Odc.5 - Śmiertelny Wyścig

92 11 386
                                    

Chris: Witajcie w kolejnym odcinku Totalnej Porażki! Tak, Crimson przemieniła mnie w gota. Hmmm wyglądam nawet seksownie, co nie? W każdym razie Chef otrzymał zniżkę za zamknięcie mnie z nią w jednej chatce. Ostatnio w Totalnej Porażce uczestnicy musieli przywołać psy do klatki i nauczyć ich jakichkolwiek sztuczek w ciągu 3 godzin. Zdecydowanie lepiej poradziła sobie drużyna Zwariowanych Wróbli. Crimson podsłuchawszy rozmowę Katie i Sadie również przemieniła je w gotki, twierdząc że tak powinny wyglądać antagonistki. Z programem pożegnał się Owen. Łącznie ze mną mamy tutaj 4 gotów. Czy ta liczba się zwiększy? Co wydarzy się dzisiaj w programie? Zaczynamy 5 odcinek!

Crimson: Skoro już jesteście gotkami, musicie się zachować jak gotki. Zero szczęścia, wesołych krzyków ani pisków.

Katie: Ale jak to?

Sadie: Będziemy się zachowywać jak chcemy!

Crimson: Jeśli tak to powiem wszystkim o waszych złych zamiarach.

Katie: Nie masz prawa!

Crimson: Mam i uwierzcie mi, będąc jak ja będzie o wiele lepiej.

Katie: Ugh! No dobra.

Sadie: Ale ani słowa o tym, że jesteśmy teraz antagonistkami, ok?!

Crimson: Ok.

_______________________________________

*Pokój zwierzeń*

Crimson: Naprawdę zaczyna mi się tu podobać, gdyby wszyscy byli tu gotami to byłoby świetnie.

_______________________________________

Scarlett: Nie było umowy, że nikt więcej ma się o tym nie dowiedzieć Sadie?

Sadie: O nie! Scarlett, co ty tu robisz?

Scarlett: Masz szczęście, że tylko Katie i Crimson wiedzą, gdyby to był ktokolwiek inny, byłoby po tobie!

Sadie: Przepraszam!

Scarlett: Skoro już jesteśmy razem we czwórkę, może dołączymy Katie do naszego sojuszu?

Katie: To wy mieliście sojusz?

Sadie: T-tak jakby, miałyśmy pewną umowę, nie gniewaj się.

Katie: Nie gniewam się, jak ty masz z nimi sojusz to ja też.

Scarlett: Super, a propo tej umowy to już jest nieaktywna.

Sadie: Serio? Czemu?

Scarlett: Mam na razie rozejm ze Scottem.

_______________________________________

*Pokój zwierzeń*

Scarlett: Mam sojusz z wszystkimi dziewczynami, albo inaczej, każda z dziewczyn myśli, że mam z nimi sojusz. Są w wielkim błędzie hahaha! A tak szczerze, bardziej jestem zainteresowana teraz postacią Rocka. Wystarczy się lekko przyjrzeć, żeby dowiedzieć się, że nie jest tym za kogo się podaje.

_______________________________________

Ellody: Wow! Świetnie grasz! Zagrasz coś jeszcze?

Rock: Yy może na razie nie.

Ellody: No dawaj!

Totalna Porażka - Wyspa OskonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz