Het is 8:00 en ik slaap nog. Maar dan komen m'n ouders binnen en beginnen te zingen: "Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria. In de gloria, in de gloria, in de gloria! Hieper de piep hoera! Hieper de piep hoeraaa!"
"Gefeliciteerd schat!"zegt m'n moeder en geeft me een kus op m'n hoofd. "Ja gefeliciteerd lieverd, 22 alweer!"zegt m'n vader en geeft me ook een kus.
*Wow ik ben gewoon al 22*denk ik
"Kom je zo naar onder om je cadeaus uit de pakken en misschien al taart te eten?"vraagt m'n vader
"Ja ik kom er zo aan!"antwoord ik
Ik pak m'n telefoon en zie dat ik al heel veel appjes heb.
LARISSA: GEFELICITEERD Y/N!! LYYYY & MAAK ER EEN LEUKE DAG VANNN!! :)
IK: JAAA DANKJEEE !! LY2 :)M'n andere vriendinnen hadden ook nog appjes gestuurd en daar antwoord ik ook nog ff op!
Dan zie ik een appje van alle jongens, ik vraag me af hoe ze aan m'n nummer komen maar dat zal wel door Matthy zijn.
KOEN: Gefeliciteerd y/n!! Veel plezier vanmorgen en tot vanmiddag :)
IK: Thanks Koentje :)
ROBBIE: Er is er één jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is y/n !! Gefeliciteerd & als je vanmiddag hier bent gaan we lekker zuipen!
*Hahah hij denkt toch echt alleen maar een bier*denk ik.
IK: Dankje Robbie en dat gaan we zeker doennn!
RAOUL: Heyy y/n ! Gefeliciteerd!! 22 alweer
IK: Dankje Roelll :)
MILO: Hallootjesss gefeliciteerd meisjeee! Groetjes het STROOPMANNETJUHHH
*Volgens mij was hij toen een beetje bezopen als ik naar het appje kijk haha*denk ik
IK: Thx stroopmannn! Tot vanmiddag hahaNa bijna alle appjes te hebben beantwoord zie ik een appje van Matthy, ik krijg meteen een glimlach op m'n gezicht en open het appje.
MATTHY: Hey y/n ! Gefeliciteerd & tot vanmiddag! Ik heb er super veel zin in en ben super blij dat ik je heb mogen ontmoeten :) xxx
*Ahw wat lief van hem* ik begin te blozen
IK: Ahw super lief Matt, dankje & ik ben ook heel blij dat ik je heb mogen ontmoeten :) xxIk doe m'n joggingpak aan en ga naar onder.
~timeskip~
Het is 9:15 ik heb alle cadeaus uitgepakt en ik heb ontbeten.
Ik heb een nieuwe laptop gekregen, een jurkje en wat geld!
Ik had echt een nieuwe laptop nodig want mijne was echt aan het crashen en viel soms helemaal uit. Ik ben er zooo blij mee :)
En het jurkje is ook echt super leuk, het is een korte zwarte jurk met wat glitters! Ik ben ook heel blij met het geld, zo kan ik eindelijk een bedankje voor Matthy kopen! Ik moet gewoon wat terug doen vind ik.
Ik loop naar boven, douche me en doe het jurkje aan.
Ik maak een foto en stuur hem naar m'n vriendinnen en ook naar Matt.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik hem ook naar Matt stuurde, het gebeurde een beetje vanzelf.
M'n vriendinnen reageren meteen en vinden het jurkje super leuk!
Ik zie dat Matthy de foto ook heeft gezien. Hij begint te typen, en dan stopt ie. Ik bijt op m'n nagels, ik word helemaal nerveus. Misschien boeit dit hem helemaal niet, waarom stuurde ik de foto ook.
*Ik ga de foto verwijderen* denk ik maar dan gaat Matthy weer typen. Daarna komt het appje eindelijk binnen.MATTHY: Wow...😍 Je ziet er super mooi uit!
"OMG AAAAAAAAAAAAH"ik schreeuw het uit.
M'n moeder komt naar boven.
"Uhm y/n gaat het?"vraagt ze
"Ja hoor sorry mam ik kreeg gewoon een heel leuk appje."antwoord ik met een rood hoofd.
"Ah, en van wie is dat appje? Van die jongen waarmee je aan het dansen was?"mn moeder kijkt me vragend aan.
"Kan je gedachten lezen?"vraag ik lachend.
"Kom laat eens zien dat appje!"mn moeder steekt haar hand uit.
"Oke oké" zeg ik en ik geef haar m'n telefoon
Opeens begint ze terug te lezen. Gelukkig leest ze niet het appje waarin Matthy zegt dat hij het jammer vond dat m'n vader ons stoorde voor de deur.
"Y/n, je ziet het gewoon dat hij je leuk vindt, en jij vindt hem ook leuk haha dat zie je gewoon!"zegt mn moeder.
"Ga je nog je verjaardag vieren met hem?"vraagt ze
"Uhm ja, ik dacht misschien ergens vanmiddag?"vraag ik.
"Goed idee! Al een idee wat jullie gaan doen?"vraagt mn moeder.
"Hij zit dus in een groep met jongens, de jongens die dj's waren op het feest en daar wilde ik het ook mee vieren dus ik dacht dat ik het misschien met z'n allen kon vieren. Ze wonen met z'n vieren in een huis, en er is nog een jongen in de groep, die daar niet woont maar ik kan hem ook wel uitnodigen daar!Mag dat mam? vraag ik heel lief
"Oke dan omdat je jarig bent!"zegt ze
"Gelukkig haah, want uhm ik had alles al geregeld"zeg ik en begin te lachen.
Mn moeder begint ook te lachen en zegt: "Ik ga, maak jij je maar even klaar voor de jongens."
"Ja doei mam!"roep ik.
Ik antwoord nog even snel op het appje van Matt waarom ik om moest gillen en ga me verder klaarmaken.
JE LEEST
Van fangirl naar zijn vriendin
FanfictionY/n een super grote fangirl van de bankzitters is bijna jarig, en haar vriendinnen hebben een verrassing voor haar! Ze gaan naar een feestje maar wie er is en wie de dj's zijn, weet ze niet...