Taehyun's pov
-"Дүү минь дээ, найрах арга чинь буруудаад байна. Өдөөд байлгүй догдлуулах хэрэгтэй. Сүбин ч бас үнэхээр хатуу байсан. За тэгээд амжилт, аан бас хурдан өөрийн болгож ав. Тэгэхгүй бол би энэ хоёрыг ах дүүс гэдэгт нь эргэлзээд байна, галзуурах нь."
Өчигдөр ёнжүн ахтай хамт гал тогоонд байхад хэлсэн үг нь ийн бодогдлоо.
Догдлуулах аа? Яаж? Би тэрийг чинь чадахгүй шүү дээ? Хүмүүс хүний зүрхийг нь догдлуулдаг бол би харин хөлийг нь доглуулж л чадна.Өнөөдрийг яаж өнгөрөөнө дөө. Сүүлийн үед амралтын өдрийг үзэн яддаг болж.
[Author's pov]
Бор үстэй хүү өөрийн хайртай хүнтэйгээ улзах шалтаг хэрхэн гаргах тухай өдөржин бодсон ч өнөөх өдөр нь бараг л дуусч байлаа.
-"угаасаа орой болчихсон юм чинь маргаашыг хүлээгээд зүгээр л зурвас бичихээс" ийнхүү бодон утсаа уван орон дээрээ үсрэн уналаа.
-"бомгюхан минь сайн уу?"
-"юу хийж байна?"
-"өнөөдөр надгүйгээр уйтгартай байв уу?"-"үнэхээр сайхан байлаа"
-"намайг санаж байна уу?"
-"яагаад чамайг санана гэж?"
-"ингэхэд тэр сүбин гэдэг хүн чинь чиний ах мөн юм уу? 🤨
-"чамд ямар хамаатай болоод ингэж асуугаад байгаа юм?"
-"нээрээ чи удахгүй минийх болно!"
-"уйдаж байхаар хичээлээ хийгээч"
-"үгүй бол чамайг тэр сүбинд алдчихаж магадгүй"
-"надаар битгий зугаагаа гаргаад бай!"
-"чи угаасаа ирээдүйд миний найз залуу болох болно !"
-"бага мөрөөдөөрэй"
-"чи надад сайн л байсан биз дээ"
-"больсон гэж хэд хэлэх юм бол?"
-"минийх болохгүй л бол үлдсэн бүх насаараа хэлэх болно"
Seen
Хэдий ингэж муухай аашилж байгаа ч дотроо дахиад л горьдлог тээсэн бяцхан оч үүсэн хэвтэх хүү.Үнэндээ хоёр талд нэг нэгнийгээ мөрөөдөн нэг нь нэг алхам урагшилахыг хүссэн ч нэг нь шархалахаас айн ойртуулахгүй.
Sunne
Үнэндээ л хог болоод байна аа цк цк 🤦♀️
Бодоод байсан unceasing love-ийн тэгю хэсэгтэй нь адилхан ч юм шиг. Гэхдээ энэ бол бодит явдлаас сэдэвлэсэн хх. 🤧😐🤦♀️