Janeလည်းငိုနေရင်းကGDကို...
"U Ngeဘယ်လိုလုပ်မယ်စဥ်းစားထားလည်း ဟင့် ဟင့်..."
Janeအမေးကြောင့်GDကLiceကိုကြည့်လိုက်ကာ...
"U Ngeစီစဥ်ထားတာက Liceကို Janeရဲ့ ချစ်သူအဖြစ်ဟန်ဆောင်ပီး သတင်းစာရှင်းလင်းပွဲမှာ တရားဝင်ချပြဖို့ပဲ..Rumorတေလည်းထိန်းပီးသားဖြစ်အောင်လို့."
GDစကားကြောင့် အားလုံးလည်းအံ့သြသွားကာLice က....Janeကိုတစ်ချက်ကြည့်ပီး GDကို...
"ဖြစ် ဖြစ်ပါမလား CEO...."
Jijiကလည်းLiceအဖြစ်ကိုသိထားတာကြောင့်စိတ်ပူပီးGDကို...
"အဲ့လိုက Liliအတွက် အဆင်ပြေပ့မလား CEOရဲ့ Janeရဲ့Bodyguardလို့ပဲ Liliကို Fanတေအားလုံးကသိထားတာလေ ပီးတော့လူတေအများကြီးထဲကမှ Liliကိုပဲ ရွေးချယ်ခဲ့တော့ Jendukiနဲ့Liliအတွက်ကကျအဆင်မပြေနိူင်ဘူးနော်...."
Jijiစကားကြောင့် Janeကလည်း...
"U Ngeအစီအစဉ်ကိုJaneလက်မခံနိူင်ဘူး..."
Janeကမျက်ရည်တေသုတ်ပီး GDကိုပြောလိုက်တာကြောင့် GDက...
"အားလုံး လက်မခံဘူးဆိုတာကိုU Ngeနားလည်သလို Liceအတွက်လည်းအဆင်မပြေနိူင်ဘူးဆိုတာ သိပါတယ်..."
"အဲ့တာကို U Ngeက ဘာလို့ ပြောနေတာလည်း..."
ငိုနေတဲ့Janeကတော့ အခုကျတော့ GDအစီအစဉ်ကိုကြားကာ စိတ်တိုနေတော့တယ် Janeအတွေးထဲတွင်တော့...
*ငါ Banကို သဘောကျနေမိတာမှန်ပေမယ့် သူ့ဖက်ကစပီးဖွင့်မပြောလာသလို အူတူတူဖြစ်နေတာကို သဘောမကျနိူင်ဘူး ...U Ngeပြောတာကိုငါ လက်သင့်ခံလို့လုံးဝမဖြစ်ဘူး*
Liceကတော့ ဘာပြောရမှန်းမသိဖစ်နေပေမယ့်အတွေးထဲတွင်တော့ ....
*ငါကူညီပေးနိူင်ပေမယ့် ငါကယောကျ်ားလေးမဟုတ်တာကိုJသာသိသွားရင် ပြသာနာပိုရှုပ်သွားနိူင်တယ်ကွာ ဘာဆက်လုပ်ရပ့ါမလည်း*
GDကငြိမ်နေတဲ့ သူအားလုံးကို...
"နေအုန်းU Ngeစကားမဆုံးသေးဘူး Janeလေး..."
"Nae..."
"အခုပြောတာက ချက်ချင်းကြီးမဟုတ်သေးဘူး Jinnyကိစ္စကိုအရင်ဖြေရှင်းမယ် ပီးရင် Comebackအတွက်လည်း Thaiမှာ Showပွဲလုပ်ဖို့ရှိတယ်..."
YOU ARE READING
🌏You Are My World🌏(Completed)
RomanceIDOLကိုအရမ်းချစ်မိသွားတဲ့Fan Girlလေးနဲ့ခပ်ချေချေIDOL Girlလေးေတွ့ဆုံပြီးေနာက်သူတို့နှစ်ေယာက်ကြားကပေါက်ဖွားလာတဲ့အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးတစ်ပုဒ်