Extra

4.6K 315 27
                                    

Janeကိုယ်ဝန်ရှိနေတာကြောင့်ယောက္ခမဖြစ်သူTopက အိမ်တော်မှာပဲနေခိုင်းသလို ဦးလေးဖြစ်သူ GDကလည်း Showပွဲတေနဲ့ Photo Shootingတေကိုနားခိုင်းထားပေမယ့် Janeကတော့ လက်မခံပဲကိုယ်ဝန်ကလည်းနုနေသေးတာကြောင့် ဆက်ပီး အလုပ်တေကိုလက်ခံခဲ့သလို Liceကလည်းခေါင်းမာနေတဲ့ ပိစိလေးကိုမနိူင်တော့ချစ်ရသူဘေးနားမှာ အမြဲရှိနေပေးပီး အသေးစိတ်ဂရုစိုက်ကာ ပါရမီဖြည့်ပေးနေတော့တယ်...

Jinnyကတော့ခရီးမထွက်တော့ပဲ Liyoonတာဝန်ကျရာဆေးရုံကိုသွားပီးနေ့တိုင်းမနက်စာသွားပို့သလို ချစ်ကြောင်းကိုလည်းဝန်ခံထားတာကြောင့် Liyoonလည်း မူမနေတော့ပဲ ကိုယ်တိုင်ကလည်းJinnyကိုစတွေ့ကတည်းကချစ်နေမိတာကြောင့် Jinnyကိုအဖြေပြန်ပေးကာ နှစ်ယောက်သားတွဲဖြစ်သွားခဲ့ကြတော့တယ်CLကတော့Jinnyနဲ့Liyoonချစ်သူတေဖြစ်သွားပီးနောက် အိမ်တော်မှာပဲခေါ်ထားတာကြောင့် Jinnyတို့လည်း.Manobanအိမ်တော်မှာသာဆက်ပီးနေလိုက်ကြတော့တယ်...

Topကတော့ချွေးမဖြစ်သူက KoreaကနေThaiကိုလာရင်ကိုယ်ဝန်ကြီးနဲ့ပင်ပန်းနေတာကိုမကြည့်ရက်တာကြောင့်.....Janeကိုစိတ်ပူကာကိုယ်ပိုင်လေယာဥ်ကိုဝယ်လိုက်ပီးကိုယ်တိုင်ပဲ Thaiနဲ့Koreaကို ကူးချီသန်းချီ ချွေးမနဲ့ သမီးဖြစ်သူကို သွားရောက်ကာဂရုစိုက်နေတာကြောင့် မိန်းမဖြစ်သူCLတောင်လက်ဖျားခါထားရပီး Topကိုလွှတ်ထားပေးလိုက်တော့တယ်...

Janeကိုယ်ဝန်(2)လလောက်ရောက်တော့ TopကJaneတို့ဆီကိုလိုက်လာကာ...မဂ်လာပွဲလုပ်ပေးချင်တဲ့အကြောင်းပြောလာတာကြောင့် Janeလည်း အလုပ်အားနေသလို ကိုယ်တိုင်ကလည်းLiceရဲ့သတို့သမီးအဖြစ်ခံယူပီး လူ့အများရှေ့မှာ တရားဝင်လင်မယားအဖြစ်Fanတေကိုအသိပေးချင်တဲ့အတွက် မဂ်လာပွဲကို လက်ခံပေးလိုက်ပါတော့တယ်......Jgကိုလည်း Liceကမဂ်လာကိစ္စလှမ်းပြောတော့ Jgနဲ့Nyကလည်းမိဘတေကိုအသိပေးကာ Lice တို့နဲ့တစ်ရက်တည်းမဂ်လာနေ့ရက်ကိုယူလိုက်ကြတော့တယ်....

At Wedding Day....
23.8.2022
Thaiနိူင်ငံရဲ့ အကြီးဆုံးHotelကြီးရှေ့မှာတော့Liceတို့ အတွဲသုံးတွဲရဲ့ မဂ်လာဓာတ်ပုံတေကို ချိတ်ထားသလို ဓာတ်ပုံတေရဲ့ အောက်မှာတော့.....

Lalisa Manoban & Kim Jennie Ruby Jane
Park Chae Young & Kim Jisoo
Yoo Jeongyeon & Im Nayeon

မိဘတေကလည်းဒိတ်ဒိတ်ကြဲBossiတေဖြစ်သလို အိမ်ထောင်ဖက်တေကလည်း နံမည်ကြီးIdolတေဖစ်နေတာကြောင့် မဂ်လာပွဲကတော့ လူတေစည်ကားနေကာ Make Up Roomထဲမှာတော့ JaneကJijiနဲ့Nayeonကိုကြည့်ပီး...

🌏You Are My World🌏(Completed)Where stories live. Discover now