Chris: Witajcie na nowej, przedziwnej wyspie! Tutaj poznamy 16 zawodników chętnych walki o pieniądze!
Chef: Może ich przedstawimy?
Chris: Wszystko w swoim czasie. Będą to uczestnicy, którzy brali udział w poprzednich sezonach totalnej porażki i w wariackim wyścigu
Chef: Ten sezon będzie jednak się trochę różnił od pozostałych
Chris: To od uczestników będzie zależało jaką kwotę otrzyma zwycięzca. Przegrana drużyna będzie losować różne zadania do wykonania. Za każde wykonane zadanie uczestnicy dostaną pieniądze, które dołączą się do ogólnej puli. Oprócz tego, na wyspie można znaleźć dwie moje statuetki oraz jedną, nową statuetkę Chefa!
Chef: Tak! Ta statuetka jest niesamowita
Chris: Co się stanie, gdy ktoś ją użyje? Cóż, być może wkrótce się przekonacie. Lecz musicie wiedzieć, że dzięki niej ktoś może nawet wygrać program.
Chef: Czekamy, aż przybędą pierwsi frajerzy?
Chris: Nie chce mi się. Mamy helikopter, może jakaś dobra pizza?
Chef: Przydałaby się, lecimy
Gospodarze udali się do restauracji na dobrą pizzę, a w tym czasie wylądował już pierwszy helikopter. Wysiadła z niego Crimson.
_______________________________________
*Pokój zwierzeń*
Crimson: Wylądowałam jako pierwsza, nudziłam się, ale zauważyłam nasz obóz i postanowiłam się do niego wybrać. Nie jest aż tak źle, jedyne co mnie odraża to ta wesoła, słoneczna pogoda. Ugh, okrucieństwo... Dlaczego tu jestem? Ennui musiał wyjechać, a mi się nudziło, więc zgłosiłam się do tego programu.
_______________________________________
Po jakimś czasie wylądował kolejny helikopter. Wyszły z niego Katie i Sadie.
Katie: Hejka wszystkim!
Sadie: Tak się cieszymy, że znowu możemy być w tym programie!!!
Katie&Sadie: Łiii!!!
Katie: Chwila, gdzie są wszyscy?
Sadie: Tylko Crimson?
_______________________________________
*Pokój zwierzeń*
Crimson: Czy ja będę z tymi dziewczynami w obozie?? Masakra
_______________________________________
*Pokój zwierzeń*
Katie: Poważnie? Crimson?
Sadie: Ciekawe gdzie reszta
Katie: Taak i ciekawe kto jeszcze będzie, mam nadzieję, że nie takie straszaki jak ona - powiedziała szeptem.
Sadie: Zgłosiłyśmy się do programu, bo....., booo............
Katie: Sadie się boi powiedzieć, ale przyszła, żeby znaleźć tutaj swoją drugą połówkę! Jakie to romantyczne...
Sadie: Katie!
Katie: Ja jestem z moim ukochanym Dj'em. Tak wiem, zerwaliśmy ze sobą w programie, ale później Dj mi wybaczył i do siebie powróciliśmy. Od tego momentu cały czas jesteśmy parą i już zawsze będziemy
CZYTASZ
Totalna Porażka - Wyspa Oskona
FanfictionTotalna porażka powraca z Chrisem i Chefem na czele! 16 uczestników odbędzie potężne starcie o pieniądze. Sezon ten będzie jednak trochę inny niż wszystkie. PEŁNO tajemnic, nowe związki, bolesne rozstania, przyjaźnie, sojusze, konflikty, a nawet Ś...