'Oh meisje toch, please app me als er wat is oke? Alles komt goed' zegt Larissa.
'Dankjewel, love you.' zeg ik en ik hang op.
Het is 3 dagen sinds mijn laatste gesprek met Matthy, ik voel me vreselijk, ik bel elke dag met Larissa om me nog een beetje oke te voelen. Het voelt alsof er een deel van mij weg is.
~timeskip~
Ik sta in de supermarkt, ik ga koekjes kopen, milka oreo koekjes, mijn favoriet. Ik kan niet stoppen met eten sinds het 'uit' is met Matthy. Ik blijf maar aan hem denken, *moet ik hem gaan appen?*
Ik sta voor het schap met de koekjes, voordat ik ze kan pakken pakt iemand anders ze voor mijn neus weg.
Ik draai mijn hoofd om naar rechts en zie een bekend gezicht... het is Matthy.
"Hey..." begin ik.
Ik kijk hem in zijn ogen aan, het lijkt wel alsof er geen licht meer in zit, alsof Matthy leeg is.
Matthy kijkt me in m'n ogen, er ontstaan plotseling tranen in mijn ogen... ik mis hem. Ik mis Matthy.
"Hoe gaat het met je?" vraagt Matthy stilletjes
"Ik weet het niet, ik denk dat ik toch mis wat we hadden, wat het ook was..." antwoord ik
Ik zie zijn blik veranderen. Ik wil hem een knuffel geven, maar ik heb geen idee of hij dit wel wil, vooral van mij.
"Het..." begint hij.
"Het spijt me y/n.... toen ik het huis binnenkwam en ik jou zo zag, wist ik niet wat ik moest denken. Je bent in deze korte tijd zo belangrijk voor mij geworden, ik wil het gewoon niet weggooien maar ik ben bang dat het nodig is na wat er is gebeurd. Ik weet dat we nooit officieel wat hebben gehad, maar het voelt gewoon alsof je me hebt bedrogen."
"Matt, het spijt mij juist, jij moet geen sorry zeggen. Dat met Mitchell was verkeerd, we hadden gewoon heel veel gedronken en alles gebeurde heel snel. Ik wil ons nog een kans geven, we hebben het zo leuk gehad, ik heb het nog nooit zo leuk gehad met iemand, alsjeblieft?" zeg ik.
Matthy is stil. Ik word bang.
Daarna begint hij te praten, alleen hij zegt niet hetgene wat ik graag wil horen.
"Hier pak jij de koekjes maar, ik weet hoe lekker je ze vindt"
*wtf, ik vertel hem mijn gevoelens en dit is wat ik terugkrijg? ouch.*
Ik pak de koekjes en loop weg, ik baal.
HEYY VOORLAATSTE DEELTJE, HET KOMENDE DEEL WORDT DE LAATSTE. IK BEN EIGENLIJK GEEN ECHTE 'MATTHYSIMP WEER DUS IK GA HET VERHAAL KOMEND DEEL TEN EINDE LATEN. (ER KOMT BINNENKORT WEL WEER EEN NIEUW VERHAAL)
VERGEET HET STERRETJE NIET EN LAAT EEN COMMENT ACHTER :)
XOXO (DE NIET MEER ZO ERGE ) MATTHYSIMP
JE LEEST
Van fangirl naar zijn vriendin
FanfictionY/n een super grote fangirl van de bankzitters is bijna jarig, en haar vriendinnen hebben een verrassing voor haar! Ze gaan naar een feestje maar wie er is en wie de dj's zijn, weet ze niet...