14

47 2 0
                                    

Απο τις σατανικές μου σκέψεις με διέκοψε ο αρκετα γοητευτικός μπάρμαν....

Μπάρμαν:Εισαι ετοιμη κουκλα...ειναι κερασμένο απο εμενα (μου ξανα εκλεισε το ματι)
Κατια:Σε Ευχαριστω πολυ...

Του λεω και του χαϊδεύω το χερι...για να του ανταποδώσω την χειρονομία με το ματι φυσικα

ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..

Χαχαχαχ ειμαιιιιι

Για ακομα μια φορα Νοιώθω οτι  καποιος με παρακολουθεί...Νοιώθω τα καυτά γαλανά του ματια..να με καίνε και ας μην τα κοιταω..

Οσο δυσκολο και αν ειναι... αποφασίζω να πλησιάσω το τραπεζι μας και να συνεχισω εκει το ποτο μου.

Αυτο που ειδα για ακομα μια φορα οταν έφτασα στην θεση μου με σόκαρε....ΘΕΤΙΚΑ
Η Μαρια με τον Αδερφο μου φιλιούνται !!!!
Μπραβο κοριτσάρα μουυυ κανεμε περιφανηηηη! Τουλαχιστον η μια απο εμας περναει υπεροχα!
Αποφασίζω να παω μονη μου στην πίστα και να χορέψω! Άλλωστε ποιος χρειάζεσαι σύνοδο οταν εχει τον εαυτο του;;;

ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟ GURLLLLL

πωωωω μην με ριχνεις και εσυυυ τωρα ανεβαινουμεεε!!!!!!!

ΚΑΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

Ενα ξένο κορμί ηρθε  αρκετα κοντα μου και ξεκίνησε να χορευει μαζι μου...
Να πω την αληθεια μου αρεσε αρκετα ... ώσπου αποφασισε  να με φιλησει...
Οταν ένωσε τα χείλι μας δεν αισθάνθηκα αυτο τον ηλεκτρισμό να με διαπερνά ,οπως με τον Αλεξ.....
Βέβαια δεν προλαβα  να νοιωσω και πολλα διοτι πριν το καταλαβω ο καημένος ειχε βρεθεί στο κρυο πατωμα του μαγαζιού  με αιματα στο προσώπο.
Ααα και απο πανω του ο Αλεξ !ωπα τι;;; Ο Αλεξ ;;
Αυτος ο ανρθωπος θα με βγαλει εξω απο τα ρουχα μου....

ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙΙΙΙ

πωωωωωωω

Τρεχω και προσπαθω να τον σπρώξω να κατέβει απο το άτυχο καημενο  ομορφο αγορι......
Ευτυχως οι φιλοι του τον ακινητοποίησαν πρώτου προλάβει να του κανει χειροτερα πραγματα...
Εμεινα να τον κοιταω και τοτε ξεκίνησε και αυτος να με κοιταει...
Οι ματιές μας ειχαν κλειδώσει, ηταν τοσο έντονες που πραγματικα ενοιωθες την φλόγα που ειχε δημιουργηθεί ......

Ειχε....ειχε νευρα το ειχα καταλαβει ... τα ματια του απο κρυστάλλινο γαλανο χρωμα ειχαν παρει την μορφή του σκούρου μπλε....
Γιατι παλι...Αφου τα ξεκαθαρίσαμε τα πραγματα ....
Διέκοψα την οπτική επαφη μας Γιατι ενοιωθα οτι πραγματικά θα μπορουσα να καω...και έτρεξα στην Μαρια....
Την παρακάλεσα να παμε σπιτι της...Εκείνη συμφώνησε και αποφασίσαμε ν παρουμε ταξι.
Σε ολη την διαδρομή δάκρυα απειλούσαν να τρέξουν απο τα μελι ματια μου...πληρώσαμε το ταξι και κλειστήκαμε στο μεγαλο σκοτεινό δωματιο της κολλητής μου.
Δεν ηταν μονο δάκρυα στεναχώριας που επιτελους απελευθέρωσα...ηταν και της απογοητεύσεις που ενοιωθα  απο την συμπεριφορα μου εφόσον ηξερα την κατασταση Αλλα δεν προσεχα..Αλλα και απο την συμπεριφορά του...δεν ειχε κανενα δικαιομα να χτυπησει καποιον που απλα περνούσε Καλα μαζι μου...
_ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΩ_

Μια ειδοποιήσει στο κινητο μου με εκανε να παγωσω...ποιος ειναι στις 5 το πρωι;

Agnwstos
~Μικρή σε 5 να εισαι εξω

Ταράχτηκα και αμεσως έδειξα το μήνυμα στην Μαρια
Σοκαριστικέ αλλα δεν μας πηρε ωρα για να καταλάβουμε ποιος ηταν......

~Αλεξ πως βρηκες τον αριθμό μου;

~Οποιος ψάχνει βρισκει μωρο μου😉

Παλι αυτη η ανατριχίλα.....
Αποφασισα να μην απαντησω παλι και να συνεχισω την ζωη μου...
Οταν για ακομα μια φορα ακουστηκε μια ειδοποίηση η καρδια μου ξεκίνησε να χτυπα πιο δυνατα......

Agnwstos
~Μην με κανεις να αρχισω να βαράω τα κουδούνια μικρη...

Την έβαψα τωρα ....και οι γονεις της Μαρίας κοιμούνται μεσα...δεν γινεται να εχουν εναν Αλεξ μεσα στο ξημέρωμα να τους χτυπαει τα κουδούνια...
Κατια:Θα πάω !!!
λεω διστακτικά ...αλλά δυνατα στην κολλητη μου η οποια έγνεψε και με φιλησε για καλη τυχη...

Θα την χρειαστώ......

His addiction Where stories live. Discover now