Μολις βγηκα εξω απο το σπιτι,αντίκρισα εναν Αλεξ να με καίει για αλλη μια φορα με το βλεμμα του...
ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΤΟΣ....
Δεν ειναι η ωρα τωρα Νούλα!!
Αμεσως εβγαλε ενα κουτάκι απο την τσέπη του και τοποθέτησε ενα τσιγαρο στο στομα του...
Δεν ηξερα τι να πω ή τι να κανω. Ετσι αποφασισα να παραμείνω σιωπηλή,
μεχρι να παρει ο ίδιος την απόφαση να μου μιλησει...
Η ωρα περνούσε τοσο βασανιστικά ..
καθε λεπτο που εφευγε,επαιρνε μαζι του καθε μου ελπίδα για να σταματησω να εχω συναισθήματα γι'αυτον τον κενο συναισθηματικά ανθρωπο.....ΟΥΨ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΜΑΤΑ;
Τα μόνα ΣΥΝΑΙΣΘΜΑΤΑ που εχω για αυτον τον ανρθωπο ειναι η απογοήτευση και ο θυμός!
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ
Μα μα μα ......δεεν λεωω.....
Η σιωπη που επικρατεί..πραγματικα τρυπάει περισσοτερο τα αυτιά μου..παρα η ιδια η βαβούρα.....
Δεν αντέχω αλλο αυτην την κατασταση...δεν μπορει να καταλαβει οτι ολο αυτο ειναι ψυχοφθόρο;ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΤΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ...
Φυσικα και δεν νοιάζεται ...Εγω καθομαι και καίγομαι περιμένοντας απλα να ανοιξει αυτα τα υπεροχα διαβολικά χείλι....και να μου πει τον σκοπο την συνάντησης μας...
Κατια:Συγχαρητήρια Αλεξ ,καταφερες παλι να γινει το δικο σου... (Του ειπα με ειρωνικο υφος καθώς αρχισα να χτυπαω και τα χερια μου αντίστοιχα )
Το βλεμμα του εγινε πιο σκληρό Αλλα δεν ειπε παλι τιποτα..
Κατια:Με εβγαλες εξω απο το σπιτι με το ετσι θελω, νομιζω μου οφείλεις μια εξήγηση ...
Αντι ομως να μου απαντησει απόφασισε να τοποθετήσει αλλο ένα τσιγαρο στο στομα του...
Γιατι με βασανίζει έτσι;;;
Νοιώθω τοσο ψυχικά αδύναμη που δεν εχω αλλες αντοχές ....
ΚΑΙ ναι για ακομα μια φορα δάκρυα απειλούν να κυλήσουν στο απαλό δερμα μου....Πριν προλαβω να το συνειδητοποιήσω ειχε βρεθεί σε αποσταση αναπνοής.
Επιτελους μπορώ να αισθανθώ την καυτή του ανασα,να διαπερνά και να ζωντανεύει επιτοπου ολο μου το ειναι.....
Αλεξ:Μικρη..Γιατι κλαις;
Πωω παλι απέτυχα τον στόχο μου, αφησα τα συναισθήματα μου να βγουν στην φορα, μαζι Φυσικα με εναν καταρράκτη απο δάκρυα..
Κατια:Τι σε νοιαζει Αλεξ;(απομακρύνθηκα αποτομα απο την κοντινή μας επαφή)
Αλεξ:Ωπα μικρη Ηρεμισε....
(Ειπε και σηκωσε επιδεικτικά τα χερια του....)Μας κανει και χιούμορ τρομάρα του 🙄
Κατια:Γιατι χτυπήσες τον τύπο που χόρευα μαζι; (Ειπα με σοβαρο υφος)
Αλεξ:Ποιον μωρε αυτον τον χλεχλε..;😂
Κατια:Δεν τον ξερεις κανν, Αληθεια σε τι κατασταση βρίσκεται;
Αλεξ:Ενω εσυ τον ξέρεις;;
Ξεκίνησες να τρίβεσαι και να φιλιέσαι με εναν αγνωστο,λες και ησουν καμοια του δρόμου .
Οχι τιποτα αλλο..απλα αν ειναι ετσι τα πραγματα,τοτε ειμαι πρόθυμος να σου δωσω λεφτα!!
(Δημιούργησε ενα λοξό ειρωνικο γελακι)..Δεν μπορω να πιστεψω τα λογια που βγηκαν απο το γεμάτο δηλητήριο στομα που κάποτε λαχταρούσα...
Πριν αφησω ομως τα δάκρυα μου να τρέξουν σαν ποταμι, καταφερα να του κοκκινίσω αρκετα το μάγουλο και να φυγω τρέχοντας μακρια του...μακρια απο αυτο το τέρας που αποκαλούσα δικο μου ανρθωπο.Εβγαλα τα ρουχα μου βιαστικά και αποφασισα να κανω ενα κρυο μπανιο!
Μηπως και με βοηθησει στο να μην μπορω να διακρίνω αν το νερο που κυλάει στο προσωπο μου ειναι τα δάκρυα μου ή το νερο του μπάνιου.....Οταν εφτασα στο δωμάτιο μου , τα ματια μου έπεσαν πανω σε κατι, μαλλον σε καποιον που σιγουρα δεν επρεπε να βρίσκεται εδω......
Στενάχωρο ηταν το σημερινό παρτ το ξερω..τι πιστεύεται για την συμπεριφορα του Αλεξ;
YOU ARE READING
His addiction
Teen FictionΚατια:Μεινε μακρια μου Αλεξ!(προσπαθησα να φανώ κτητική και σοβαρή Αλλα δεν εχω πλεον αντοχές) Αλεξ:Ρε μωρο μου....(ειπε και με πλησίασε αρκετα...ενοιωθα την καυτή του ανάσα να διαπερνά ολο μου το σωμα... Τι γινεται ;;;; ο Αλεξ το χειροτερο πλασμα...