Kiitos yli 700 lukijaa!!<33Aleksi:
Minun pitäisi lähteä Ollille noin puolen tunnin päästä. Ei yhtään huvittaisi mennä, mutta jos en mee nii Olli alkaa varmaa epäilee et onks kaikki hyvin. Miks Ollin pitää olla niin kiinnostunut kaikesta se kyselee ja tiedustelee koko ajan. Mulla on niin ristiriitaiset tunteet Ollia kohtaan. Eikä asiaa myöskään yhtään auttanut, että huomenna olisi koulua ja joutuisin taas Matiaksen ja Elmon kiusaamaksi.
Aloin kävelemään Ollille päin.
Olin niin ajatuksissani, että törmäsin matkalla johonkin tyyppiin. "Anteeksi" sanoin vähän pelästyneenä. "Ei se mitään, hetkonen ooksä Alex Mattson?" Tuo tyttö kysyi. "Joo oon mä" vastasin. "Saanko yhteiskuvan?" Tyttö kysyi. "Tietysti" vastasin, vaikka ei tehnyt yhtään mieli jaella mitään vitun yhteiskuvia. Otin tytön kanssa yhteiskuvan ja videon. Sanoimme vielä heipat ja lähdin jatkamaan matkaani Ollin luokse.Hetken päästä näin jo Ollin vilkuttamassa minulle niiden pihalta. Kävelin Ollin luokse. "Kauan oot oikeen seissy tääl?" Kysyin tuolta brunelta. "Noh ehkä joku 10 min" tuo vastasi. "No mennäänkö sisälle ku täs alkaa olee vähän kylmä?" Kysyin. "Joo" Olli vastasi.
Olli:
Olin siivonnut kotiani oikeastaan koko aamupäivän. Avasin oven ja päästin Aleksin ensin sisälle. Aleksi otti kenkänsä pois ja laittoi takin naulakkoon. Tein samoin ja menimme istumaan sohvalle. "No mitä sä haluisit tehdä?" Aleksi kysyin. "No voitais vaik kattoo joku leffa?" Sanoin kysyvään sävyyn. "Joo vaikka" tuo vastasi. "Valitse sä vaik leffa nii mä käyn hakee herkkui" sanoin. "Mm ok" tuo vastasi. Otin keittiön kaapista sipsiä ja karkkia sekä kaadoin limsaa laseihin. En oikein saanut kannettua kaikkea kerralla joten päätin ottaa tarjottimen. Asettelin kaiken siististi tarjottimelle, sipsit ja karkit olin lajitellut kulhoihin.
Aleksi:
En osannut päättää leffaa. Selailin vain jotain leffoja Netflixistä ja Olli tuli olohuoneeseen tarjottimen kanssa. En ollut päättänyt vielä leffaa. "Olli voisiks sä päättää leffan ku en osaa ite päättää" kysyin. "No ok" tuo vastasi. Olli valitsi kauhuleffan, varmaan koska muisti että pelkäsin kaikkea niissä ja halusi vain pilkata mua siitä. "Eei Olli sä tiiät et vihaan kauhuleffoi" sanoin. "Voit tulla mun vieree nii sul on turvallisempaa" Olli sanoi. "Mm ok" vastasin ja menin Ollin viereen sohvalle.
Leffa alkoi ja heti alussa tuli pelottava kohta ja hypähdin oikeesti varmaan puol metrii ilmaan. Olli otti minut halaukseen. "Älä pelkää se on vaan elokuva" hän rauhoitteli. "Nomutkun seon pelottava" sanoin aika hiljaa. Olli naurahti ja siirsi katseensa taas leffaan. Mäkin päätin katsoa elokuvaa, mutta se taisi olla virhe sillä seuraavaksi tuli taas joku pelottava pelle, joka täytti koko ruudun. "Äää" kiljahdin ja hypähdin taas ilmaan. Kuitenkin, kun hypähdin en palautunut samaan kohtaan vaan Ollin syliin...
---------------------------------------------------
Sori on ollu vähän taukoo ku ei oo ollu motii tehä tätä. Mut nyt sain taas yhen osan valmiiks. Näitä ei varmaan tuu enää yhtä aktiivisesti ku on alkanu ny koulu ja harrastukset. Toivottavasti ymmärrätte, koska mä haluun panostaa kouluun ja mul on harrastuksii 5 kertaa viikossa.
Sanoja: 462
YOU ARE READING
mitä mielessä? Oleksi<3
FanfictionUusi kouluvuosi alkaa. Miten käy, kun ylä-asteen bändikerhoon tulee uusi tulokas Aleksi. ( ja nyt sovitaan, et tässä tarinassa Ale on 7lk, Olli, Niko ja Tommi on 8lk ja Joonas ja Joel 9lk) ja tää on mun omasta päästä keksitty tarina!!