7.rész

28 3 0
                                    

Becsúsztam a terepjáró alá és onnan figyeltem, ahogy a hatalmas állat elsétál a mellettem lévő autóhoz, aminek neki dőlve ült a munkás. Szemeiben látni lehetett a félelmet, sírva remegett, ülve a földön. A hatalmas dinó megállt mellette. Hirtelen az autó elrepült, majd mellettem ért földet. Az üveg szilánkjai szét repültek. A dinoszaurusz fele férfit bekapta, feldobta a magasba és szájával elkapva elkezdte szét cincálni. Hátra fordultam és a tartóból elővéve a kést elvágtam az üzemanyag vezetékét. Telibe fröcskölt, szagomat elfedve. A dög ide jött az autó mellé. Levegőm bent rekett. Egy szusszanást nem mertem hallatni.

Hatalmas fogait vér borította, rohadt büdös volt. Kerregő hangot kiadva lehelt ide. Förtelmes szájszagától összerándult az arcom. Igazán mosthatna fogat... Üvöltött egyet, majd rengést okozó léptekkel elsétált. Lihegve néztem ahogy megy az erdő felé.

~Anias sz.sz.~

A lift kinyílódott és minden szem engem nézett. Oda mentem Yejiékhez.

-A beépített chip sokkolni fogja, ha túl közel megy a kerítéshez.

-Elég gyorsan halad! - mondta Yeonjun.

-Itt a vezérlő, riadó készültség az-

-Tegye le a rohadt telefont! - szólt közbe Yejinek, Namjoon.

-Bocs, új infót kaptam, minden oké.

- A befogók oldják meg csendben. A Park jó tulajdonsága, hogy kezelni tudjuk az ilyen helyzeteket. - Namjoon nyugtatta az embereket.- Az ilyesmi előfordul.

-Ezt írja rá egy szórólapra! - szólalt fel Jun. -"Előfordul, hogy egy-egy lény megesz valakit!"

-A befogók megoldják és senki másnak nem lesz-

-Kaja? - vágott belém megint a fiú.

A monitorokon keresztül láthattuk mi történik a befogóknál. A lift jelzett és Jungkook lepett ki belőle.

-Láthatnám a belépőjét? Uram! - az őr próbálta megállítani, de Jungkook rohamosan közeledett felém.

-Még is mi a faszom történt? A kifutó bevan hőkamerázva! Nem tűnhet el csak úgy! - idegesen lökte el az őrt magától.

-Talán valami műszaki hiba történt..

-Hát nem érti? - nevetett fel - Direkt kaparta össze a falat, hogy azt higgyük megszökött!

-Ne feledje, hogy egy állatról van szó!

-Igen, egy rohadt inteligens állatról! - hajolt lejebb és közelebb.

-Még 400m a nyomkövető. -Yeji vágott közénk.

-Vezérlő, van itt egy gazdátlan kajak.

A befogók kamerái megjelentek a kivetítőn.

-Csak kábító fegyver van náluk!? - Jungkook értetlenkedve kapkodta a fejét.

-26millió dollárt fektettünk ebbe a példányba. Nem ölhetjük meg! - Namjoon idegesen rágta a szája oldalát.

-Megfognak halni..

-300m a nyomkövető! - Yeji egyre idegesebben magyarázott.

-Le kell fújnia az akciót! - Jungkook határozottan beszélt Namjoonhoz.

-Itt nem maga a főnök! - szóltam rá. Még is csak a tulajjal áll szemben.

A befogók hatalmas fűben sétálva jutottak el egy kisebb patakig. A vezetőjük át ment a másik oldalra. Kamerába mutatta a hatalmas bőr darabot benne a chippel.

-A vér még nem alvatt meg.

-Ez meg mi? - a főnök értetlenkedve nézte a kivetítőt.

-A nyomkövetője, kikaparta! - Jungkook állt be közvetlen a kivetítő elé.

-Mi a szar..

-Emlékezett, hogy hova ültették be. - az ág reccsent, a befogók felfele néztek a vezetőjük felé. A fa lombjai mozogni kezdtek. Az nem a fa.

-Álcázza magát! -üvöltött a katona

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Álcázza magát! -üvöltött a katona.

A kivetítőn a vezető neve és alatta egy hosszú piros csík jelent meg, jelezve, már nincs életjele...

Az Új Faj ~jjk~Where stories live. Discover now