Nie wiem od czego mam w sumie zacząć. Może od tego, że BARDZO BARDZO BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA 1K. Naprawdę nie wiem jak to się stało, ale jestem w tym momencie bardzo szczęśliwa. Dosłownie przed chwilą to zobaczyłam i jest to idelana rzecz na koniec tego chujowgo roku.
Kolejną rzeczą, którą chciałam wam powiedzieć jest to że potrzebuję was przeprosić. Jest mi z kolei bardzo przykro, że zawiodłam was z tą książką. Ostatni rozdział napisałam we wrześniu i źle się z tym czuje. Myślę, że należy wam się jakieś wyjaśnienie. Otóż jesień 2021 była dla mnie chyba najgorszym czasem w roku. Z wielu prywatnych powodów . Aczkolwiek totalnie nie miałam ani czasu ani weny. Wiem może przereklamowana wymówka czy coś, ale ja naprawdę nie wyrabiałam. Już pisałam o moim rozkładzie lekcji przez tydzień o wstawaniu o 5 i chodzeniu spać o 1/2 w nocy. Domyślam się, że nie jestem jedyną osobą, która miała ciężko ale szkoła nie była jedynym powodem dla którego nie pisałam rozdziałów. W wakacje miałam mega fazę na Fear Street i Finna Wolfharda. Przez te 3 miesiące już jakby przestało mnie to interesować. Nie zrozumcie mnie źle, ale to by i tak nie trwało wiecznie. Aczkolwiek od jakoś października Timothee Chalamet jest u mnie kurwa w głowie 24h na dobę. Zaczełam pisać książkę( nie zobaczycie jej chyba, bo ją mam w prywatnych) Mówiąc zaczełam nie mam na myśli o pisaniu rozdziału. Chodzi mi o tytuł i okładkę :)). Nie pisałam jej dalej z tego samego powodu dla, którego nie pisałam "Shit". Oczywiście Timmy dalej jest obsesją, ale no. Nie mówiąc już o S.W.A.G znaczy co. W każdym razie naprawdę czuje się źle z tym, że was zawiodłam. Pomijając fakt, że ta książka to cringe totalny. Nie wiem czy też nie naruszyłam jakiegoś prawa kopiowania czy coś, mam nadzieję że nie XDD.
Czy dokońćzę tę książkę? Napewno jej nie usunę jeśli ma już tysiąc wyświetleń. Wiem dla niektórych to może mało, ale to 1K jest serio czymś ważnym dla mnie. Wracając nie wiem czy ją dokończę. Szczerze mówiąc: wątpie bym ją kiedykolwiek skońćzyła. Przykro mi, że tak wyszło, ale no. Mam nadzieję, że wybaczycie i zrozumiecie hah.
I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI! KOCHAM WAS BARDZO PAMIĘTAJCIE!!! ŻYCZĘ WAM ABY ROK 2022 BYŁ DLA WAS LEPSZY. WIEZRZĘ ŻE DACIE RADĘ I NIE PODDAWAJCIE SIĘ. MYŚLĘ ŻĘ TEN ROK BYŁ TRUDNY DLA NAS WSZYSTKICH, ALE WYTRWALIŚMY I OBYŚCIE WYTRWALI ROK 2022! JESTEŚCIE CUDOWNI <333
CZYTASZ
Shit! || Fear Street
Teen Fiction~1994~ Miasteczko Shadyside. Zaczyna w nim dochodzić do strasznych morderstw. 7 nastolatków poznaje prawdę o ich nawiedzonym mieście. Muszą się zmierzyć z czymś co zwykle dzieje się tylko w filmach. Prawie wszystko jest oparte na Fear Street. Więc j...