Ik ben alweer thuis van het winkelen.
Toen ik de rest van m'n vriendinnen alles vertelde van gisteren gingen ze ook uit hun dak.
Verder heb ik twee super leuke jurkjes gekocht :)
Een kort wit jurkje, met een beetje kant en een wat langere blauwe jurk.Opeens hoor ik m'n telefoon een keer trillen, ik krijg een appje.
Het is Matthy! Meteen begin ik te glimlachenMATTHY: Hey de opnames zijn klaar!
IK: En wie heeft er gewonnen?
MATTHY: Dat zie dinsdag in de video ;)
IK: plsss? :)
MATTHY: Nee nog even geduld hebben!
MATTHY: Trwns heb je miss zin om morgen langs te komen bij casa del huts? Dan zie je de jongens weer en kunnen we miss wat leuks doen?
IK: Lijkt me super leuk! Ik moet wel nog ff vragen of ik mag!
MATTHY: Top, zal ik je morgen komen ophalen?
IK: Jaa dit is m'n adres:...........
MATTHY: Yes dankje! Dan zie ik je morgen :)
IK: Tot morgen :)
MATTHY: xx*STUURT MATTHY NOU XX? dat doe je toch niet als je alleen vrienden bent?* aaahh m'n hart gemaakt een drie dubbele salto.
Snel bel ik Larissa en ik vertel haar over het whatsappgesprek.
"AAAAAH JE GAAT GWN NAAR CASA DEL HUTS! MAAR EEH GAAN JIJ EN MATT WAT LEUKS DOEN OF GAAN JULLIE MET ZN ALLEN WAT LEUKS DOEN?" schreeuwt ze
"Ik denk met z'n allen! Anders had hij het echt gezegd." zeg ik maar stiekem hoop ik natuurlijk dat het met z'n tweetjes is :)~timeskip~
Het is de volgende ochtend en m'n telefoon trilt, ik word gebeld.
Het is m'n moeder.
"Hallo?"zeg ik met m'n ochtenstem
"Hee slaapkoppie, even over het feestje van eergisteren.
Toen iedereen weg was hoorde ik nog steeds stemmen en er werd weer gezongen, wie waren dat?"vraagt m'n moeder.
"Oh dat waren de dj's, vijf jongens ook wel de bankzitters genoemd!"antwoord ik
"Trouwens mag ik vandaag misschien naar die jongens toe? Een van hun vroeg of ik misschien langs wilde komen en wat leuks wilde gaan doen!"vraag ik heel lief want ik moet wel gaan.
"Oké dan, omdat je bijna jarig bent! Maar niet te veel plezier hebben hè!"grapt m'n moederIk hang op en ik app Matthy meteen dat ik mag:
IK: Heyy, ik mag van m'n moeder!
MATTHY: Yesss! Ik ben dan denk ik over een halfuurtje bij je huis! Tot zo :)
IK: Tot zo! Zin innn :)
MATTHY: Ik ook xx*Weer die xx, het moet toch wel wat betekenen?*
Wacht shit! Hij is hier al over een halfuurtje!!
Ik douche me snel, verzorg me en kleed me aan!
Ik doe het witte rokje aan die ik gisteren had gekocht in de stad! En ik krul m'n haar een beetje.
Ik ontbijt niet, het is al 12 uur en Matthy had me nog geappt dat ik bij hun kon gaan lunchen. Eigenlijk had ik ook geen tijd meer om te lunchen haha want voor ik het wist stond Matthy voor de deur.Ik sprint naar onder alleen mijn moeder heeft al open gedaan.
"Dus jij bent die leuke jongen die gisteren met y/n aan het dansen was?"vraagt m'n moeder
Matthy bloost.
"Mam! Heb je ons gezien?"vraag ik op een beetje boze toon
"Misschien, ik keek gewoon even door het raam en zag jullie!"zegt m'n moeder lachendDan kijkt Matthy op.
"Wow!" "Je ziet er prachtig uit." zegt Matthy en hij kijkt verlegen weg.
Ik begin te blozen en zeg met een grote glimlach: "Ahw, jij ook net zoals altijd"
Matthy glimlacht en steekt z'n hand uit, ik pak z'n hand en we lopen naar zijn auto.
"Ladies first!"zegt hij lief en hij houdt de deur voor me open. Ik glimlach en stap in
"Veel plezier nog" roept m'n moeder en geeft me een knipoog.~timeskip~
We zijn onderweg en soms kijk ik stiekem naar Matthy en hij volgens mij ook naar mij.
De radio staat aan en opeens komt stapelgek op te staan.
"Ik ben stapelgek op jou, vanaf day one zit je vast in mijn hoofd." zingt Matthy en hij kijkt me de hele tijd aan. Het lijkt weer alsof hij het naar mij en over mij zingt.
"Want als jij langs loopt, staat mijn hart stil, zijn alle pijntjes heel even verdoofd." zing ik af en ik kijk Matthy ook de hele tijd aan.
Hij kijkt verlegen weg.
"Y/n, ik vind je leuk. We kennen elkaar niet eens een dag maar ik begin je echt leuk te vinden." begint Matthy
"Ik jou ook Matthy, alleen misschien is het beter dat we elkaar ook nog beter moeten leren kennen!"zeg ik
"Ja goed idee."zegt hij
Dan kijk ik hem verliefd aan en opeens legt hij z'n hand op m'n dijbeen, bij het begin schrik ik wel een beetje.
"Sorry y/n, het is vast te snel. Het spijt me"zegt Matthy snel
"Nee het maakt niet uit! Ik schrok gewoon een beetje maar ik vind het goed hoor." zeg ik met een glimlach
"Echt waar? Vind je het echt niet erg?"vraagt hij blozend
"Echt waar." zeg ik geruststellend
Hij legt z'n hand op m'n dijbeen en houdt hem ook zo de rest van de rit."We zijn er!"zegt hij met een glimlach
Ik glimlach terug.
Ik ben toch een beetje zenuwachtig, ik ben hier nog nooit geweest en wil het niet verpesten.
We lopen naar casa del huts.DEEL 4 ALWEERRR :) IK VIND HET ECHT TE LEUK OM DIT TE SCHRIJVEN AHAHA. ENNNN HET IS 31 DECEMBER, IK BLIJF OFC LEKKER LAAT OP EN KAN LEKKER SCHRIJVEN AHAHAH!
DUSSS STAY STUNED :)
NIEUWE DEELTJES KOMEN ER SNEL AAN!VERGEET NIET OM EEN COMMENT EN EEN STERRETJE ACHTER TE LATEN <33
JE LEEST
Van fangirl naar zijn vriendin
FanfictionY/n een super grote fangirl van de bankzitters is bijna jarig, en haar vriendinnen hebben een verrassing voor haar! Ze gaan naar een feestje maar wie er is en wie de dj's zijn, weet ze niet...