Aleksi:
Herätyskello soi, kello on 7.00. En millään jaksaisi nousta, koulu alkaa tunnin päästä. Kohta kuitenkin havahdun äitini huutoon "Aleksii oletkos herännyt jo?" Voi paska nukahdin uudestaan ja kellokin on jo 7.30. Miten onnistuinkaan nukahtamaan? Hyppäsin sängystä ylös " äh ei oo mitään mitä laittaa päälle". Otin vaan perus mustat polvista revityt farkut ja valkosen t-paidan. Minulla oli erittäin kova kiire, en ehtinyt syödä aamupalaa. Juoksin alakertaan, laitoin kengät jalkaan sekä nappasin nahkatakkini. Lähdin juoksemaan portaita alas "äh se reppu" muistin ja käännyin ympäri. Äitini oli juuri lähdössä töihin ja lupautui viemään minut autolla. Kiiruhdimme äitini kanssa hänen autolleen ja lähdimme ajamaan kohti koulua. Astuin autosta ulos juuri, kun koulun kello soi, kiitin vielä äitiäni kyydistä ja lähdin juoksemaan koulun pihalle päin.
Muutin tänne vasta muutama viikko sitten, enkä tunne täältä ketään. Olen vähän ahdistunut uudesta luokasta ja ensimmäisestä vuodestani ylä-asteella. Kaikki 7 luokkalaiset ja heidän luokkien valvojat pitivät ulkona nimenhuudon. Seuraan muita luokkalaisiani koulun sisälle ja selviää, että meidän kotiluokka on 4 kerroksessa. Menemme sisälle luokkaan ja istun tietenkin taakse. " Hyvää päivää 7B ja tervetuloa ylä-asteelle" opettajamme sanoi. Minua ei niin kiinnostanut koulunkäynti haluaisin olla isona Dj ja käydä keikoilla soittamassa ympäri maailmaa.
" Nyt kolme 8C: läistä tulevat kertomaan koulumme bändikerhosta" opettaja kertoi. Havahduin omista maailmoistani ja pian kolme tyyppiä kävelevät luokkaan sisään. Kaikilla heillä on ruskeat hiukset. Yksi heistä näyttää söpöltä, vaikka luulin olevani hetero.
Ennen muuttoa erosin Senjan kanssa, joka oli varmaan ihan hyvä asia, koska Senja pahoinpiteli mua ja uskon, että etäsuhde ei olis varmaan toiminu. Miksi tunteitten pitää olla niin haastavia miten niin "Varmaan?!?!?" miksi en vain voi sanoa, että etäsuhde ei olisi toiminut.
"Aleksi oliko sinulla jotain asiaa" opettaja kysyi, voi perse sanoinko jotain ääneen nyt pitää keksiä jotain. "Öö joo siis olin vain kysymässä, että koska toi bändikerho niinkun on. "Se on tiistaisin eli huomenna on bändikerho" lyhyt pitkähiuksinen tyyppi sanoo. En enää kehtaa sanoa mitään joten nyökkään vain päätäni. He kertovat vielä, että he ja kaksi 9B: läistä ovat bändin ns johtajat ja siellä on yleensä muutama tyyppi heidän lisäksi.
( timeskip 13.00.)
Ensimmäinen koulupäivä ylä-asteella on takana, mietin samalla kun kävelin kotiin päin. Olin ajatellut mennä huomenna koulun jälkeen sinne bändikerhoon katsomaan minkälaista siellä on, sen takia koska halusin soittaa ja ehkä vähän sen söpön pojankin takia.
Taas se "ehkä!?!?" mikä mussa on vikana.---------------------------------------------------
Täs oli nyt eka osa tätä mun uutta sarjaa. Toivottavasti tää ei oo liian sekava ja tykkäätte tästä. Tätä on kiva tehdä ku pojat on täs ylä-aste ikäsii. Kertokaa teijän mielipide tästä. Sori jos on kirjotusvirheit en jaksanu tarkistaa.
Sanoja: 427
YOU ARE READING
mitä mielessä? Oleksi<3
FanfictionUusi kouluvuosi alkaa. Miten käy, kun ylä-asteen bändikerhoon tulee uusi tulokas Aleksi. ( ja nyt sovitaan, et tässä tarinassa Ale on 7lk, Olli, Niko ja Tommi on 8lk ja Joonas ja Joel 9lk) ja tää on mun omasta päästä keksitty tarina!!