıplayıcı bir ifade vardı.Elif yan tarafına döndüğünde şaşırmış bir ifadeyle baktı ve çığlık attı.Daha sonra Büşrada o yöne bakıp çığlık attığında baktıkları yöne baktım ve ....
Bunun elifle ne işi vardı!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sadist çocuk
ChickLitHayattır bizi değiştiren ne yaparsak yapalım onun istediği gibi yaşarız ama bizi yaşatanda budur işte ne olursa olsun bi yaşama çabası içindeyiz sizcede değişme vakti gelmedi mi?