goblet of joy . O6

82 30 0
                                    


keesokannya,

jiwoo berasa lebih baik dari semalam dan berada dalam mood yang baik.

" annyeong "

dia menyapa heeseung dengan gembira sementara lelaki itu turut tersenyum.

" semuanya ok kan? "

" eung,gomawo "

heeseung tersengih lega kerana jiwoo tidak bersedih seperti selalunya.

" ouh? jiwoo? heeseung? "

mereka berdua terkejut ketika bertembung dengan junho di persimpangan berdekatan sekolah.

" habis lah aku " bisik hati kecil jiwoo.

" korang berdua
kenal ke? "

hampir saja dibocorkan oleh heeseung,jiwoo terlebih dahulu memotong percakapan lelaki itu.

" a...ani! "

junho terkejut sekaligus terpesona kerana pertama kali mendengar suara jiwoo.

" weh terharu T^T,
pertama kali dengar
suara kau "

jiwoo terdiam sambil memarahi dirinya sendiri.

tiba-tiba junho mengheret jiwoo untuk memberitahu kawan-kawan yang lain tentang kejadian langka itu.

gadis itu cuba meminta tolong heeseung tetapi lelaki itu hanya senyum padanya sambil menjerit kata semangat saat jiwoo makin menjauh.


" ouh cepatlah,jebal
jiwoo-yah "

satu kelas menunggu dengan penuh sabar sambil melihat jiwoo yang menahan gementarnya.

heeseung tiba-tiba memikirkan satu hal yang menarik untuk umpan jiwoo.

" aku dengan jiwoo cou- "

" yah!... "

suara kuat tetapi lembut dari mulut jiwoo mengejutkan seisi kelas sementara heeseung terkekeh menang.

satu kelas tiba-tiba bersorak dan riuh sebaik sahaja mereka sedar dari kejutan budaya itu.

" aish naya
pak abu "

jiwoo merungut sambil menjeling tajam ke arah heeseung.

" sama-sama " balas heeseung dengan nada mengusik.




𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧 𝗖𝗛𝗔𝗠𝗕𝗘𝗥 ⥑ 𝙝𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜Where stories live. Discover now