Olli:Katsoimme leffaa ja yhtäkkiä kuulin tuhinaa vierestäni. Aleksi oli nukahtanut ja nojaa olkapäähäni. Hän on kyllä söpö, kun nukkuu ajattelin. Taino onhan Aleksi muutenkin söpö siis en kestä.
Joel:
" Olli mitäs sä Aleksia kattelet😏" Joel kysyy. Voi paska nyt se sit huomas ku katoin Aleksii ja ei osannu pitää turpaansa kiinni. "N-no siis ihan katoin vaa" Olli vastasi. "Olli tykkää Aleksista!" Joel huutaa. "Vittu Joel se turpa kii" Olli sanoi. "Uuu Olli aijoks iskee!" Joonas kiinnostu asiasta ja huusi. " No vittuku ei toiseenkaa voi normaalisti kattoo ja heti ollaan sanomassa et tykkää siitä" Olli yritti puolustaa itseään. " Ai normaalisti toi katse oli kaikkee muuta ku normaali" Joel huomautti. " Nyt mulle vittu riitti!" Olli raivostui. Olli meni eteiseen, veti kengät jalkaan ja takin päälle, Olli lähti studiolta ovet paukkuen.
Aleksi:
Tunsin kuinka pääni tipahti ja heräsin, kun ovi paiskattiin kiinni. "Noni heräsithän sä" Niko sanoi. " Mitä tapahtu minne Olli meni?" Kysyin vähän huolestuneena. " Se suuttui ja lähti" Joonas huikkasi ja meni vessaan. " Mitä minne lähti?" Kysyin jo enemmän huolestuneena. " Ei tiietä se vaan lähti sanomatta mitään" Tommi sanoi. " No mä lähen ettii sen" päätin. "Uuu cc!" Joel huudahti. " että mikä oli" kysyin. " siis cc eks tiiä?" Niko kysyi. "Siis tiiän mut kui te sen mulle sanoitte" kysyin ihmeissään. " No äh unoha" Joel sanoi. "Öö ok" sanoin ja laitoin kenkäni jalkaan. " moikka meen ny ettii sen Ollin" huikkasin ja lähdin ulos.
Minne Olli olis voinu mennä, hämmästelin. Päätin lähteä etsimään Ollia hänen kodistaan. Olin kävellyt nyt ehkä 10 min ja näin jo talon missä Olli asui. Pimpotin Ollin ovikelloa eikä kukaan tullut avaamaan. Päätin soittaa Ollille ja Olli vastasi. " Moi missä oot?" Kysyin Ollilta. "Kotona kui nii?" Olli vatsas." No oon sun ovella ja pimpotin ovikelloo mut et tullu avaa" vastasin ihmeissään. "Luulin et oot joku Joonas" Olli sanoi. "Ok mut voitko ny tulla avaa tän oven?" Kysyin. " Joo venaa" Olli sanoi ja lopetti puhelun.
Olli avasi oven ja päästi Aleksin sisään. Olli istui sohvalle ja menin hänen viereen. "Meidän pitää puhuu" sanoin. "M-mistä muka?" Olli yritti. "No kun lähin muitten luota niin Joonas vaa huus perään et cc" sanoin rauhallisesti. "Vitun Joonas" Olli sanoi hiljaa, mutta kuulin sen. "No miks lähit studiolta" yritin vähän vaihtaa aihetta pois Joonaksesta. Olli jäi vain tuijottamaan seinää eikä puhunut minulle mitään. Olli havahtui, kun heilutin kättäni hänen kasvojen edessä. Hänellä on niin täydelliset kasvot, ajattelin. "Aa joo mitä" Olli sanoi. "Niin siis kysyin et Miks lähit studiolta" kysyin katsoen Ollia, joka tuijotti omia käsiään. "Eikai oo sattunu mitään vakavaa?" Kysyin jo huolestuneena. "Mikset sä vastaa mulle" aloin jo olla epätoivoinen.
---------------------------------------------------
Sanoja: 431
KAMU SEDANG MEMBACA
mitä mielessä? Oleksi<3
Fiksi PenggemarUusi kouluvuosi alkaa. Miten käy, kun ylä-asteen bändikerhoon tulee uusi tulokas Aleksi. ( ja nyt sovitaan, et tässä tarinassa Ale on 7lk, Olli, Niko ja Tommi on 8lk ja Joonas ja Joel 9lk) ja tää on mun omasta päästä keksitty tarina!!