6.bölüm

225 24 0
                                    

Ne yapacağımı bilmiyordum. Ushan beni kesin öldürecekti ama haketmişti hayvan herif nasıl beni öperdi ya sinirden ne yapacağımı bilmiyordum hemen sınıfıma çıkıp çantamı aldım ve okulun çıkışına doğru yürümeye başladım.hızlı hızlı yürürken bir yandanda dua ediyordum Ushanın beni görmemesi için tam okulun büyük kapısından çıkacakken bileğimde bir el hissettim kafamı çevirdiğimde bunun Ushan olduğunu görünce çırpınmaya başladım. "İstersen daha fazla zorluk çıkarıp sana vereceğim cezayı dahada artırma güzelim bana yaptığın o şeyden sonra hala beni sinirlendirmen kendi mezarını kendin kazmanla eşdeğer "dedi bu şimdi beni ölümle mi tehdit etti lan sesi o kadar korkunçtuki hemen çırpınmayı bıraktım "aferim güzelim "dedi sonrada bileğimden tutarak okuldan çıkardı okulun yan tarafındaki otoparka giderken ikimizde konuşmuyorduk ama o çok sinirliydi bunu koparakcakmış gibi tuttuğu bileğimden anlıyordum.Arabasının olduğu yere geldiğimizde beni arabaya bindirip kendide yerine geçtikten sonra arabayı çalıştırıp otoparktan çıktıktan sonra hızla sürmeye başladı. Ben hala nasıl onun o sözlerine boyun eğip suspus olduğuma inanamıyordum.Sanki o dik başlı elif gitmiş yerine korkak biri gelmişti ama şimdi Ushana bakıncada korkmamak münkün değil hani etrafıma baktıgımda ormanlık bir yola girdiğimizi görünce dahada korkmaya başlamıştım.Artık dayanamayıp"nereye gidiyoruz"dedim "kendi cezanı kendin ver istedim güzelim bana bulaşmak ve tekme atmak neymiş göreceksin ımm bide kendimi sana tanıtıcam "dedi piçimsi gülüş atarak daha çok korkmaya başlamıştım sonunda araba depo gibi harabe bir yerde durunca Ushan bana dönerek "İn!"dedi ürtücü bir sesle ne kadar korktuğumu belli etmek istemesemde korkuyordum işte deponun içine girdiğimizde bir kaç mafya tipli adam vardı adamlar Ushanı görünce selam verip yana doğru çekildiklerinde sandalyeye bağlı eli yüzü kan içinde kalmış bi adam gördüm gözlerim direk Ushana dönerken o ise adama bakıp sırıtıyordu."Bakıyorumda bizim çocuklar sana iyi bakmış lucas umarım eğlenmişsindir "dedi Ushan gülerek adamın konuşacak hali bile yoktu"Lucas baksana sana layık bir ölüm için sana bir melek getirdim ölümün bunun elinden olacak bence sevin yada sevinme nasılsa gebereksin "dedi ben Ushanın ne demek istediğini anlamaya çalışırken o bileğimden tutup yanına çekti beni ve elime bi silah tutuşturdu ve adamın kafaya dayadı gözlerim kocaman açılırken silahı bırakmaya çalışıyordum ama bırakamıyordum."Çok güzel bir ceza yöntemi değilmi güzelim kendi cezanı kendin veriyorsun "dedi "bunu bana yapma "dedim fısıltı şeklinde önümdeki adam gözlerimin içine bakıyordu acı içinde her yeri kandı Ushan silahın kilidinide açtıktan sonrs iyice korkmaya başlamıştım."bunu yapma lütfen birini öldüremem ben öldüremem "dedi artık ağlamaya başlamıştım.Ushansa sadece gülüyordu o kadar ürkütücüydiki onun gözlerine bile bakamıyordum. Gözlerimi adama tekrar çevirdiğimde ben daha ne olduğunu anlamadan elimde bi baskı ve sonrasında gelen silah sesi kulaklarım uğuldamaya başlamıştı.Artık dizlerimi beni daha fazla taşıyacak gücünün olmadığını anlayınca kendimi boşluğa bıraktım.


Psikopat Sadist çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin