Bonus(3)

3.9K 300 81
                                    

Liceလည်းJane တို့သုံးယောက်နဲ့အတူတူထရပ်လိုက်ရင်းMediaဘက်ကသတင်းထောက်တေဖက်ကိုကြည့်ပီး....ခါးလေးကိုင်းလိုက်လာကာ...

"Liceကတော့ Lalisa Manobanပါ ပီးတော့ ယောကျ်ားလေးတစ်ယောက်လို ဟန်ဆောင်ပီး ခင်ဗျားတို့ ချစ်တဲ့Kim Jennie Ruby Janeအနားကိုရောက်လာခဲ့တဲ့အတွက်လည်းLiceကိုခွင့်လွှတ်ပေးကြပါ..Liceမိန်းခလေးအဖြစ်ကနေယောကျ်ားလေးလို ခက်ခက်ခဲခဲ ဟန်ဆောင်ပီး Jအနားကိုရောက်အောင်လာခဲ့ရတာလည်း Liceရဲ့ အိမ်မက်ကြောင့်ပါ JကိုFan Girlတစ်ယောက်ထပ်ပိုပီး ချစ်ခဲ့သလို Jကိုအနီးကပ်ကာကွယ်စောင့်ရှောက်ပေးချင်တဲ့အတွက် ThaiကနေKoreaအထိရောက်လာခဲ့ရတာပါ..."

Liceက စကားကို ခနရပ်လိုက်ကာ Janeကိုတချက်ကြည့်ရင်း ပြုံးပြလိုက်ကာMedaiဖက်ကိုပြန်ကြည့်ပီး....

"အဟင်း...ဘယ်သူကထင်မှာလည်း Bodyguardရွေးချယ်တုန်းက လူအယောက်(50)ထဲကမှ Liceကိုရွေးချယ်ခဲ့မယ်လို့....Liceကံတော်တော်လေးကောင်းခဲ့သလိုLiceရဲ့ အချစ်တေကို ဘုရားကတောင်ယုံကြည်ပေးခဲ့ပီး Liceချစ်ရတဲ့ Jအနားကိုရောက်အောင်ပို့ပေးခဲ့တာလို့ Lice ကတော့ယုံကြည်ပါတယ် Liceက Thaiကပြား ဗုဒ္ဓဘာသာကို ကိုးကွယ်တဲ့သူတစ်ယောက်ဖြစ်နေတဲ့အတွက် ကံကံရဲ့ အကျိုးကိုယုံတယ်..."

"ပီးတော့ ခင်ဗျားတို့ထင်နေသလို Liceကမိန်းခလေးဖြစ်နေတဲ့အတွက်... .....Jကိုမစောင့်ရှောက်နိူင်ဘူးလို့ထင်ကြလိမ့်မယ်... Liceက မိန်းခလေးတစ်ယောက်ပါ ဒါပေမယ့် Liceချစ်ရတဲ့Jကိုတော့ Liceကအသက်နဲ့ရင်းပီး ကာကွယ်စောင့်ရှောက်ပေးသွားမယ်ဆိုတာကိုတော့ယုံကြည်ပေးစေချင်ပါတယ်......Liceရဲ့ဖြစ်တည်မှု့က လုပ်ယူထားတာမဟုတ်သလို Lice ရဲ့ နှလုံးသားနဲ့ရင်ခုန်သံတေကတော့ Kim Jennie Ruby Janeတစ်ယောက်ထဲကိုပဲညွှန်ပြနေခဲ့ပါတယ် Liceမိန်းခလေးတိုင်းကို ရင်မခုန်သလို မချစ်ပါဘူး ...."

Liceစကားကိုအားလုံးကနားထောင်နေသလို ဘယ်Mediaရဲ့ သတင်းထောက်ကမှ မေးခွန်းမထုတ်ကြပဲ ငြိမ်သက်နေကြလေရဲ့...

"ပီးတော့ Liceတို့လိုမျိုးSame Genderကို သဘောကျတဲ့သူတေကို လူအများက မုန်းတီးကြတယ် ရွံ့ရှာပီး ကဲ့ရဲ့ပြစ်တင်ကြတယ် လက်မခံပေးကြဘူး ဘာလို့လည်းလို့ Liceကမေးချင်ပါတယ် Liceတို့က သူများသားမယားကိုလည်းပစ်မှားစော်ကားနေတာမဟုတ်သလို ဆိုးရွားနေတဲ့သူတေလည်းမဟုတ်ပါဘူး သဘာဝကိုလွန်ဆန်တယ်လို့ပြောရအောင် Liceတို့ချစ်ခြင်းမေတ္တာတေက လုပ်ယူထားတာမဟုတ်ခဲ့ပါဘူး...Liceတို့လိုSame Genderကိုနှစ်သက်သဘောကျတဲ့သူတေ ကမ္ဘာပေါ်မှာအများအပြားရှိနေသလို သူ့နေရာသူ့ဒေသအသီးသီးမှာအောင်မြင်ကျော်ကြားနေတဲ့သူတေအများကြီးပါ...နောက်ဆုံးအနေနဲ့Liceပြောချင်တာကတော့ Same Genderကိုသဘောကျနှစ်သက်တဲ့သူတေကလည်းပုခုံးနှစ်ဖက်ကြားကနေ ခေါင်းတစ်လုံးပဲပေါက်နေတဲ့ ခင်ဗျားတို့လို လူတေထဲက လူတေပါပဲ ....လူသားအချင်းချင်းစာနာထောက်ထားပေးရင် Liceတို့ကမ္ဘာကြီးကအမုန်းတရားတေမရှိတော့ပဲ အေးချမ်းသွားပါလိမ့်မယ် Liceကိုမုန်းချင်မုန်းလို့ရပါတယ် Liceချစ်ရတဲ့ Jကိုတော့ ခင်ဗျားတို့မမုန်းကြဖို့Liceတောင်းဆိုချင်ပါတယ် Liceအတွက် Jက တန်ဖိုးအထားရဆုံးလူသားလေးတစ်ယောက်ဖြစ်နေလို့ပါပဲ...."

🌏You Are My World🌏(Completed)Where stories live. Discover now