25. Kapitola - 1. června

3.1K 117 22
                                    

Pátek 1. června


Uuuuuuuuu.

Vskutku, stupidníku, vskutku.

Nevěřila bych nikdy, že tohle řeknu, ale, slet nedávných událostí (oukej, oukej) (zastavím to, než bude pozdě) (události se neslétávají, upřímně?) (jakožee) (ani nevím, jak na tohle někdo vůbec přišel?) („Ha! Pohleďte, tam nahoře! Na nebi! Ptáci! Slétávají se! A... Hmm... Nepřipomíná-liž mi to něco? Jako kdyby... Ale ano! Slétávají se jako... jako UDÁLOSTI! ACH ANO! Ptáci se slétavají jako události smiřte se s tím zaveďte tuto frázi nezpochybňujte její pravdivost zaveďte ji okamžitě to udělejte sbohem.") (...), nicméně, slet pokud-si-pamatuji-nijak-neokřídlených událostí mne donutil přemýšlet (...) (přemý-) (cože?) (počkat) (to bude asi nějaká chyba?) a došla jsem až k názoru, jaký to náročný život musí mít vdané ženy! (...) (aha) (ne, nebyla to chyba, opravdu proběhlo přemýšlení)

Ale vskutku! Není to vůbec lehké, být ženuškou! A nikdo to nikdy neuzná.

Jenže, člověk si sotva odpočine! Vždyť si to jen představte! Neustále okolo svého manžílka obletovat (opět to létání) (argh), trávit s ním každou chvilku. Být neustále upravená. Neustále milá. Neustále duchem přítomná. Neustále k zulíbání. E, teda - neustále k [doplňte výraz]. (PARDON) (někdy jsou mé nevhodné myšlenky rychlejší než má ruka spravedlnosti, která by jinak samozřejmě nikdy nedopustila, aby se tak ohavná slova dostala na posvátnou půdu tohoto stupidníku) (hayáá užažáá uaauaaa yanhaa) (pardon) (pouze jsem opěvovala svátost této země) (nyní můžeme pokračovat) Být pořád na nohou. Cupitat sem a tam po jeho boku. Vskutku honička!

Možná se ptáte (ANO PTÁTE SE JÁ VÁS SLYŠÍM SLYŠÍM VÁS LALALAALALALALALAL), jak jsem na toto přišla? Víte (ne, nevíte nic) (hlupáááciiii), na toto překvapivé zjištění jsem přišla kvůli tomu, že já sama jsem teď tak trochu v podobné, časově a fyzicky náročné pozici. Co to je za pozici? (JSEM MOC RÁDA ŽE SE PTÁTE HAAhaHAHhahHahAH) Tedy, pokud se vám ještě nedoslechlo, (což pokládám za nemožné, protože drby se po naší škole šíří přímo nezastavitelnou rychlostí) (i rychlost světla se před naší školou stydí a tak se nám vyhýbá) (ne) (vážně) (doslova se nám vyhýbá) (proto je naše škola zahalena v jakési kupoli temnoty) (je to jako vstupovat do záhrobí a máte pocit, že již nikdy neuvidíte světlo a nebudete nikdy šťastní) (nebo, alespoň to působí, jako by se ocitala v nějaké černé díře, která z vás vysaje všechnu radost) (nebo je to možná jenom tím, že škola je prostě na nic) (každopádně, proto se naší škole říká Dům běsu, hrůzy, nevyslovitelného hororu, nepředstavitelné příšernosti, obludnosti, nekonečnosti a všudypřítomného šílenství) (nebo, pro zkratku, DBHNHNPONVŠ) (ano, někteří argumentovali, že ten název je až příliš dlouhý a nebo že ta zkratka je k ničemu, protože se špatně vyslovuje) (ale) (pche) (dobře, nikdo takhle neargumentoval, protože tak naší škole nikdo neříká) (já jí tak říkám) (ano, já jsem nikdo) (každopádně, myslím že ta přezdívka je pochopitelná) (nicméně) (pryč od tématu proč nemáme v naší škole osvětlení) (...) (u nás se fámy šíří rychlostí stejnou jakou se k nám všem blíží děsivé skandinávské mrazy) (jakou se přibližuje doba, kdy nám Prostí budou vládnout) (jakou se nehlasně blíží Švédi k vašemu zapalovači, který máte schovaný v tašce, aby ho nenašli rodiče, ale oni, ano, oni ho cítí) (proto jsou Švédi nejhorší rodiče) ((teda, asi..?)) ((...)) ((jakože, nedělám zrovna statistiky nebo tak)) (koupíte si jako každé druhé nezbedné, rebelské, yolo dítě cigarety? smůla, mají vás) (oni totiž cítí potenciální teplo, které z nich v budoucnu bude vyzařovat) (ano, tak moc jsou vycvičení) (nedejšvédskýbože, zapálíte si cigaretu? bum, mají vás) (vyženou vás za trest z vyhřátého iglú na nesnesitelný skandinávský mraz bez losího kabátce) (ano) (řekla jsem bez losího kabátce) (já vím, já vím) (a, švédskýbože, zapálíte si svíčku?!?!... to jste mrtvý) (mrtvý) (na tohle mají zákony) (Nikdo nezapálí zšvédskýbůhdarma jakýkoliv zápalný předmět - tedy ani přítele svého, či matku svou - neboť plýtvá-li se švédskýbožskými dary, které zahřívají náš národ, vymřeme a to světu udělati nemůžeme... protože úžasní jsme a co dělali by bez nás) (Zákoník země Švédské, dříve známé pod jménem země Prostých, strana 1483, článek 11, odstavec 3, paragraf 50) (ani se neptejte, co se stane, když si uděláte táborák) (uuu) (jenom ta představa je nesnesitelná) (nikdy nedělejte táborák) (nikdy) (tam smíte užívat zápalné věci jen ve vymezený čas a pak tam taky mají Svátek tepla, myslím že je 30. února, nebo tak) (a ten den si můžou všichni zapálit co jen chtějí a je to jediný den v roce, kdy je kvůli všemu tomu ohni venku takové teplo, že můžou chodit jen ve svých rosomáčích kabátcích a jediný den, kdy je Švédsko turisticky aktivní, protože tam na ten den jezdí hodně turistů se vykoupat v roztátém sněhu a tak) (je to vcelku veselé) (nicméně) (dost o mých znalostech o Švédsku a jeho tradicích a kultuře) takže jste o té věci, kterou jsem se chystala říct, než se stalo všechno to nahoře a všechny ty závorky a otazníky - je mi to líto, ne, není - už určitě alespoň slyšeli, jakkoliv neuvěřitelná tato zpráva musela být. A že musela být sakra neuvěřitelná, ano, ano, já jsem tím občas také překvapená, chci říct, pořád, takže pokud se mě na to někdo náhodou zeptá, tak moje reakce je „Cože?!?!?! Co? Ne? Wtf? Jak tě to nap- aha, jo, vlastně. Jo. Promiň. Jo." ale ano, vše potvrzuji, cHODÍM S JEHO ŠVÉDSKOSTÍ DEVEM STIELLEM!!!! (U-ts. U-ts. U-) (tohle ani není novinka) (vážně, Sam) (tohle jsme řešili dost velkou část minulého zápisu) (notak)

Stupidní deník nudné SamKde žijí příběhy. Začni objevovat