2.rész

43 2 0
                                    

Mielőtt megyek a vezérlőbe, be kellett mennem a laborba, pár sík hülye embernek magyarázni, hisz a szponzor mindig jól jön. Ők mindenben a pénzt látják közbrn meg azt se tudják mi az hogy dinoszaurusz...

-Igaz, évről-évre nő a bevételünk, a fentartási költségek is csúcsot döntöttek. - kísértem végig a laboron szponzorálni kívánó személyeket. - A részvényeseink türelmesek, de legyünk őszinték, ma már senkit sem döbbent meg egy dínoszaurusz. 20 éve a feltámasztásuk, kész varázslatnak értve. Manapság a kölyköknek egy Stegosaurus annyi, mint egy elefánt az állatkertben. - öntelt mosollyal az arcomon mondtam a már betanult szöveget. - Ez nem jelenti azt, hogy levagyunk maradva a fejlesztéssel. DNS-ekkel dolgozó embereink minden évben új fajokat fedeznek fel. De a vendégek szeretik ha egyre nagyobb a dinó teste, hangja, foga. - szembe fordultam a vendégeimmel a kivetítő táblák előtt. - És a jó hír, hogy a génkutatási eredményeink teljesen új tárlatokat nyitottak. 10 év alatt többet tudtunk meg a genetikából, mint a csontvázak feltárásából 100 év alatt. - szépen mosolyogva magyaráztam nekik. Értetlen fejet vágtak, az tény. Miért ilyen barom embereket küldenek? Miért nem olyat, aki érti is amit mondunk neki? - Nos, mikor azt mondják szponzorálnának egy látványosságot, mire gondolnak?

-Borzongani akarunk. - szólal meg a nagydarab, kopasz pasi.

-Ahogy mindenki. - megpördítettem a DNS ábrát. - Az Indonimus rex. Az első genetikusan módosított hibrid.

-Hogy vettek rá két különböző dinoszauruszt, hogy...tudja. - mutogatta a kezével. Ezt a barmot..

-Az Indominus nem megfogant. Megterveztük! - mosolyogva jött oda Seokjin, a fő dokink. - 15méter magas lesz, ha teljesen meg nő. Nagyobb mint a T-rex. - akár hányszor új állattal álltunk elő, a látogatottságunk megugrott. Tele volt velünk a média. Celebek jöttek ide, figyelt a világ.

-És mikor lesz kész? - újra megszólalt a kopasz faszi.

-Már kész is van! - kacsintott egyet Jin.

ฅ^•ﻌ•^ฅ

Kávéval a kezemben mentem be a vezérlőterembe.

-Mennyi a létszám? - érdeklőttem Yeji és Yeonjun között állva.

-22.216 - Yeji mosolyogva válaszolt. Ez a lány kész boldogság minden korán reggel, én meg a halálom szirtjén táncolok.

-Volt valami gond?

-Ja, hat kölyök a talált tárgyaknál, öm.. 28-an kaptak hőgutát és-

-Azt hol szerezted? - vágtam Jun szavaiba.

-Ó, ezt? - mutatott a Jurassic Park-os pólójára. - Az Ebay-en vettem. Ja, baromi drága volt, de megérte.

-Arra nem gondolsz, hogy ízléstelen?

-A pólóm? Hát igen, tudom. Emberek haltak meg és ez szörnyű, de azaz első Park király volt. Én nagyon tiszteltem őket, nem kellett nekik genetikus hibrid csak dinoszauruszok, igazi dinók és-

-Oké, ne vedd fel többet.

-Ebbe fogok aludni! - duzzogott.

-Meg lesz az üzlet? - kérdezett izgatottan Yeji.

-Úgy tűnik a Verizon Wireless bemutatja az Indominus Rex-et.

-Ez szörnyű. Miért nem hagyod rögtön azt is, hogy ezek a cégek adjanak nevet a dinóknak? - szememet forgatva néztem a kivetítőre.

-Miért van zárva a Nyugati-fensík?

-Mert egy Pachy megint elkóborolt, de már elkábították és vissza fogják vinni.

-Még, hogy a láthatatlan kerítés nem romlik el, ez már a második a hónapban! - mérgelődök.

-Azt tudod, hogy ezek valódi állatok, ugye!? - nézett rám Yeonjun.

-Takarítsd le az asztalodat, mert tiszta káosz!

-Én úgy tekintem, mint egy élő rendszert. Épp csak annyira stabil, hogy ne zuhanjon anarhiába. - pakolgatta össze vissza a dinó bábuit. Könyökénél a J.W.-s műanyag pohár. Oda toltam lábbal a kukás vödröt, hátha lelökné. Kezével nyúlt és már le is verte a poharat. Öntelt mosollyal néztem ahogyan szerencsétlenkedik.

-Érkező helikopter Jurassic 1-es! Érkezés kb. 5perc múlva. - szóltak a rádióba. Elindultam a leszálló felé. Mindjárt itt a főnök.

ฅ^•ﻌ•^ฅ

Az Új Faj ~jjk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin