9.

296 14 0
                                    


Olli:

Senja oli ollut meillä ehkä 2 tuntia ja oli nyt aikeissa lähteä. ( ja siis Ollin vanhemmat on tässä ny eronnu ja Senja asuu niitten iskän kaa ja Olli asuu niitten äitin kaa) Menin saattamaan Senjan ulos, koska isämme tuli hakemaan Senjaa. Isämme odotti autossa ja kun huomasi minut hän nousi autosta ja tuli halaamaan minua. Halasimme pitkään kunnes isäni sanoi, että hänen ja Senjan pitää nyt mennä. Sanoimme vielä heipat ja lähdin takaisin sisälle. Istuin sohvalla enkä jaksanut tehdä oikeastaan mitään,mietin vain mitäköhän Aleksi tekee tällä hetkellä. Kello oli jo 21.15 joten menin jo sänkyyn. Katsoin vielä hetken puhelinta ja päätin laittaa Aleksille viestiä.

Aleksi:

Olin tosi vihainen ja surullinen mikään ei onnistunut ja olin vain kaikkien tiellä. Voisin tappaa itseni, mutta entä Olli. Päätin jättää itsemurhan ainakin toistaiseksi pois mielestäni. Olen niin hajalla, makaan huoneeni lattialla ja tuijotan kattoa. Kuulin, että joku laittoi viestin minulle ja nousin seisomaan. Yhtäkkiä kuitenkin maailma sumeni silmissäni ja horjahdin taaksepäin. Tämä meni kuitenkin nopeasti ohi. Olin kokenut tuon ennenkin, kun olin noussut liian nopeasti ylös. Kävelin puhelimelleni ja näin viestin olleen Ollilta.

(Ollin ja Aleksin keskustelu)

Olli❤

Olli❤: koska sä tuut huomenna?
Minä: No koska sulle käy?
Olli❤: mul ei oo huomenna mitään eli ihan millon vaa
Minä: ok no tuun sit joskus 12
Olli❤: ok!!

Olin onnellinen edes joku välitti minusta. Tai en siis tiedä ehkä Olli vain huijaa minua, mutta en usko. Hän on niin ihana ja komea miksi hän huijaisi minua. "No varmaan vittu ku mä olen mä" huusin vähän kovempaa mitä ensin luulin huutavani. Päätin vain mennä nukkumaan, koska halusin huomisen tulevan nopeampaa.

(Timeskip 2.00 yöllä)

Aleksi:

"Hhh h hh" heräsin kauheasta painajaisesta. Entä jos Olli vihaa minua ja tappaa minut tai viiltää mulle haavoja tai tai tai. Nukahdin uudellen, koska olin varmaan niin väsynyt.

(Timeskip aamu)

Olli:

Heräsin äsken kello on 9.54 ja otin puhelimeni yöpöydältä. Selasin hetken Ig: tä ja snäppäsin bändiläisille. Snäppäsin kaikille muille paitsi Aleksille saman kuvan. "Äh ei tää kuvan ottaminen vittu onnistu" sanoin aika kovaan ääneen. Otin ihan kauhean kuvan ja se vahingossa lähettyi Aleksille. "Voi vittu" kirosin. Jos poistan kuvan Aleksi voi luulla jotain muuta kuin vain, että olin ottanut huonon kuvan, joten unohdin koko kuvan ja päätin mennä tekemään aamupalaa. Söin kaksi leipää ja join lasillisen appelsiinimehua.

Syönnin jälkeen päätin mennä valitsemaan vaatteet. Vaatteiden valitseminen on aina ihan kauheaa, koska jos on jotkut kivat vaatteet jotka sopii yhteen (niinku siis housut ja paita) niin sit ne on aina eri aikaan pesussa. Päädyin valitsemaan harmaat lökärit ja jonkun hupparin. Katsoin kelloa, kello oli 11.17 joten Aleksi tulisi ehkä noin tunnin päästä. Päätin mennä katsomaan sohvalle Netflixiä.

---------------------------------------------------

Sanoja: 438

Sori et eilen ei tullu osaa ku olin mun kaveril yötä.

 mitä mielessä? Oleksi<3Where stories live. Discover now