Odc.14 - Berek Na Karaibach

80 9 648
                                    

Chris: Witajcie w kolejnym odcinku Totalnej Porażki - Wyspy Oskona! Ostatnio doszło do dramatycznych rzeczy. Jedna z uczestniczek okazała się demonem i została zabita, druga została postrzelona. Córka Chefa zginęła w szpitalu, a sam Chef przez żałobę odpuścił sobie dalsze prowadzenie programu. Odnosząc się do tych bardziej pozytywnych rzeczy, Cody i Sierra zostali parą. Ciekawe co byście sobie myśleli, gdybyście zobaczyli ten opis przed zobaczeniem tych 13 odcinków hah. Co dzisiaj się wydarzy? Ostatnio zapytałem uczestników, czy wolą jechać na małe wakacje na Karaiby, czy zdobyć trochę pieniędzy. Wybrali Karaiby, więc oto i tu jesteśmy! Są wciąż z nami również Sierra i Kelly.

Cody: Tu jest świetnie! Nareszcie jakiś odpoczynek.

Taylor: Racja! Musiałam odpocząć.

Kelly: Córeczko, gniewasz się jeszcze?

Taylor: Tak!

Rodney: Co się stało?

Taylor: Wyobraź sobie, że moja mama przez ten cały czas, kiedy nie było mnie w domu, kupiła mi tylko perfum i pastę do zębów! No to chyba żart jakiś.

Kelly: Przepraszam!

Rodney: No teraz to pani przesadziła.

Kelly: Ekhem, słucham?

Taylor: Widzisz mamo? Każdy ci to powie.

Sadie: Ja nie powiem, powinnaś się cieszyć z tego co masz!

Taylor: Ty nie masz prawa głosu.

Sadie: Aha?

Kelly: Córeczko, teraz ja się na ciebie gniewam! Ciągle ode mnie dużo wymagasz.

Taylor: Ale jak to ty się na mnie gniewasz?! Ty nie możesz się na mnie gniewać!!!

Kelly: Ale się gniewam!

Kelly odeszła rozwścieczona. Sadie podbiegła do kobiety.

Sadie: Ja się zgadzam z panią, Taylor jest bardzo rozpieszczona.

Kelly: Wypraszam sobie! Taylor nie jest rozpieszczona, jak możesz tak mówić.

Sadie: Chodziło mi o to, że nie docenia pani starań.

Kelly: Aa dobrze, naprawdę kupiłabym jej więcej rzeczy, ale nie miałam czasu. Najpierw ciężka praca, a później Chris mi zawrócił w głowie.

Sadie: Rozumiem, oby Taylor też kiedyś zrozumiała.

Kelly: Też mam taką nadzieję.

*****

Crimson: Serio zgadzasz się z Taylor?

Rodney: Tak, znaczy, tak naprawdę to wiem, że Taylor często przesadza, ale zawsze chcę stanąć po jej stronie.

Crimson: Czyli nie uważasz tak jak ona.

Rodney: No... No w sumie to niezbyt...

Crimson: Trochę się zmieniłeś w programie. Ale na dobre, bo już się nie zakochujesz w każdej dziewczynie i nie myślisz, że z każdą jesteś w związku. Wtedy byłeś uhh okropny.

Rodney: To dzięki Taylor, ona mnie nauczyła myśleć inaczej i dzięki niej zrozumiałem wiele rzeczy!

Crimson: Dlatego myślę, że teraz powinieneś się jej odwdzięczyć i ty byś ją czegoś nauczył.

Totalna Porażka - Wyspa OskonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz