Εχω φτασει στο δεύτερο τσιγαρο,εχω τοσα να της πω, Αλλα κατευθειαν το μετανιώνω !
Εγω δεν ειμαι για τετοιες παπαριες, το μονο που θελω ειναι να περναω Καλα χωρις να δινω δεκάρα για κανεναν!Ωπα.. κατι αλλαξε στο ειρωνικο υφάκι που ειχε φορέσει πριν λιγο...κλαιει;;
Μονο Εγω την καταφερνω να κλαιει συνεχεια γαμω ,την πλησιάζω γρηγορα και πλεον ειμαστε αρκετα κονταΓια καποιο γαμημενο ανεξήγητο λογο μου αρεσει αυτη η αισθηση οταν βρίσκομαι κοντα της.
Βέβαια θα πρωτιμουσα να βρισκόμουν μεσα της!!!Αλλα και αυτο προς το παρον τρώγεται!
Ας το ξεχασω αυτο Γιατι θα εχουμε προβληματα ....Απομακρύνθηκε αποτομα η μικρη..
Α τελειαα πες το ετσι κοπελα μου!!
Αφου σε νοιαζει τοσο πολυ Ο γκομενος που δεν εχεις ιδεα το ονομα του...ας σε παω να τον βρεις.Ολες τα ιδια Σκατα ειστε γαμω την πουτανα μου , καθομαι και χανω τσαμπα χρονο με μια πατσαβούρα που απλα περναει τον χρονο της στο να τρίβεται και να φασωνεσαι με ξένους και μετα Εγω σαν καλος μαλακας τους σαπίζω στο ξυλο κιολας!
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
Εε τι εγινε μολις τωρα; Με χτύπησε;
ΑΝ ΜΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ
ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΡΑΤΤΑ !Μπραβο μάλακα για αλλη μια φορα καταφερες να απομακρινεις ενα ατομο που Οντως νοιάζεται για εσενα.....
Πατησα γκάζι και πραγματικα δεν καταλαβα για ποτε βρέθηκα εξω απο το σπιτι της. Βλέπετε λατρεύω τις ταχύτητες, Νοιώθω πως επιτελους ξεφεύγω ρε γαμωτο,Νοιώθω αυτη την καυλωτικη αδρεναλίνη καθε φορα που τρεχω στην σκοτεινή άδεια πόλη...
Φυσικα εχω τα κλειδιά του κολλητού μου μαζι.Ξεκλειδώνω και ακουω νερο να τρέχει απο το μπανιο.Αυτη ειναι η ευκαιρία μου!Τρεχω και κλείνομαι στο σκοτεινό δωματιο της.
Οι Ματιές μας συναντήθηκαν για ακομα μια φορα..πω ρε πουστη παλι φοραει μονο μια κοντη πετσετα που καλύπτει ισα ισα το μικροσκοπικό κορμί που πραγματικα θελω να εξερευνήσω!
Κατια:Πας Καλα;Τι δουλεια εχεις εδω Άλεξ!Γιατι μωρε μου μιλαει ετσι; Εγω ηρθα να τα βρουμε και αυτη....
Αλεξ:Ρε μικρη Ηρεμισε (της ειπα λιγο πιο έντονα)
Κατια:Αλεξ βγες τωρα ΕΞΩ(Μου φωναξε)
Δεν παει καλα η τυπισσα !Εγω φταιω που προσπαθω κιολας..ΕΣΥ ΤΑ ΣΚΑΤΩΣΕΣ
Να την προστατέψω ηθελα γαμω!...
Σηκωθηκα αποτομα,την άρπαξα απο τα χερια και την κολλησα στον τοιχο.
Αυτά παθαίνεις μικρη οταν δεν ακους.....Αλεξ:Εμενα μωρο μου δεν θα με ξανα χτυπήσεις...καμοια δεν σηκωνει
Χερι πανω μου (της ψυθίρισε αισθησιακά στο αυτι,καθώς περιμενα να ανατριχιάσει..,ξερω οτι της αρεσει πολυ αυτο )
Κατια:Α α αλεξξ......
Αλεξ:Μωρο μου τι εγινε;Γιατι ανασαίνεις βαριά;
(επιασα καπως κτητικα το υπεροχο της πιγούνι,για να με κοιταει στα ματια)Κατια:Δ δ δεν
Αλεξ: Πριν προλάβει να απαντησει μείωσα την ήδη μικρη αποσταση που ειχαμε με ενα φιλι,ενα φιλι το οποιο μπορει να μας καταστρέψει και τους δυο..Αλλα ποιος νοιάζεται; Εγω ήδη ειμαι κατεστραμενος...
Αλλα αυτη ...αυτη δεν ειναι εχει ελπίδα να σωθεί,οσο ειναι μακρυα μου... τοτε χωρις να το καταλαβω διέκοψα την φλογερή στιγμή μας ,της ζητησα ενα ξερό συγγνώμη και έτρεξα σαν κυνηγημένος να απομακρυνθω απο πριγκίπισσα μου.
Δεν της αξιζει να την σύρω μαζι μου στην κόλαση..Ετσι για ακομα μια φορα κατέληξα στο σπιτι της γνωστής Τζούλια...
YOU ARE READING
His addiction
Teen FictionΚατια:Μεινε μακρια μου Αλεξ!(προσπαθησα να φανώ κτητική και σοβαρή Αλλα δεν εχω πλεον αντοχές) Αλεξ:Ρε μωρο μου....(ειπε και με πλησίασε αρκετα...ενοιωθα την καυτή του ανάσα να διαπερνά ολο μου το σωμα... Τι γινεται ;;;; ο Αλεξ το χειροτερο πλασμα...