"Hey, lang niet gezien"zegt Mitchel
Ik loop ons oude huis binnen, er is helemaal niks aan veranderd.
"En, kan ik deze mooie dame wat te drinken aanbieden?"vraagt hij
*Mooie dame? Wat denkt hij wel niet*denk ik
"Doe maar een watertje"antwoord ik nog
Mitchel pakt ons drinken en we gaan op de bank zitten.
Dan begint hij met vertellen,
"y/n het spijt me echt heel erg. Ik heb je echt veel pijn gedaan en dat had ik niet moeten doen. Ik zat toen ook aan de drugs en dronk veel, dat heb je waarschijnlijk ook wel doorgehad. Ik ben ook naar een afkickkliniek gegaan en ben nu al een maand 'schoon'! Ik beloof je y/n ik ben veranderd!"
"Oké oké ik snap het, weet je wat ik vergeef je. Hopelijk heb je geleerd van je fouten."zeg ik en geef hem een knuffel.
Daarna kijkt hij me diep in m'n ogen aan. Onze hoofden komen dichter bij elkaar en voor ik het weet raken onze lippen elkaar...
*Doe dit nou niet je hebt fucking Matthy, jullie hebben bijna*denk ik nog maar we gaan door.~timeskip~
We liggen in ons oude bed. "Mitchel, dit hadden we echt niet moeten doen" zeg ik, "ik heb contact met een hele leuke jongen, en wat ik met hem heb wil ik nu niet verpesten"
"Ja maar we kunnen het toch ook stiekem doen? Gewoon stiekem een relatie nemen, weer opnieuw beginnen."zegt hij
"Nee Mitchel het spijt me" zeg ik
"Ik accepteer geen nee dame! Of ik vertel dit tegen die jongen hij is er vast niet blij mee als hij dit hoort" dreigt MitchelIk klim snel het bed uit en kleed me aan.
Ik probeer zo snel mogelijk uit dit huis weg te komen maar dan trekt hij me aan m'n haren naar achter.
"Zo zo. Je bent nog lang niet van me af dame."hij heeft me een klap.
Ik snap meteen weer waarom ik hier ben weg gegaan.
Ik geef hem een duw.
Mitchel duwt me tegen de muur en pakt me bij m'n keel.
Ik snak naar adem.
"Mitchel please doe dit niet"puf ik
"Y/n weet je wel hoeveel je me hebt pijn gedaan toen je weg ging!" "Ik was gebroken, ik was helemaal alleen"zegt hijIk krijg echt geen adem meer. Ik heb het gevoel dat ik dood ga.
Dan stormt Matthy binnen.
Ik hoor de jongens ruzie maken, ik versta alleen niks ik hoor allemaal gemompel. Dan val ik op de grond alles wordt zwart.HALLOWWWW HEEL KORT DEELTJE SRRYYY MOET ECHT MEER GAAN SCHRIJVEN AHAHHA MAAR EEH HOPELIJK VONDEN JULLIE HET LEUK & HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLE READS LIEVE COMMENTS EN STERRETJES LOVE JULLIE <33
VERGEET NIET EEN COMMENT EN EEN STERRETJE ACHTER TE LATEN :)
JE LEEST
Van fangirl naar zijn vriendin
Hayran KurguY/n een super grote fangirl van de bankzitters is bijna jarig, en haar vriendinnen hebben een verrassing voor haar! Ze gaan naar een feestje maar wie er is en wie de dj's zijn, weet ze niet...