" jin jiwoo? "seorang gadis berambut coklat menoleh lalu mengangkat tangannya.
jin jiwoo
gadis yang terkenal disekolah kerana sifat pendiamnya yang masih lagi menjadi lagenda sekolah.
seorang pelajar yang tidak pernah membuka mulutnya,bukannya bisu tetapi dia memilih untuk tidak bercakap.
" choi ssaem nak jumpa ".
gadis itu mengangguk lalu mula berjalan pergi ke bilik guru.
kakinya berhenti apabila dia mendengar suara bisikan yang datang dari dalam bilik di sisinya.
tanpa perasaan takut atau semacamnya,dia terus membuka pintu itu dan melangkah masuk.
suasana gelap membuatkan jiwoo sukar berjalan tambahan ruang yang agak sempit.
tiba-tiba dia menjumpai seorang lelaki sedang menangis.
dan lelaki itu menjadi orang yang pertama mendengar suara indah jiwoo.
" hey "
suara itu berjaya membuat lelaki itu menangis dan menoleh ke arah jiwoo.
kesan luka pada wajah lelaki itu kembali pulih dan membunga indah.
" kau...sembuhkan aku "
lelaki itu segera bangun sementara jiwoo masih terdiam keliru.
ruangan itu serta-merta berubah menjadi sebuah taman yang indah seperti sebuah magik.
jiwoo kembali melihat ke arah lelaki itu dan lelaki itu mengikutinya.
gadis itu menyengetkan kepala dan lelaki itu turut melakukan perkara yang sama.
" kau ni siapa? "
lelaki itu tersenyum sambil menyelitkan sekuntum bunga mawar di telinga jiwoo.
" lee heeseung,penjaga
bilik rahsia ini "SECRET CHAMBER
LEE HEESEUNG
X
JIN JIWOO
COMINGSOON
YOU ARE READING
𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗖𝗛𝗔𝗠𝗕𝗘𝗥 ⥑ 𝙝𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜
Random⦂ lee heeseung , jin jiwoo | the 𝘀𝗲𝗰𝗿𝗲𝘁 𝗰𝗵𝗮𝗺𝗯𝗲𝗿 that bring happiness | ↻completed , short story 𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗙𝗢𝗨𝗥 © JVNSE0KIT3,2O21