Deel 2

481 15 2
                                    

Ik draai me om en m'n hart schreeuwt van binnen!
De bankzitters komen op me afgelopen OMG!!!!
"Heeey dus jij bent de bijna jarige jop!" zegt Koen
"Jep haha over 3 daagjes alweer 22" zeg ik met een glimlach
Ik begroet de jongens vriendelijk en ik probeer niet te blozen wanneer ik Matthy een hand geef.
"Hoi ik ben Matthy"zegt hij verlegen.
Ik zie dat hij verlegen weg kijkt en een beetje bloost.
"Hoi ik ben y/n" zeg ik en ik kijk meteen ook weer weg want ik durf hem niet echt aan te kijken. Ik ben nogal bang dat ik ga blozen haha.

~timeskip~
Ik heb nog wat gepraat met de jongens. Ik kan het echt goed met ze vinden, vooral met Matthy.
Op een gegeven moment gaan de bankzitters weer naar het podium en gaan ze al hun liedjes draaien en heel hard meezingen.
Intussen komen m'n vriendinnen weer en ik vertel ze alles wat het afgelopen half uur is gebeurt! Ze zijn allemaal zoooo blij en enthousiast, ze willen alle details horen! Daarna gaan we dansen.

Op een gegeven moment komt stapelgek op.
Ik kijk naar de jongens en kan gwn niet geloven dat ik hun heb ontmoet! Bij het refrein zie ik dat Matthy nogal veel naar me kijkt als hij het zingt. Alsof hij het speciaal over mij en naar mij zingt. Ik kijk met een grote glimlach terug en hij kijkt weer verlegen weg.

~timeskip~
Toen het feestje was afgelopen nam ik afscheid van iedereen en bedankte m'n vriendinnen voor het feest!
"Ik heb het nog nooit zo erg naar m'n zin gehad!" zeg ik.
"Haha natuurlijk omdat je Matthy hebt ontmoet" zegt Larissa
Ik voel dat ik begon te blozen. Ik neem nog een keer afscheid, maar nu nog langer.
*Wat bof ik toch met deze super lieve vriendinnen* denk ik.

Ik begin op te ruimen maar dan hoor ik opeens een paar stemmen.
Ik loop naar het schuurtje en dan zie ik daar de bankzitters staan. Ze staan rond een tafeltje met een hele grote taart met 22 erop.
"Is dit v-v-voor mij?" stotter ik
"Ja natuurlijk voor wie anders?" grapt Koen
Robbie pakt kaarsjes, zet ze op de taart en steekt ze aan.
"Doe maar een wens"fluistert Matthy in m'n oor.
Ik voel dat ik weer begin te blozen.
*Ik wens dat ik de jongens nog een keer zie en dat ze me niet vergeten :)* wens ik in m'n gedachte en blaas de kaarsjes uit.
Daarna beginnen de jongens te zingen en daarna lopen ze weer naar het podium.
"Nog verzoekjes?"vraagt Milo en geeft me een knipoog.

~timeskip~
Het is echt heel erg gezellig! De jongens zitten weer hun muziek te draaien en we zingen met z'n allen heel hard mee. Ik ken soms zelfs de tekst beter dan de jongens.
Op een gegeven moment komt Matthy van het podium. Hij loopt naar me toe, steekt z'n hand uit en vraagt: "Mag ik?"
*WAAAT VRAAGT MATT ME NOU TEN DANS AAAAH* schreeuw ik in m'n gedachte. M'n hart maak een salto
"Ja leuk" zeg ik rustig maar toch bloos ik een beetje.

Matthy en ik zitten te dansen en de jongens zitten nog steeds te zingen.
Opeens zet Raoul een slow nummer op en Matthy en ik kijken elkaar aan en beginnen allebei te blozen.
Ik doe m'n armen om hem heen en hij doet z'n armen bij m'n middel.
*Hij moest eens weten hoeveel vlinders ik nu wel niet heb* denk ik.

Na 10 minuutjes te hebben slow gedanst komen onze hoofden wel heel dicht bij elkaar. Maar dan net wanneer we bijna zoenen schreeuwt Koen door de microfoon: "OEH LALA"
Matthy en ik barsten uit van het lachen.

We bestellen nog wat pizza en dan vraagt Matthy of ik even met hem ergens alleen naar toe wil gaan.

M'n hart maakt weer eens salto :p

Ik knik ja en loop met hem mee.

JAJAA HET TWEEDE DEEL
ALWEERRR? WAT VINDEN JULLIE ERVAN?
TRWNS CREDITS NAAR LARISSAAA VOOR DE GEWELDIGE IDEETJESSS :) ECHT LYYY

VERGEET NIET TE COMMENTEN EN EEN STERRETJE ACHTER TE LATEN <33

Van fangirl naar zijn vriendinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu