5.rész

38 3 0
                                    

A hatalmas puffanásra egyből felfigyeltek a raptorok. Oda rohantam a rács nyitó gombjához. Az felemelkedett én pedig futottam a sráchoz.

-Jungkook, ne! - fentről Chris üvölt. A katonák megjelennek fegyverrel a kezükben, készülve a parancsra, miszerint lőjenek.

-Nehogy lőjenek! - a srác elé álltam, így rám terelve a raptorok figyelmét. - Ha most kapnak 12.000voltot többé nem bíznak meg bennem! - Chris megállította a kaput, a srác oda hátrált, ő pedig kihúzta. - Kék! Állj le. - az állat fogait csattogtatva jelzett, hogy nem akar rám hallgatni. Delta oldalról rám morgott, amit meg is szóltam neki. A dinók jelző hangokat adtak ki, miszerint megkóstolnának. Mindegyikre rászóltam, mire visszább vettek.- Csukd a kaput!

-Megörültél? - Chan hezitálva vacakolt a kapcsolóknál.

-Csukd már be! - mellőle kiállított rá az új srác meglepően mély hangon. A kapu elkezdett hangosan leereszkedni, hátra fordultam és épp, hogy kigurultam. A fogak hátam mögött csattantak neki a rácsoknak.

-Inkább ették volna meg! - jött oda egyetlen barátom felsegíteni.

-Te vagy az új srác mi? - álltam mellé. Bologtava elhangoztatott egy "aha"-t. - Szerinted miért ürült meg ez az állás? Ne fordíts hátat a ketrecnek. A srác oda fordult, Kék pedig fogait csattotatva vicsorgott rá. Szerintem fenyegeti.

ฅ^•ﻌ•^ฅ

~Anias sz.sz.~

A terepjárómban ültem, Jungkook bungalója felé tartva, mikor a telefonom megcsörrent.
Solar.

-Szia, Solar! - mosolyogva köszöntem neki.

-Szia hugi, mi a helyzet?

-Minden nagyon klassz, a fiúk jól szórakoznak. Mindenki tök jól van.

-Tényleg? Most beszéltem Jayel és azt mondta nem is vagy velük.

-Nézd, a mai nap teljesen őrültek háza lett nekem. Jó kezekben vannak. Az aszisztensem van velük. - szipogást lehetett hallani a készülék másik feléről - Te most sírsz?

-Azt hittem, hogy végre tudsz velük lenni újra. Riki úgy várta, hogy találkozzatok.

-Ne haragudj, holnap végig velük leszek és dolgozni sem fogok! Megígérem!

-Az ígéret szép szó, de csak ha betartják úgy jó!

-Már anya dumáival jössz nekem?

-Úristen, anya dumáit használom! Sajnálom, de azt kell mondjam, bevállnak. Majd ha lesz saját gyereked rájössz.

-Ha lesz...

-Legyen! Meg éri..

-Pá Anya!

-Pá..

Mindig is szerettem volna gyerekeket. Régen azt terveztem, hogy ennyi idősen már az 1 éves fiam fogom beszélni tanítani, nos nem jött össze. Csak munka van folyton. Egy faszi se áll velem szóba. Bár lehet azért mert kerülöm őket..

Elértem Jeon bungallójához. Kiszálltam a kocsiból.

-Jesszusom..- hallottam meg egy mély hangot mögöttem. -Most mit akarnak?

-Mr.Jeon. - mosolyt erőltetve arcomra sétáltam oda hozzá. - Jó volna, hogy ha meg nézne valamit.

-Miért szólít Mr.Jeonnak? - kérdezte, miközben valamit bütykölt a motorján.

-Jungkook. - sóhajtottam fel. - Ha éppen rá ér..-

-Nem érek rá.- kortyolt bele a kólájába.

-Egy dinoszauruszról lenne szó, Mr.Jeon-

-Jungkook!

-Van egy új faj, amit- egy légy idegesítően zümmögött mellettem- csináltunk. - Jungkook elhesegette mellölem amit egy mosollyal köszöntem meg.

-Csak úgy csináltak egy új dínoszauruszt? - sétált el.

-Igen. Olyan 3 hét múlva mutatjuk be a közönségnek és Mr.Kim azt akarta, hogy konzultáljak önnel. - Jungkook vigyorogva közelített felém.

-És itt konzultáljunk, vagy a bungallómban? - igéző szemei égették az enyémeket.

-Ez nem vicces! - ráztam meg a fejem. Nevetve elment a ház mögé.

-Kicsit vicces.

-Szeretnénk ha ellenőrizné a dinó kifutójának a biztonságát. - mentem utána.

-Miért pont én? - jött visszább.

-Hát Mr.Kim szerint, maga irányítani tudja a raptorokat-

-Látja, magának minden csak az irányításról szól. Én nem irányítom őket, ez egy kapcsolat. Ezért nem volt második randink.- lenyeltem beszólását mivel ez az egész most nem rólunk szól és a múltbeli kapcsolatunkról.

-A kocsiban várom.-lépkedtem le a lépcsőn, az utolsó előtti fokon megállva így vele szembe voltam.- És szerintem vegyen tiszta pólót. Érzékeny a szaglásuk!

ฅ^•ﻌ•^ฅ

Az Új Faj ~jjk~Where stories live. Discover now