Odc.12 - Więzienie

182 10 737
                                    

Chef: Chris chyba zapomniał, więc tym razem ja podsumuję poprzedni odcinek. Było jakieś zadanie z talentami, coś tam, no i ogólnie wygrał Cody i do programu dołączyła jakaś Viola. No to ten, tyle.

*Rozmowa telefoniczna*

Taylor: Gotowa na randkę?

Kelly: Chyba tak.

Taylor: Dobra, nie zdejmuj słuchawki, w razie co będę ci mówić co masz robić, bo sama nie dasz rady.

Kelly: Dobrze... A jednak wiesz co? Pokażę ci, że dam sobie sama radę.

Kelly się rozłączyła.

Taylor: Mamo? Mamo?! Ugh! Jak sobie chcesz.

Rodney: Co się stało Taylor?

Taylor: Moja mama idzie na randkę z Chrisem.

Rodney: Serio?

Taylor: Tak, a co za tym idzie, nie będzie Chrisa!

Rodney: Oo super!

Cody: Sorki że się wtrącam, ale nie wiem czy to tak super, Chef lubi cisnąć uczestników.

Chef: Uwaga żołnierze! Macie minutę, żeby zjawić się na boisku, kto nie zdąży - robi 30 pompek!

*Minutę później*

Chef: Zaczniemy losować dla was zadania, bo później mi się nie będzie chciało. Crimson pierwsza.

Polecenie: Przebiegnij przez całą ścieżkę z szyszkami na boso.

Kwota: 15 000$

Ctimson: Proste.

*Po jakimś czasie*

Crimson: Skończyłam.

Chef: I w ogóle cię stopy nie bolą?

Crimson: Nie.

Chef: I to jest prawdziwy żołnierz! Teraz Taylor.

Polecenie: Będziesz powieszona do góry nogami na sznurku łączącym dwa słupki, które powoli będą zjeżdżać w dół przybliżając się do ognia. Twoim zadaniem będzie się wydostać.

Kwota: 60 000$

Taylor: Nie zrobię tego! Nie ma mowy.

Chef: Nie bądź tchórzem!

Taylor: Ja się na to nie piszę.

Sadie: Masz to zrobić.

Crimson: Właśnie.

Taylor: Nie będę się was słuchać, nie chcę zginąć.

Chef: Mam to gdzieś, przygotowałem 8 zadań, nie pozwolę, żeby jakieś się zmarnowało.

Totalna Porażka - Wyspa OskonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz