2.

362 19 0
                                    

( timeskip tiistai aamu 7.00)

Aleksi:

Tänään heräsin virkeänä herätykseeni, otin puhelimeni yöpöydältä ja aloin selaamaan ig: tä. Olin puhelimella ehkä 10 min ja nyt alan laittamaan itseäni valmiiksi. Valitsin asuksi perus farkut ja jonkun bändipaidan. Koitin laittaa mustia hiuksiani hyvin, mutta ne olivat liian sähköiset ja osoittivat ylöspäin. Päätin laittaa hiuksiini vähän hiuslakkaa, jos se auttaisi asiaa. Katsoin itseäni minun kokovartalopeilistäni, kerrankin olin tyytyväinen siihen miltä näytin. Kävin vielä pesemässä hampaat. Menin alakertaan ja tein itselleni voileivän ja smoothien. Istahdin pöytään syömään ja katselin samalla ikkunasta ulos. Äitini tuli keittiöön "no oletkos löytänyt jo uuden kaverin?" hän kysyi. " En vielä, mutta menen tänään koulun jälkeen sellaseen bändikerhoon niin sieltä ehkä löytyy kaveri" sanoin hymyillen. Äiti hymyili minulle takaisin ja sanoi lähtevänsä töihin. Hyvästelin äidin ja aloin lähteä kouluun.

Saavuin koulun pihalle ja koulun kellot soivat. Nyt mulla olisi historiaa enkä jaksaisi kuunnella yhtään mitään nyt. Kävelin historian luokkaan ja istun taakse. Eteeni istui eräs Matias ja hänen kaverinsa Elmo. He katsoivat mua vinoon ja Matias sanoi " Luuletko oikeesti et sul ois johonki mahkui?" " No jep, sun hiukset on rasvaset ja noi vaatteet hyii, meinaan oksentaa ku ees nään sut" Elmo jatkaa. Koitan olla kiinnittämättä heihin huomiota, se on erittäin vaikeaa haluaisin vain vetää noita molempia turpaan. Onneksi opettaja tulee ja tunti alkaa. En jaksa yhtään keskittyä tunnilla ja suurin osa tuntia menee selaten  ig: tä.

  Välkkä alkaa ja menen istumaan ulos penkille. Välkällä Matias ja Elmo tulee luokseni. "Luuletko et ne juntit päästää sut bändikerhoon, ethän sä ees osaa soittaa mitään" Elmo ilkkui. " Kyllä mä osaa" sanoin takaisin aika hiljaisella äänellä. "Oho osaatko puhuu, en tiennykkää" Matias huomautti. "Joo kyllä osaan, mut en vaan puhu niille kelle en haluu" sanoin. Matias alkoi vihastua ja läpsäisi minua poskelle tosi kovaa. Matias ja Elmo lähtivät hyvä niin. Poskelleni valui kyynel, enhän minä nyt näin heikko ole mietiskelin itsekseen. Tai ehkä olenkin, minua alkoi ahdistaa ja sain paniikkikohtauksen, kuinka noloa. Aloin tärisemään ja itkin, yksi poikaporukka alkoi lähestyä minua. Minua pelotti sillä luulin, että he hakkaisivat minut, mutta he tulivatkin kysymään vointiani. Kun nostin päätäni nähdäkseen heidän kasvot, tajusin että ne olivat ne bändikerho tyypit. "Mitä on tapahtunu" kysyi se söp.. eiku siis se suunnilleen mun pitunen brune. " mm no ei mitään ihmeellistä" sanoin ujosti. " Sun nenästähän vuotaa verta ja sun toinen poski on ihan punanen" se lyhyt brune sano. En ollut ees tajunnu et mun nenästä tulee verta. "No mun kaks luokkalaista kiusas mua ja löi" sanoin. (välituntikello soi)
"Ooks nyt varmasti ihan ok" kysyi joku pitkähiuksinen blondi kysyy. "Joo kyl mä oon, kiitos" sanoin ja lähdin koulun oville päin.

---------------------------------------------------
Täs oli nyt tää toka osa ja täs ei nyt viel hirveesti tapahdu mut kyl sit koht alkaa tapahtuu jotai. Ja yritän nyt tehä näit aktiivisesti. Toivottavasti tykkäätte<3

Sanoja: 459

 mitä mielessä? Oleksi&lt;3Where stories live. Discover now