~Riki sz.sz.~
A sárban szedtem a lábam. Nagyon félek. Ahogy kocogtam észre vettem előttem egy sisakot. Verés volt és a közepén volt egy hatalmas vágás. Felvettem a remegő kezeim közé. Jay mellém állt és kivette a kezemből. Nem messze tőlünk elektromos zizegést lehetett hallani. Egy autó volt a fának nyomva. Az ülésein véres karom nyomok díszelegtek.
-Gyere! - elindult egy hatalmas ajtó felé. Meg toltuk a hatalmas rozsdás ajtókat, amik nyikorogva nyíltak befele. Belül egy hatalmas tér volt, amit be nőtt a sok gaz. A tető fele már hiányzott, ezért a nap könnyen betudott sütni. Jay felvett egy hatalmas csont darabot, ami ha tippelnem kéne azt mondanám, hogy egy borda darab. A sok mocsok eltakart valami színeset. Leguggoltam és lesöpörtem róla.
Jurassic Park
Tovább mentünk egy nagyobb folyosón haladva. A falakat gyönyörű festmények díszítették más-más dinoszauruszokról. Jay bement az egyik ajtón, belül olyan volt mint egy műhely. A polcok tele voltak mindenféle kütyükkel. Azokkal szemben pedig kettő túra autó állt. A gaz már benőtte őket is.
-Emlékszel mikor megszereltük Nagyapa Ladáját? - nézett rám mosolyogva a testvérem. Bólogatással válaszoltam.
ฅ^•ﻌ•^ฅ
~Yeji sz.sz.~
-Mindig ha öl egyre tovább halad Délre. Egyenesen a Park felé tart! - idegeskedett mellettem Yeonjun.
-De miért jönne ide? - hajolt be közénk Mr.Kim.
-Érzi a hő kisugárzást. - néztem fel a kivetítő táblára. - A vész intézkedés egy helyre hozta a meleg testeket. - a lift jelzett, hogy valaki feljött.
-Uram -
-Nincsen. - mutatta fel a személyiét, ezzel bizonyítva, hogy nincs belépője, a világ leggosztustalanabb személye. -Kim!
-Tudom ki maga. - kellt fel közülünk a főnök.
-Akkor tudja mért vagyok itt. - jött közelebb. - Két éve dolgozom azon, hogy használjuk a raptorokat. Elkapnák, és megölnék a dögöt! - lihegett a főnök arcába Jyp.
-A maguk programja az intelligencia teszt volt.
-Igen, az volt, meg is történt. És a teszt közben megtudtunk valamit. - mászott bele Mr.Kim aurájába. - Követik a parancsot. Le vadászhatnák a dinót!
-Nem fogunk velociraptorokat szabadon engedni a szigeten! - lettek egyre idegesebbek.
-Mit fog csinálni az emberekkel? Itt van 20.000 ember. Mihez kezdünk? - mutogatott a kivetítőre. - Nem tudnak hová menni. Az a dög egy gyilkoló gép! És nem fog megállni! - Kim elgondolkozott egy kicsit.
-Jól van. Személyesen szeretném megnézni, bogy a felvetésed megvalósítható! - bólintott rá.
-Oké főnök! - vigyorogva ment ki.
-Ez nem lesz jó..- Yeonjun fejét rázva fordult vissza a gépéhez. Mr.Kim a telefonján beszélt valakivel, majd zakóját levéve ment ment ki a leszállóra.
-Én viszem az embereket a bevetésre! - lökte ki az ajtót. Gyorsan a dolgozó telefonon probáltam felhívni a repülő oktatót, de folyton megszakadt a vonal.
-Uram, nemtudom elérni az oktatóját! - futottam utána.
-Nem érdekes. Biztos leköti az evakuálás. - adta kezembe a ruhát.
-Biztos nincs más aki tud helikoptert vezetni? - aggódva követtem a már elindított gépezethez.
-Nem is kell ide más! - felvette a sisakját és beült a vezető ülésbe. A gép lassan felszállt és elindultak a dinó keresésére.
ฅ^•ﻌ•^ฅ
~Jay sz.sz.~
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Új Faj ~jjk~
Fiksi PenggemarNublar sziget, amit 1,2 milliárd dollárból dinoszaurusz élményparkká alakítottak, és emberek milliói látogatják évente. A rengeteg látogató ellenére a bevételek nem hozzák vissza a befektetést, ezért egy újfajta attrakcióval próbálnak még több vendé...