~Anias szemszög~
Hajnali öt óra. Utálok ilyenkor felkelni, de muszáj. Kinyomom az ébresztőt és elindulok a fürdőbe. Vörös hajam szanaszét áll és még zsíros is. Levettem a hatalmas pólót, amit alváshoz szoktam használni, beálltam a zuhany alá és hagytam, hogy a jó meleg víz lemossa rólam a fáradságot. Barackos tusfürdővel mosakodtam, hajamat átmostam kétszer a barackos samponnal, egyszer a barackos balzsammal. Kiszálltam a zuhanykabinból és megtörölköztem. A hajamat áttöröltem, amitől hatalmas gubancok lettek benne. Befújtam barackos oldó sprayvel. Feltekertem a törölközőbe, addig mig a hajam kicsit szívódott bekentem magam barackos testápolóval. Szeretem a barack illatát... Arcomat lekezeltem és tettem fel kevés sminket. Pirosító, korrektor a szemem alá, szempilla spirál és egy nud rózsaszín rúzs. Hajamat leengedtem, kifésültem. Hajszárítóval a meleg fokozaton szárítottam a hajam tövét, hidegen pedig a végét.
Kivasaltam, így pont a kulcscsontom alá ért egy kicsivel. Frissen kiléptem a gőzzel teli helyiségből. A szekrényemben kutakodtam valami elegáns után. Felvettem egy világosabb barna szövet nadrágot, meg egy fehér rövid blúzt, aminek utolsó három gombját szabadon hagytam. Kicsit szexisebb, úgy sincs senkim. Egy titokzoknit húztam, felvettem a hó fehér Fila cipőm. Nem akarok magassarkúba menni, a nap végére így is fájni fognak a lábaim. Felvettem a táskám, belepakoltam mindent. A telefonom levettem töltőről. 06:47.-Baszki - futva mentem ki a kocsimhoz. Fehér Nissan X-Trail.- Nem zártam be a házat! - vissza futottam bezártam. Beszálltam a kocsiba, indítani készültem.- Hol a kulcs? - visszafutottam a házba, felvettem a kulcsot a komódról, bezártam a házat, beszálltam a kocsiba, elindítottam és sikeresen elindultam. 06:53.
Hatalmas volt a tömeg már most reggel, hát akkor délután!? Óvatosan vezettem, nehogy egy barom kárt tegyen a autómban. Számunkra külön fenntartott parkolóban letettem a kocsit, kistáskát magamhoz vettem, befújtam magam barackos parfümmel. Bementem az épületbe, elindultam lefele a lépcsőn. 07:03. Csak három percet késtem..
Meg igazítottam a hajam, ruhám, mély levegőt vettem, hatalmas mosoly, és induljunk.
Üdvözöllek a Jurassic World-ben!
-Anias néni! - egy mélyebb fiú hangja csapta meg füleimet. Szemeimmel kerestem a hang forrását. Két idősebb helyes fiú álltak, a magasabbik szőke hajú mosolyogva integetett, az alacsonyabbik fekete hajú pedig a telefonját bújta. Mögöttük egy lihegő Sana állt pár cuccal a kezében. Az öcséim.
-Srácok! - mosolyogva leszaladtam hozzájuk, a szőke pedig egy szoros öleléssel fogadott. - Riki! Úristen de magas vagy, te jó isten! - szorongattam meg. - Legutoljára, körülbelül...fele ekkora voltál! - mutattam meg neki. - Jay, hogy te milyen helyes lettél! - mosolyogva simítottam fejére. -Mikor is találkoztunk utoljára? 3-4 éve..?
-6 éve Anias. - Jay válaszolt.
-Húha.. jó régen.- megcsörgött a telefonom. -Igen?
-Anias, jó reggelt, a főnök mindjárt megérkezik! - halottam meg legjobb barátnőm, Yeji hangját.
-Már is megyek! - kinyomtam a telefont. - Szóval, ő itt Sana, ő fog rátok figyelni, mivel nekem dolgom van.
-Nem is leszel velünk? - lehetett hallani Riki hangjában a csalódottságot.
-Sajnos ma nem tudok, de holnap! Holnap veletek töltöm a napot! Ez a tiétek.- kivettem a táskámból kettő VIP jegyet. - Szaladnom kell, sziasztok! - sietve mentem az autómhoz.
ฅ^•ﻌ•^ฅ
-T.
ESTÁS LEYENDO
Az Új Faj ~jjk~
FanficNublar sziget, amit 1,2 milliárd dollárból dinoszaurusz élményparkká alakítottak, és emberek milliói látogatják évente. A rengeteg látogató ellenére a bevételek nem hozzák vissza a befektetést, ezért egy újfajta attrakcióval próbálnak még több vendé...