Odc.3 - Hotel Porażka

107 12 279
                                    

Chris: W poprzednim odcinku Totalnej Porażki - Wyspie Oskona zadaniem drużyn było zebrać jak najwięcej wiśni ukrytych pod długimi i kującymi roślinami. Zwyciężyły Zwariowane Wróble, a Anna Maria pożegnała się z programem przez konflikt z Sadie, która w tym samym odcinku odnalazła pierwszą statuetkę niezwyciężoności. Kiedy będzie zmuszona ją użyć? Czy ktoś jej ją ukradnie? Co wydarzy się w dzisiejszym odcinku? Usiądźcie wygodnie, zaczynamy 3 odcinek!

Scarlett: Hej Scarlett.

Rock: Jestem Rock! Przecież ty jesteś Scarlett.

Scarlett: Naprawdę? Myślałam, że jesteś moją imienniczką.

Rock: A ja myślałem, że tu będą mądrzejsze osoby. Jestem facetem.

Scarlett: Facetem?

Rock: T-tak.

Scarlett: Hmmm, a Scarlett to nie jest żeńskie imie?

Rock: Ale ja jestem... Jestem ROCK, nie jakaś Scarlett. R O CK.

Scarlett: Okej, przepraszam Rock.

Rock: A co chciałaś?

Scarlett: Yymmm, chciałam zapytać czy wiesz, gdzie jest Lindsay.

Rock: Nie.

Scarlett: Trudno, miłego dnia.

Rock: Chwila, wiesz gdzie jest Ellody? Miałem z nią zagrać.

Scarlett: A co, nagle zaczęło ci zależeć na kimś innym? Tak, wchodziła do domku Chrisa.

Rock: O czym ty gadasz? Do domku Chrisa? Przecież nie można tam wchodzić.

Scarlett: Serio? Ja o tym zapomniałam, ona pewnie też. Lepiej pobiegnij tam ją ostrzec, a ja idę poszukać Lindsay.

Rock: No dobra.

Rock wszedł do chatki Chrisa.

Rock: Ellody jesteś tu? Ellody nie możesz tu być!

Chris: Czy ktoś tu wszedł podczas mojego masażu? Rock?! Wypad stąd!

Rock: A Ello...

Chris: Jeszcze raz mi podpadniesz, a wylecisz z programu! A teraz wyłaź!

Rock: Eh, najwidoczniej Ellody wyszła już wcześniej - powiedział do siebie.

Chris: Drodzy uczestnicy, dzisiaj zabawimy się w hotel. Zatrute Wieloryby będą gośćmi, a Zwariowane Wróble pracownikami. Zadaniem Wielorybów będzie upokorzyć pracowników, a zadaniem Wróbli będzie się nie dać mocno upokorzyć klientom i perfekcyjnie ich obsłużyć. W hotelu są zamieszczone kamery. Wszystkie wydarzenia będzie także oglądać doświadczona obsługa hotelowa i wspólnie podejmiemy werdykt, która drużyna wygra. Każdy będzie miał do odegrania daną role. Uwaga Wieloryby, jak uda wam się upokorzyć Wróble, ale stwierdzimy, że wasze próby upokorzenia są zbyt nienaturalne i nierealistyczne, możemy dać im wygraną. Dobra, rozdajmy role.

Ellody, Rock - kucharze

Rodney, Lindsay - kelnerzy

Taylor, Sam - recepcjoniści

Scarlett, Katie - pokojówki

Lindsay: Jej! Będę kelnerką!

Chris: Wieloryby - wam role przydzielę później i po kolei będziecie wchodzić do hotelu. Wróble - idźcie się przebrać! Chef da wam odpowiednie ubrania.

Totalna Porażka - Wyspa OskonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz