6.rész

31 2 0
                                    

Megérkeztünk. Kiszálltunk a kocsiból, Jungkook furcsálva méregette a hatalmas karánt.

-Kellett a Prakba valami friss látni való, ami újból felfűti a közönség érdeklődését. A főnökség szerint a génmódosítás fokozná a hűha faktort. - felfele sétáltam a lépcsőn a nagy magyarázások közepette. Jungkook mögöttem ballagva hallgatta, amit mondok.

-Ezek dinók. Ez elég hűha! - értetlenkedett.

-De nem a fókusz csoport szerint. - ráztam a fejem - Az Indominus Rex-nek híre megy világ szerte.

-Az Indominus Rex? - nevetve mondta ki a dinó nevét.

-Valami olyan kellett, ami félelmetes, és könnyen kiejthető. - fordultam vele szembe. - Ha hallaná, hogyan mondja ki egy négy éves, hogy Metriacanthosaurus..

-Magától se rossz hallani..

Bementünk az üveg oldalas kisépületbe. Én megint a monitoron ellenőriztem a dolgokat, Jungkook pedig nézegette a mini dzsungelt.

-Miből rakták össze? - kérdezősködött.

-Az alap a T-rex, a többi...titkosítva. - húztam el a számat, hiszen én se tudtam.

-Csináltak egy dinót, de azt sem tudják micsoda? - szörnyülködve vizsgálta az üveget.

-Bedobna egy darab húst, kérem? - néztem a lazsáló munkásra.

-Mióta van itt ez az állat?

-Amióta él.

-Nem látott semmit a falakonkívülről?

-Nem tudjuk sétáltatni! - kezdett idegesíteni, hogy ilyeneket kérdez.

-Az egyetlen pozitív kapcsolata az állatnak, csak azzal a daruval van. - szívta be alsó ajkát.

-Hol van ez? - megkopogtattam az üveget, hisz a dinó még mindig nem bújt elő.

-Biztos lement a pincébe. - jött megint a hülyeségével.

-Az előbb láttuk. Most voltam itt! - a kijelzőn megjelentek pirosan a jelzők, miszerint az ajtók hibásak.

-Ennek nincs értelme, ezek az ajtók mar rég óta zárva vannak! - a munkás gépelni kezdett.

-Mindig itt voltak ezek a karom nyomok? - szólt Kook a másik oldalról.

-Egy chip van a hátába ültetve. A vezérlőből megtudom nézni. - futottam ki az épületből.



~Jungkook sz.sz.~

A munkás hapsival lementünk a kapuhoz, beírta a kódot, hogy bemehessünk. Elsétáltunk a falig ami tele volt a karom nyomokkal. Egy szerelő már itt volt, hogy megnézze mi baja lehet a kapu nyitónak.

-A fal 12m magas. - szólt a nagydarab faszi. -Maga szerint kimászott?

-Attól függ, hogy milyen dínót kotyvasztottak a laborban.- szörnyülködve néztem a karom nyomokat. Egy vágás kb. mint az én magasságom.

-11-es itt a vezérlő, azonnal hagyják el a ketrecet! 11-es hall engem? -szakadozva szólalt meg a munkás rádiója.

-Igen, mi a probléma?- szólt vissza.

-Ott van bent, ahol maguk vannak!

Kiáltott a nő.

-Futás! - rohanni kezdtünk vissza, de egy hatalmas láb az utunkat állta. Baszki egy lábujja akkora mint én! Megfordultunk, ahol a pasas már a nagy kaput nyitotta. A mögöttem futó faszit simán elkapta a dög. Olyan gyorsan kezdtem futni mint még szerintem életemben soha. A férfi kijutott viszont a kapu elkezdett vissza záródni.

-Bazdmeg! - a kapun épp, hogy átjutottam, viszont a dinó is félig kijött

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Bazdmeg! - a kapun épp, hogy átjutottam, viszont a dinó is félig kijött. Ez nem lesz jó...

Az Új Faj ~jjk~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang