12.rész

47 4 9
                                    

~Jay sz.sz.~

Sikeresen megszereltük Rikivel az idős terepjárót. Mosolyogva néztem öcsémre. Szemei boldogan néztek vissza rám, de attól még igenis láttam bennük a félelmet. Mögöttünk egy faág reccsenését lehetett hallani, mire oda kaptuk tekintetünket.

-Szerinted itt van? - forgolódtam össze-vissza, majd öcsémre néztem. Szemei kitágultak, ajkai elnyilva tátongtak, a teste remegett. Hülye vagy Jay? Pont a kisöcséd kérdezed? - Vagyis én tudom.., hogy biztosan nincs itt! - ráztam a fejemet. - Oké? Itt nincs veszély! Tessék - oda léptem hozzá és a kezébe adtam a szerelős dobozt. -, ezt hozd te, te erősebb vagy!

Utolsót még csavartam az egyik rögzítőn, majd el hajoltam a motorház felől.

-Indítsd be! - Riki a volán mögött ülve próbálkozott, kis időbe telt, de aztán meghallottuk a motor hangját. Gyorsan lecsaptam a tetőt, és oda futottam a volánhoz és beszálltam Riki mellé, aki már átült mellém.

-De megbuktál a jogsi vizsgán!? - nézett rám értetlenkedve.

-Dehogy, csak a vezetésen..

Becsatoltuk az öveket. Mély levegőt vettem, majd gázt nyomtam, mire a kerekek felsírva indultak el alattunk.


ฅ^•ﻌ•^ฅ

~Anias sz.sz.~

Jungkookal a nagy növények között bolyongva kerestük unoköcséimet, mikor meghallottunk egy autó hangos motorhangját. Rohanni kezdtünk a hangforrás felé, ahol rgy kissebb műhely féleség állt. Jungkook lehajolt és egy szürke pulcsit vett fel.

-Ez az övék? - mutatta felém.

-I.igen.. -lihegtem - Azaz út egyenesen a Parkba visz! - mutattam az ösvényre.

-Egyáltalán, hogy indítottak be egy ilyet? - értetlenkedett a terepjáró mellett. Megpróbálta felnyitni a háztetőt, mikor egy hatalmas roppanást hallottunk, majd a plafon kicsit omladozni kezdett. Oda futottam hozzá, mire leültetett az autó elé. Félelemtől reszketve kapkodtam a levegőt. Ha most nem halok meg, akkor soha! Kook kinézett az autó mellett, készült volna már osonni, de a semmiből egy hatalmas láb jelent meg az épület mellett. Jungkook egyből vissza fordult. Az izzadság csillogott bőrünk felületén. Egy hatalmas szürke, orr majd még nagyobb hegyes fogak tűntek fel mellettünk. A férfi felém fordult, és megfogta kezeimet. Az autó mögöttünk mozogni kezdett, és a száj pedig kinyílt. Ez a büdös amit érzek, senkinek nem kívánom. Még az ujjaim sem mozdultak. A szörny vissza húzódott, Jungkook pedig oda mászott a kocsi mellé, ahol a fegyvere pihent. Vissza ült mellém, majd egy nagyot bólintva kiengedte tüdejéből a levegőt. Nagyokat lélegezve próbáltam nyugtatni magamat.

Majd beszakadt a tető. Jungkook felém magasodva védett a törmelékektől. A Dinoszaurusz pedig üvöltve nézett le ránk. Szaladni kezdtünk az épület belseje felé, minek teteje üvegből volt. Egy hatalmas kapun át futottunk, ahol vissza értünk a dzsungelhez. Egy nagyobb kő volt alattunk amin Kook egyszerűen lelépett, majd megállt előttem és kezét nyújtotta, hogy lesegítsen, viszont én leugrottam és már rohantam is tovább. Utánam rohant, az épület mögöttünk pedig beomlott.

 Utánam rohant, az épület mögöttünk pedig beomlott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






H0gyne ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az Új Faj ~jjk~Where stories live. Discover now