2

70 4 0
                                    

Κατια:Ακουω την κόρνα και αρχίζω να Νοιώθω καπως περιεργα...αγχωθηκα;;Αποκλειεται

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΑΓΧΩΘΗΚΕΣ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΚΟΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΡΟΥ!

Απο τις σκέψεις μου με εβγαλε η δευτερη κόρνα που ακουστηκε μαζι με εναν Άρη να μου φωναζει....
Άρης :ΘΑ ερθεις παιδακι μου ή να φυγουμε;
Παναγια μου!!!Ποτε εφυγε και μπηκε στο αμαξι του ;; Ηθελα να κατευθυνθούμε μαζιι προς τον κακο λύκο εννοωω εε τον Αλεξ....

ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΥΣΚΑ ΣΟΥ ΜΟΝΗΗ

Μα δεν θελω... μου αρεσει η φούσκα μου, ειναι ζεστη με αγαπη χωρις κινδύνους και φοβο.
κατια:Ερχομαι ξέχασα την τσαντα μουυυ
(Πεταω μια δικαιολογία και τρεχω εξω)
Μπηκα στο αμαξι και ξεκίνησε με την μια ο Αλεξ να οδηγεί χωρις να πει τιποτα... οπως σας ειπα και πριν αυτο κανει παντα απλα αδιαφορεί...

ΣΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ
ΜΩΡΗΗΗ ΞΥΠΝΑ

Τι;;;; Οντως;; Ξαφνικα τον βλεπω να με Κοιτα και να δημιουργεί ενα λοξό χαμογελο και να γλείφει τα χειλια του.

ΤΑ ΖΟΥΜΕΡΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ

Ενταξει Ενταξει τα ζουμερά...Ελεος
Αλεξ:Μαλακα Άρη Βαριεμαι τοσο πολυ να παω σχολειο Αλλα ευτυχως εχω και τα κοριτσια μου για να με κρατάνε σε φορμα!
Εκείνη την ωρα πνίγηκα με αυτό που ακουσα και αρχισα να βήχω ,σαν ηλιθια που ειμαι Φυσικα.(Νερακι ρε παιδια κανεις..;;;Τι Οχι...;;)

ΑΜΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΒΗΞΕΙΣ ; ΠΙΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΕΣ !

Αλεξ:Τι εγινε μικρη; Σε πειραξε κατι;;Ααα ξεχασα πως εσυ σαν μικρο αθώο κοριτσι δεν εισαι συνηθισμένη σε τετοιες κουβέντες.

Πωωω Σκατα με κοροϊδεύει κιολας ,σκεφτείτε οτι στην σκατοφατσα του δημιουργήθηκε ενα λοξό γελακι....παει νομιζω εγινα κοκκινη.. Οχι ψεματα δεν νομιζω ,αυτο εγινε ..

ΑΜΑΝ ΡΕ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙΣ....

Ανασταση πρωτη φορα Χαιρομαι τοσο πολυ που αντικρίζω το προαύλιο του
Σχολειου!

ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Σκασε μαρη...για ποτε βγηκα απο το αμαξι και έφτασα στο κτήριο ουτε Εγω το καταλαβα...

Μετα απο λιγο αντικρίζω απο μακρια ενα τούβλο Οχι χαζο Οχι δεν ξερω πως να την χαρακτηρίσω..ναι παιδια η κολλητη μου η Μαρια. ειναι πιο ψηλή απο εμενα και τρωω αρκετο δούλεμα..😅Αν εξαιρεσεις το υψος στα υπόλοιπα...τα ιδια Σκατα ειμαστε.Βλέπετε  ειναι κολλητές και οι μαμαδες μας με αποτέλεσμα να την εχω στα ποδια μου απο πολυ μικρη ηλικία....Ναι παιδια ..και Εγω με λυπαμαι😂

Μαρια : ΨΗΛΗΗΗ
Κατια:ΚΟΝΤΗΗΗΗ

Τρεχει προς τα πανω μου, ευτυχως σταματάει αποτομα και με παίρνει αγκαλια. Ωρες ωρες την φοβαμαι Αμα της γυρισει θα τις φαμε ολοι ,Αλλα οπως σας ειπαα τα ιδια Σκατα ειμαστε οποτε αντίστοιχα νοιωθει το ιδιο για εμενα😅.

His addiction Où les histoires vivent. Découvrez maintenant