Olli:Kertoisinko Aleksille totuuden vai yrittäisinkö valehdella. Jos kerron totuuden alkaako hän vihata minua, kun olin katsonut häntä sillä tavalla. Noh eikai muu auta kuin kertoa totuus, koska mun valheet ei varmasti menis ikinä läpi. "Mm no siis" aloitin. Aleksi istui hiljaa vieressäni ja kuunteli tarkkaan. "Oltiin siinä kattomas sitä kauhuleffaa ja sit sä nukahit ja nojasit muhun niin sit katoin sua ja Joel huomas et katoin sua. Sit se sano siit kaikille ja kaikki oli sillee cc ja jotain tollasta. Ja en sit enää kestäny ku ne sano tollee ja sit vaan lähin" sain sanottua kaiken. "Mm" Aleksi miettii. "Mikä tos oli jotain pahaa?" Tuo mustahiuksinen täydellisyys kysyi. "No en tiiä mut en vaan kestäny kuunnella sitä" sanoin. "No miks et vaan voinu sanoo sitä mulle heti?" Aleksi kysyi vähän ihmeissään. "No en tiiä" vastasin ja koitin kuulostaa rennolta.
Aleksi:
Olin vähän hämmästynyt. Tykkääkö Olli musta, ei, ei se voi tykätä. Kukaan ei ikinä tykkäisi tämmösestä paskasta. Oonko mä pilannu koko noiden bändin? Heti kun tulin niin kaikille tuli vaan riita. Okei Aleksi älä itke nyt Olli on sun vieressä, et voi itkeä nyt. "M-mä öö m-mun p-pitää m-mennä" sain sanotuksi. " Ok nähdään toivottavasti pian" Olli huikkasi. Lähdin kävelemään ja ulkona satoi, onneksi oli kuitenkin loppukesä niin ei ollut vielä kauhean kylmä. En jaksanut mennä kotiin, joten lähdin kävelemään metsään. Löysin kivan kallion ja sieltä näkyi kaunis auringonlasku. Istahdin maahan ja selvittelin päätäni. Huomenna voisin kertoa, että en vain kuulu bändiin ja lähtisin. Mutta kun bändissä oleminen on sitä mitä olen aina halunnut. Miksi kaiken pitää olla niin haastavaa. Tunnen kuinka yksinäinen kyynel vierähtää poskelleni. Minulla on vähän kylmä ja tunnen oloni niin yksinäiseksi, en kuulu joukkoon.
Heräsin aamulla jostain ja kuulin jotain kolistelua. Nousin istumaan. No ei tää ainakaan mun koti oo, mietiskelin. Kolistelu loppui ja pian ilmeisesti olohuoneen oviaukkoon ilmestyy tuttu blondi, Joonas. "Huomenta nukuitko hyvin?" Tuo kysyy. "Joo, miks oon tääl?" Kysyin hämmentyneenä. "Se on pitkä juttu. Löysin sut eilen illalla kalliolta ja olit nukahtanut sinne. Oltiin oltu kaikki aika huolissaan susta ku et vastannu meidän soittoihin tai viesteihin ja oltiin sitä ennen etsitty sua joku 2 tuntii. Ei oltu löydetty sua mut kun olin iltakävelyllä niin löysin sut ja toin sut tänne ku mun koti oli lähempää. Olli oli tosi huolissaan susta ja siis tottakai me muutki oltiin" Joonas kertoo.
"Aa no kiitos" sanoin. "No miks olit siel ulkona?" Joonas kysyi. "Olin vaan vähän selvittelemässä päätäni" vastasin. "Ai niin sori" hän sanoi. "Joo eipä mitää" sanoin. "Voinks mä kertoo sulle jotain?" Kysyin Joonakselta.---------------------------------------------------
Sanoja: 424
YOU ARE READING
mitä mielessä? Oleksi<3
FanfictionUusi kouluvuosi alkaa. Miten käy, kun ylä-asteen bändikerhoon tulee uusi tulokas Aleksi. ( ja nyt sovitaan, et tässä tarinassa Ale on 7lk, Olli, Niko ja Tommi on 8lk ja Joonas ja Joel 9lk) ja tää on mun omasta päästä keksitty tarina!!