Aleksi:Vika tunti olisi ruotsia. Ja no ruotsi ei oo ihan mun vahvin aine. En vaan niinku ymmärrä, enkä jaksa keskittyy yhtään ajattelin samalla,kun kävelin 3 kerroksen vessoja kohti. Vessassa mun piti pestä kasvot, ne olikin enemmän veressä mitä luulin.
Lähdin luokkaa kohti ja menin luokkaan. Takana ei ollut enää yhtään paikkaa jäljellä, minun piti istua eturivissä. Minun piti oikeasti keskittyä tunnilla, koska kun istuin eturivissä opettaja saattoi aina välillä kysellä minulta vastauksia.
(timeskip 40 min)
Tunti loppuu ehkä 3 minuutin päästä. Muuten eihän minulla ole hajuakaan missä se bändikerho on, muistin kauhistuneena. Ajattelin koittaa onneani ja tunnin kuluttua suuntasin musiikin luokkaa kohti.
Okei näin ne bändikerhon johtajat, joten olin kai oikeassa paikassa. " Ai moi" sanoi se lyhyt brune. "M-moi" sanoin ujona. "Ootkos tulossa bändikerhoon?" Se pitkä brune kysyi. " J-joo oon mä" sanoin vieläkin vähän ujosti. " No mitäs soitat?" Kysyi se söp.. eiku siis se suunnilleen mun mittanen brune. Miks aina meinaan sanoo et se on söpö tai siis ku luulin et oon hetero. Taas tää vaikee asia tunteet, mietiskelin. " huhuu" sanoi joku pitkähiuksinen blondi. " Aa joo sori soitan siis.." sanoin kunnes joku huusi päälleni. " toi on ihan jonne" kuulin jonkun huutavan, käännyin ympäri ja näin Matiaksen ja Elmon osoittavan minua. " Hei toi ei oo kivaa" sanoo se lyhyt brune. " Mennään sisälle, tuu" sanoi no okei okei se söpö tyyppi ja otti mun kädestä kiinni. Perhoset lentelivät vatsassani, miettikää se söpö tyyppi pitää mua kädestä kiinni ajattelin.
(timeskip 5 min)
Oltiin nyt kuunneltu kaikki alku info ja tiesin nyt kaikkien nimet. Nyt päästään soittamaan. Olin vain hetken paikallaan ja katselin mihin kukakin meni. " no mitä sä haluut soittaa" kysyi Joonas. "No en oikee tiiä" vastasin ujosti. "Haluutko vaik kokeilla bassoo" Joonas kysyi. " Joo vaikka" vastasin ja lähdin kävelemään bassojen luo. Musan luokassa oli kolme bassoa, mutta yksi oli jo Ollilla. Otin basson ja istuin tuolille. Aloin soittelemaan vaan jotain. "Vau ootko harjotellu jossain" Olli kysyy. " no välillä kotona" vastasin ja tunsin punan leviävän kasvoille. " osaatko soittaa jotain muuta" Olli kysyi. " osaan mä vähän kaikkee" vastasin. "Näytä" hän sanoi. "O-Okei" sanoin ja otin sähkökitaran. Soitin silläkin vähän jotain. Sitten siirryin pianolle ja soitin sillä jonkun kappaleen. Kävelin rummuille ja soittelin vähän eri rytmejä. "Vau miten osaat soittaa noin monta eri soitinta" Joel ihastelee. " No on tullu vähän harjoteltuu" vastasin. "Mites laulu osaatko laulaa" Niko kysyi. " No en tiiä ehkä jotenkin" vastasin. "Laula" Niko käski. Lauloin vaa jotain random biisii. " Sun ääni on ihan mieletön" Niko sanoi. " Otettais sut bändiin mut täs on yks ongelma" Joel sanoo. "A-ai se et en oo tarpeeks hyvä" kysyin ujosti. " Ei ei ei ei oot mieletön" Tommi vastaa. " No mikä sit?" Kysyin ihmetellen. "Se et meijän bändis on jo nää kaikki mitä sä soitit" Joonas huomauttaa. "Aa no mul on viel yks salainen ase" vastaan. " Vieläkin, no mut haluuks tulla studiolle joku päivä?" Olli kysyy. "Joo voin mä tulla" vastaan. " No käykö sulle vaikka ylihuomenna?" Joel kysyy. " Joo, voin sit sillon näyttää sen salaisen aseen" vastasin naurahtaen. "Joo" Niko naurahti.
---------------------------------------------------
Nyt on kyl varmasti tosi vaikee arvata mikä on Alen "salainen ase" 😅. No mut joo toivottavasti tykkäätte.
Sanoja: 519
KAMU SEDANG MEMBACA
mitä mielessä? Oleksi<3
Fiksi PenggemarUusi kouluvuosi alkaa. Miten käy, kun ylä-asteen bändikerhoon tulee uusi tulokas Aleksi. ( ja nyt sovitaan, et tässä tarinassa Ale on 7lk, Olli, Niko ja Tommi on 8lk ja Joonas ja Joel 9lk) ja tää on mun omasta päästä keksitty tarina!!