Adınız: Cho Callie
Yaşınız: 16
Görünüşünüz:
Özgünlüğünüz: Ruh çalma.Ruhu olan bir şeyi öldürdüğünüzde o ruhtan besleniyorsunuz ve güç topluyorsunuz. Tek güç toplama yönteminiz bununla sınırlı değil. Üvey babanız Marcus'un özgünlüğünüze güç vermesi için özel olarak ürettiği "ışıltı" adında bir madde var ve bununla da gücünüzü toplayabilirsiniz fakat ruhtan beslenmek en iyi yoldur.
Işıltı:
Sol kolunuzda özgünlüğünüz çıktıktan sonra kendi kendine oluşan sarmal bir dövme var. Ne zaman ruhla beslenseniz, vücudunuza ışıltı enjekte etseniz veya gücünüzü kullanmaya başlasanız kolunuzdaki dövme ve gözlerinizdeki iris pembe bir ışık gibi parlamaya başlıyor.
Eğer çok fazla ruhla beslenip gücünüzün sizi ele geçirmesine izin verirseniz adeta canavara dönüşürsünüz.
•
Bombalar ve silahlarla uğraşmaya bayılıyorsunuz. Kendi silahlarınızı ve bombalarınızı yapıyorsunuz.
Babanız gizli bir villiandı ve siz 5 yaşındayken çalıştığı örgütte daha da yükselmek için ona verilen bir görev üzerine kahraman olan annenizi öldürdü. Ardından sizi de bir villian olarak büyütmek için götürmeye çalışsa da başarılı olamadı. Adam öldürmenin zevkini fark etmenizi ve özgünlüğünüzü keşfettiğiniz ilk anı yaşamanızı sağlayan kişi babanız oldu.
Marcus adında o örgütle anlaşması olan adam bunu duydu ve bizi evlat edindi. Kendisi Yakuza adlı büyük bir alt şehir örgütünün kurucusuydu ve topluluğu dışındaki villianların sonunu getirmeye veya onları dolandırma uğruna çalışıyordu. Bunu bu küçük çaresiz kızı gördüğünde yapmaya başlamıştı. Yakuza Örgütüne ise bu konular hakkında katı kurallar koymuştu. Kuralları çiğneyen ölüyordu.
Dışarıdan çokça şirkete sahip zengin bir iş adamı gibi gözüken Marcus'un asıl kişiliğini sadece Yakuza topluluğu ve biz biliyoruz.
Marcus bizim kahraman olup villianların kökünü çürütmek istediğimizi öğrendiğinde Yakuza'dan olan, pro kahraman Kaden'ın bizi UA lisesi için önermesini sağlamıştı.
•
Marcus:Kaden:
•
Merhaba, bu yazdığım ilk kitap olmasa da yayınladığım ilk kitap bu yüzden kitap hakkında önerileriniz varsa yazmaktan çekinmeyin.
Belki bazıları anlamıştır, bu kitabın kurgusunu arcane adlı diziden esinlenerek yaptım fakat dizideki olay örgüsü ve buradaki olay örgüsü farklı olacak.
Koyduğum resimdeki kız yani baş karakter tam kafamda canlandırdığım gibi değil ve çoğunuz kendi oc'sini düşünmeyi tercih edebilir fakat baştan söyleyeyim dış görünüşümüz kitapta geçecek.
Yazım hatalarım olursa kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JINX (Bakugou x Reader)
FanfictionTakip etmekle görevlendirildiğiniz bir oğlana aşık olacağınızı kim bilebilirdi ki?