new guy . O4

94 30 0
                                    


jiwoo menunggu heeseung di tempat yang dijanjikan.

" mana dia ni? "

gadis itu agak gelisah kerana takut dirinya bakal terlihat oleh ibunya ataupun sesiapa yang berkaitan dengan keluarganya.

" jiwoo-yah "

gadis itu terkejut saat melihat heeseung yang berseragam sekolah sama sepertinya.

" apa yang- "

heeseung menarik lengan jiwoo,memotong percakapan gadis itu.

" si...sini je "

jiwoo menyuruh heeseung berhenti supaya membiarkan dia pergi terlebih dahulu kerana gadis itu tidak mahu ada apa-apa masalah berlaku.

heeseung hanya mampu bersetuju meskipun dia hendak berjalan bersama jiwoo hingga ke dalam kelas.

" kenalkan pelajar baru kita "

jiwoo terkejut ketika mengetahui heeseung satu kelas dengannya dan bukan itu sahaja, heeseung seakan-akan wujud seperti seorang manusia.

kerana seisi kelasnya dapat melihat heeseung.

" annyeong "

heeseung tersenyum sambil menghulurkan tangannya pada jiwoo tetapi gadis itu mengendahkannya.

lelaki itu kemudian ditarik oleh seorang lelaki yang semeja dengannya.

" dia takkan cakap dengan sesiapa,baik kau duduk dengan aku.btw aku han junho "

ketika loceng waktu rehat berbunyi, heeseung sempat melihat ke arah jiwoo yang tidur dan tiada seorang pun rakan sekelas perempuan yang lain mengajaknya rehat bersama.

dia tidak mampu berbuat apa-apa kerana junho terlebih dahulu mengheret dia untuk ke kantin.

" a...aku gerak dulu "

heeseung kembali ke kelas sambil membawa sebungkus roti untuk jiwoo.

" nah "

jiwoo melihat ke arah heeseung yang tersenyum pada dia.

" apa nih? "

" roti,kau makan lah "

jiwoo teragak-agak untuk ambil dan memakannya perlahan-lahan.

" asal tadi kau tak pandang aku? " cebik heeseung.

" aku taknak lah orang
tahu kalau kita ni kenal "

lelaki itu tersenyum kecil lalu menghulurkan tangannya.

" jom "

" gi mana? "

" secret chamber "

𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗖𝗛𝗔𝗠𝗕𝗘𝗥 ⥑ 𝙝𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜Where stories live. Discover now