Conan's Diary
20 OcakAlışıyorum günlük. Onları beraber görmeye alışıyorum. Bunu söylemek çok zor gelse de alışıyorum işte.
Heather. O çok zeki. Çok güzel. Çok duyarlı. Mükemmelliğin vücut bulmuş hali.
Noah. Onun için de mutluyum galiba. O gerçekten mutlu günlük. İnsan sevdiği biri mutlu olunca mutlu olur değil mi ?
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
2 Mart
Sevgili aptal günlük,
Onları görmek beni eskisi kadar rahatsız etmiyor. Bugün birlikte yemek yedik günlük. Sohbete bile katıldım. Galina eğlendim bile diyebilirim. İlk kez ikisinin ilişkilerini düşünmeden kendimi rahat hissederek yaptım bunu.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
25 Haziran
Sevgili aptal günlük,
Bugün o kahrolası liseden mezun oldum.
Yıllardır beklediğim gün sonunda geldi. Ama ben ne yapacağımı bilmiyorum.
Belki bir süre ara veririm. Belki de müzikle uğraşırım. Kim bilir belki seneye üniversiteye giderim.Eğer bugün yaşanan şeyler birkaç ay önce yaşansaydı büyük ihtimalle kendime çok uzun süre gelemezdim. Ama galiba ben değiştim. Biz değiştik.
Noah bugün Heather'a evlenme teklif etti. Başta biraz gözlerim doldu ama aklıma Noah'nın Heather'a olan bakışları geldi ve hemen toparlandım. Üniversite bitene kadar evleneceklerini düşünmüyorum. Noah ortamın güzel atmosferinden yararlanıp unutulmaz bir şeyler yapmak istemiş olmalı. Okulda bunun yıllarca konuşulacağına eminim.
Ben mi? Galiba iyiyim. İyi olacağım...
Heather's Diary
25 Haziran
Sevgili günlük,
Evleniyorum. Evet konuşmaya bu şekilde girmek biraz garip gelebilir ama evleniyorum işte. Tabii ki hemen değil. Belki birkaç yıl sonra...
Ve evet bugün büyük gün liseden mezun olduk. Törende adımın okundu. Sahneye çıkmamla ekranda Noah ile anılarımızdan oluşan fotoğraf ve videolar belirtmeye başladı. Noah sahneye geldi. Diz çöktü.
Hayatım boyunca duyabileceğim en güzel mısraları bana söyledi. Tüm konuşmayı buraya yazacak kadar zamanım yok. Birazdan Noah, Conan, Eliot ve Carmen ile birlikte bugünü kutlamaya gideceğiz. Bu yüzden beni en çok etkileyen cümleyi buraya yazacağım.Kalbime baktığımda sadece seni görüyorum. Kalbine bakıp sadece beni görebiliyorsan, hayatımızın geri kalanını birlikte geçirmeliyiz. Benimle evlenir misiniz Bayan Carter?
4 Yıl Sonra
Conan's Diary
2 Temmuz
Sevgili aptal günlük,
Evlendirler. Noah ve Heather. Ben mi? Her şeyi tamamen unuttum. Noah'yı asla aptal bir lise aşkım olarak tanımlayamam. Onu her zaman ilk aşkım olarak hatırlayacağım.
Ama büyüdük. Hepimiz oldukça büyüdük. 4 yıldır son birkaç sayfası kalan bu eski tozlu defterin kapağını bile açmadım ama bugünün bir şeyleri açıklığa kavuşturmak için en güzel gün olduğunu düşünüyorum. Günlüğün eski sayfalarını okumak beni artık üzmüyor. Hatta gülüyorum günlük. Kahkahalarla. Şu anda yerel bir barda müzik yapıyorum. Halimden gayet memnunum. Aynı zamanda şarkılar da yazıyorum. Yeni bir ilham kaynağım var. Alex. Evet aşık oldum. Yaklaşık 1.5 yıldır beraberiz.Alex ünlü bir mimarlık şirketinde baş mimar. Bir gün barda çalarken tam önümdeki masada arkadaşlarıyla oturuyordu. Şarkı söylediğim sürece gözlerimizi birbirimizin üzerinden alamadık. Ve işte buradayız. İlk görüşte aşk kiliselerini sevmesem de. Galiba ilk görüşte aşkı bizimkisi.
Sadece hayatımın en güzel anlarını yaşadığımı belirtmek istedim. Ve yeni bir sayfa açmak. Yazacağım. Başka bir deftere. Günlerimi, anılarımı, sevinç ve üzüntülerimi.
Mutluyum günlük.