Deel 9

97 4 1
                                    

"Y/n?" Ik hoor een stem.
Ik word langzaam wakker en kijk om me heen, waar ben ik??
"Je ligt in het ziekenhuis." zegt iemand met blonde haren. Ik kan niet zien wie het is want m'n zicht is heel wazig.
Dan komt m'n zicht weer langzaam tevoorschijn. Het is Matthy.
"Wat is er gebeurd?" mompel ik zachtjes.
"Nou je was uren weg dus ik checkte je locatie om te kijken of je oké was, je was ook al uren offline dus ik ben naar je locatie gereden om te controleren of alles goed ging. Toen hoorde ik een hele harde schreeuw van een huis vandaan komen en zag de voordeur ervan openstaan. Ik rende meteen naar binnen en toen zag ik jou op de grond liggen. We moeten praten..." zegt Matthy
"Het spijt me Matt, het spijt me echt heel erg. Ik praat je echt wel bij, ik beloof het je, maar op dit moment wil ik slapen, ik voel me niet goed." zeg ik zachtjes. Ik heb het super warm en ben heel erg moe, voordat ik het weet sluiten m'n ogen en val ik in slaap.

~timeskip~
Het is 2 dagen later, ik ben niet meer in het ziekenhuis maar thuis. Matthy heeft m'n ouders gebeld en ze verteld wat er is gebeurd en m'n  ouders hebben me naar huis gebracht. Ik heb Matthy niet meer gesproken sinds het gesprek in het ziekenhuis... ik voel me vreselijk, hoe moet ik hem dit allemaal gaan vertellen? Hoe moet ik Matthy gaan vertellen dat ik met mijn ex heb afgesproken en dingen met hem heb gedaan terwijl ik juist verliefd op HEM ben? Matthy heeft mij ook niet meer geappt, niet eens een 'hey, hoe gaat het?'. Ik durf hem niet te appen, maar ik denk dat ik de eerste stap moet zetten, anders gaat alles straks mis.

Ik begin te typen...
'Hey, alles oké?'
*Nee, dat kan ik niet zeggen... Tuurlijk gaat het niet goed met hem, ik heb tegen hem gelogen en hem pijn gedaan.*
'Hey Matthy, wanneer kan je praten?'
*Klinkt beter, we moeten echt nodig praten. Ik hoop zo erg dat ik niet alles heb verpest en we nog iets kunnen worden, maar ik ben bang van niet..*
Ik klik op versturen.

IK: Hey Matthy, wanneer kan je praten?'

... ik wacht, hij is 5 minuten geleden online geweest dus hij zal wel zo reageren.

~timeskip~
"Ughh waarom ging je ook naar Mitchel toe schat?" vraagt Larissa.
"Ja idk, ik dacht serieus dat hij alleen maar wilde praten... ik ben zo bang om Matthy weer te zien he." antwoord ik via de telefoon.

Het is 22:00, ik heb het appje 1,5 uur geleden gestuurd en heb nog steeds geen antwoord, normaal reageert Matthy binnen de 10 minuten. Dit bewijst dan ook echt dat ik alles heb verkloot.

"Larissa... hij heeft nog steeds niet gereageerd, wat moet ik doen?" vraag ik.
"Y/n, ik weet het eerlijk gezegd niet.. you fucked up. Je moest gewoon nooit naar Mitchel gaan en al helemaal niet die 'dingen' met hem doen. Ik dacht dat het zo goed ging met Matthy?" vraagt Larissa.
"Het ging ook super goed.. ik weet echt niet wat me bezielde." antwoord ik.
Ik beëindig het gesprek met Larissa en ga op m'n bed liggen. Ik voel me nog steeds niet goed, ik ben super moe en voel me ook niet lekker door dat hele gebeuren met Matthy.
Ik doe m'n ogen dicht en val gelijk in slaap.

~timeskip~
*ping*... *ping *
Ik schrik wakker van het geluid, ik krijg berichtjes binnen. Ik kijk op m'n wekker...11:30, *wow ik heb lang geslapen* denk ik. Het voelt eindelijk alsof ik uitgeslapen ben, m'n gevoel van moeheid is helemaal weg.
Dan pak ik m'n telefoon.
OH MY GOD. het is Matt...

MATTHY: Hé y/n, kan je over een halfuur? Ik kom je ophalen zodat we ergens rustig kunnen praten.
MATTHY: Sorry voor mijn late antwoord.

Fuck... z'n antwoord is best droog EN SHIT OVER EEN HALF UUR AL? Ik antwoord snel en ga me douchen en klaarmaken.

~timeskip~
*ding dong*
De deurbel gaat. Ik doe snel nog even wat lipgloss op en ren naar de deur. Ik heb een kort spijkerbroekje aan met een blauw shirt, omdat ik zo weinig tijd had heb ik m'n haar maar in een staart gedaan.

Ik doe de deur open en daar staat hij...
Matthy ziet er moe uit, ik zie donkere kringen onder z'n ogen en z'n haar is verward.
"Hey.." begin ik. Ik durf hem amper aan te kijken.
"Hey, kom je mee?" vraagt hij.
Ik volg hem naar zijn auto en we stappen in.
Daar gaan we....

OH MY GOD LEZERS,
BIJNA 2 JAAR GELEDEN WAS MIJN LAATSTE DEEL... ER IS ZO VEEL GEBEURD HÈ. NOU JA WHO CARES, I'M BACK EN IK HEB SUPER VEEL ZIN OM TE SCHRIJVEN DUS JULLIE KUNNEN VEEL DELEN VERWACHTEN BINNENKORT!!
(PS. ZO ERG BEDANKT VOOR ALLE READS, COMMENTS & STERRETJES ❤️❤️❤️)

VERGEET NIET TE COMMENTEN EN EEN STERRETJE ACHTER TE LATEN <33

Van fangirl naar zijn vriendinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu